دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان

پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان


بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق به صورت مستند) :

در سالهای اخیر، علاقه مندی قابل ملاحظه­ای به معادلات دیفرانسیل جزئی ایجاد شده که ناشی ازکاربردهای متعدد آن در حیطه­های فراوان علم و مهندسی است. پدیده­های مهم در علم فیزیک، سیکلواستاتیک، مکانیک سیالات و تئوری کنترل را می­توان با معادلات دیفرانسیل از مرتبه جزئی توصیف کرد.

چانگ [1]و همکاران به بحث در خصوص وجود و منحصر به فردی راه حلهای دوره ای و شبه دوره ای در مجموعه­ای از معادلات دیفرانسیل جزیی از طریق اپراتورهای کسری پرداخته اند]1[. کاربردهای مختلف حساب دیفرانسیل و انتگرال جزء به جزء، مثل تئوری کنترل،درمرجع یافت می شوند]2[. این کاربردها در علوم بین رشته ای بر ضرورت حساب دیفرانسیل انتگرال جزء به جزء دلالت دارد. سیلوا وگوسلین[2]، عبارات و اصطلاحات ساطع شده از معادلات انرژی دوبعدی را لحاظ کرده­اند]3[. اخیرا ایده­ای ظهور یافته که در آن معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی، زمانی و فضایی، از معادله­ی استاندارد دیفرانسیل با مشتقات جزیی بدست می­آیند که از طریق یک مشتق کسری، جایگزین یک مشتق زمانی و یا فضایی می­شود و می­تواند بطور دقیق­تری، مسایل فیزیکی غیر از معادله استاندارد دیفرانسیل با مشتقات جزیی منطبق با آن را توصیف کند. در نتیجه، توجه فراوانی به راه­حل­های معادلات انتشار کسری شده است. از نقطه نظر فیزیکی، این معادله­ی انتشار گرمای کسری از قانون کسری فیک[3] بدست می­اید که جایگزین قانون فیک می­شود، قانونی که توصیف­گر فرایندهای برگردان با حافظه­ی طولانی مدت است]4[.

در این پایان­نامه، ضمن مطالعه­ی ویژگیهای معادله انتشار گرمای کسری دوبعدی، روش عددی مرتبه بالا برای حل معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان ارائه شده به بررسی تواناییهای روش ارائه شده و مقایسه آن با روشهای دیگر خواهیم پرداخت.


[1] Chang

[2] Silva and Gosselin

[3] Fick



خرید فایل



لینک منبع :پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان

پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی ... www.novinmgali.ir/?p=10715‎Cached13 نوامبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان || روی دکمه ادامه ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی ... mastanehinline.filenab.com/product-66821-پروپوزال-روش-عددی-مرتبه-بالا-برای-معادله-گرمای-کسر.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 11,000 تومان. خرید. پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان. بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی ... filenab.pishroblog.ir/Post/127‎Cached10 نوامبر 2016 ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان. بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و ... دریافت فایل پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری ... www.sarvoptdl.ir/file1950.html‎Cachedدریافت فایل پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان – پرداخت و دانلود آنی. جولای 8th, 2016 بدون دیدگاه. شعار همیشگی ... فروش دانلودی پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری ... www.zdownloadp30.ir/paper/3245.php‎Cached18 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان وارد این صفحه شده اید محصول ... دانلود (پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با ... golbargonasim.ruzfa.ir/post/1170‎Cachedبا سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان وارد شده اید.برای مشاهده ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی ... proje202020.rozblog.com/.../پروپوزال-روش-عددی-مرتبه-بالا-برای-معادله-گرمای-کسری-با-شرایط-مرزی-دیریکله-و-نئوم.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان دسته: علوم پایه بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 131 ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی ... nafasaba.madblog.ir/post/408‎Cachedبرای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید کاملترین فایل پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری ... www.risearticle.ir/download/4527‎Cached26 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان || روی دکمه ادامه ... پروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی ... 8yr7hy.sarvdlc.com/‎Cachedپروپوزال روش عددی مرتبه بالا برای معادله گرمای کسری با شرایط مرزی دیریکله و نئومان.