دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری

چکیده
توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است . یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به ا فزایش سطح آگاهی جامعه گردیده است، سهولت در دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد. با افزایش آگاهی افراد جامعه، نیازهای جامعه نیز افزایش می یابد. برخی از این نیازها عبارتند از نیازهای شهری، اجتماعی، قانونی، فرهنگی و شخصی . بخشی از این نیازها توسط شرکت ها وسازمان های خصوصی و بخشی دیگر توسط سازمان های دولتی مرتفع می گردد.در کشور ما ایران، سازمان ها و ارگان های دولتی نقش محوری و اصلی در پاسخگویی به بخش اعظم نیازهای افراد حقیقی و حقوقی را بر عهده دارند. با توجه به این موضوع که سازمان های دولتی با حجم وسیعی ازافراد، درخواست ها، ارتباطات، قوانین و دستورالعمل ها مواجه می باشند لذا پیچیدگی های زیادی در فعالیت های این سازمان ها وجود دارد. این پیچیدگی ها در برخی از موارد می تواند منجر به اتلاف زمان، صرف هزینه های اضافی و بروز مشکلا تی از این قبیل گردد . سازمانی که بتواند این تعاریف، دستورالعمل ها، ارتباطات و قوانین را درچهارچوبی مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا ساماندهی نماید، می تواند از رخ دادن مسائل پیش بینی نشده جلوگیری نموده و مبادلات کاری خود را هرچه بیشتر تحت کنترل داشته باشد.


مقدمه


امروزه سازمان های دولتی در تلاش اند با تکیه بر فن آوریهای جدید اطلاعاتی ، سازمان را به گونه ای تغییردهند که رسالت پاسخگویی به مردم را در کمترین زمان ، با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به انجام رسانند وCRM بهترین راه ممکن برای رسیدن به این مقصود است CRM روابط و ارتباطات درون و برون سازمانی رابصورت شفاف تعریف می نماید و مزایای بسیاری چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پیوسته و ۲۴ ساعته ،کاهش هزینه ها، افزایش بازده و بهره وری را برای سازمان ها به ارمغان می آورد. مدیریت روابط با مشتریان فلسفه عملیاتی کسب وکار برای جذب و نگهداری مشتریان، افزایش ارزش مشتری، وفادار نگه‌داشتن مشتری و نگه داشتن آنها و پیاده سازی استراتژی های مشتری محور می باشد. CRM به بهبود روابط با مشتریان، تمرکز بر تصویر جامع چگونگی یکپارچگی ارزش مشتری ، نیازمندیها، استثناء‌ها و رفتارها از طریق تحلیل داده‌ها در تعامل با مشتری می پردازد. سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. بنابراین یک سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان ها از برخی روش‌هایی شامل مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها و ..... می باشد. هر فعالیت مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می‌گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می‌شود. ما فرض می‌کنیم که زنجیره تمام چرخه های خرید مشتریان از طریق چرخه حیات هرکدام از مشتریان اجرا می‌شود. این فرآیند با توقف مصرف پایان می‌پذیرد.

فهرست مطالب

مقدمه. 2

تعریف CRM... 3

مشتریان داخلی.. 7

تاریخچه CRM... 10

انواع فناوری cmr 11

الف CRM عملیاتی: 11

CRM تحلیلی.. 12

CRMتعاملی.. 12

چالش های اجرایی CRM : 13

چارچوب گارتنر. 14

میسر ساختن همکاری سازمانی.. 15

مدیریت ارتباط با مشتری و چهار عنصر بازاریابی.. 16

عوامل کلیدی موفقیت در شرایط کشور هندوستان. 26

امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان. 30

فروش مکانیزه 31

بازاریابی مکانیزه 31

استراتژی فروش... 32

خدمات مشتریان. 32

داده کاوی (Data Mining) 33

عناصر داده کاوی.. 35

پژوهش های انجام شده در سایر کشورها 39

CRM چیست؟. 46

بهبود بخشیدن خدمت رسانی به مشتری.. 46

بهبود ارتباط با مشتری.. 48

عملکرد فنی.. 48

تهیه کنندگان CRM... 49

هدف از پیاده سازی CRM چیست؟. 50

چرخه فعالیت CRM: 50

نصب و راه اندازی یک CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت.. 52

CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟. 52

عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی یک سیستم CRM... 53

چه چیزی باعث شکست پروژه های CRM می شود؟. 54

رضایت مشتری.. 56

مقدمه. 56

مفهوم اثربخشی.. 57

مدل های ارزیابی اثربخشی سازمان. 57

مفهوم مشتری.. 59

چهار جنبه از نیازهای مشتریان عبارتند از. 60

تاثیر رضایت و وفاداری مشتری.. 63



خرید فایل



لینک منبع :مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/مدیریت_ارتباط_با_مشتری‎Cached Similarمدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management ) به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای ... ‎۱ مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری - ‎۲ پیش شرط‌های لازم برای ...تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ | متمم motamem.org/مدیریت-ارتباط-با-مشتری-یا-crm/‎Cachedعبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسیها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس ... Images for مدیریت ارتباط با مشتری مفهوم واژه مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship ... vista.ir/.../مفهوم-واژه-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-(Customer-Relationship-Management)-چیست؟‎Cached Similarمفهوم واژه مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) چیست؟ هزینه راضی نگه داشتن مشتری و ترغیب وی به خرید دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از ... نرم افزار CRM | نرم افزار مدیریت ارتباط مشتری | 30 روز رایگان https://www.sarvcrm.com/‎Cached Similarنرم افزار CRM را 30 روز رایگان تجربه کنید, نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کمک میکند در هر لحظه اطلاعات مشتریانتان را مدیریت کنید. مدیریت ارتباط با مشتری روش Ravesh CRM www.raveshcrm.com/‎Cached Similarسیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، تلفن گویا، پیامک و مرکز تماس. CRM چیست؟ - مدیریت ارتباط با مشتری روش Ravesh CRM www.raveshcrm.com/content/detail_15.html‎Cached Similarاین واژه مخفف عبارت Customer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان می باشد. CRM به عنوان ابزار تکنولوژیکی قوی به کمک شما آمده و ... CRM چیست؟ - نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان CRM طلوع www.toluecrm.com/crm-education‎Cached Similarcrm چیست؟ - نرم افزار طلوع crm - سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان. مدیریت ارتباط با مشتری CRM (بخش اول-آشنایی) www.aravco.ir/pages/General/EducationalsubjectsPG.aspx?PID=18‎Cached Similarمدیریت ارتباط با مشتری CRM (بخش اول-آشنایی). تهیه و تنظیم : علیرضا جلالی. ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری. با توجه به نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت ... مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM چیست؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مدیریت-ارتباط-با-مشتری-یا-همان-crm-چیست‎Cached20 سپتامبر 2016 ... مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژی‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با ...