دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان

پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان

پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳9 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

افزایش جمعیت شهری و نیاز به محل سکونت و کار در شهرها و به خصوص شهرهای بزرگ افزایش تراکم و افزایش ارزش املاک را به دنبال دارد. این افزایش‌ها عموماً باعث توسعه عمومی شهرها و افزایش طبقات ساختمان‌ها در بالا و زیر همکف می‌شود. افزایش طبقات ساختمان‌ها از یک طرف مدت ساخت را افزایش می دهد و از طرف دیگر نیاز به فضاهای شهری برای حمل و نقل، تخلیه و جابجایی مصالح و اجرای عملیات ساختمانی را افزایش می‌دهد. ساخت و ساز وسیع و حجیم در مناطق شهری اثر جدی بر ایمنی، محیط زیست و زندگی روزمره ساکنین این مناطق می‌گذارد. در چند دهه اخیر در اکثر کشورهای صنعتی و پیشرفته و یا در حال توسعه ضوابط و مقرراتی کارساز برای کاهش خطرات ناشی از اجرای عملیات ساختمانی تدوین شده است.در ار تباط با مبحث چهارم از مقررات ملی ساختمان می باشد.
برای کسب ایمنی کافی در کارهای ساختمانی باید نکات زیر در نظر گرفته شود:
1-طرح کارگاه و محیط کار
2-ماشین‌آلات و ابزار
3-وسایل بالابرنده
4-تأسیسات برقی
5-مواد خطرناک و مضر

.
فهرست:

عنوان : ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان
مقدمه
داربستها
نرده‌ها
پلکانها
نردبان
راهروهای هوایی و سکوها
تخریب
نکات عمومی
گودبرداری
وسایل حفاظت فردی

.

عنوان: ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳9 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان, پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان, دانلود پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان

پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان - پروژه دانشجویی ... saze20.sellfile.ir/prod-648418-پاورپوینت+ایمنی+و+حفاظت+کار+در+حین+اجرای+ساختمان.html‎Cachedپاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان. پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳9 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان - مفیددانلود - فایل ... mofiddownload.filenab.com/product-67135-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان. پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳9 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان - بازگشت به ... proje202020.rozblog.com/.../پاورپوینت-ایمنی-و-حفاظت-کار-در-حین-اجرای-ساختمان.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان دسته: عمران و ساختمان بازدید: 2 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 319 کیلوبایت تعداد صفحات ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-ایمنی-و-حفاظت-کار-در-حین-اجرا/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳۹ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان - هگزا فایل hexaco.ir/2016/11/19/پاورپوینت-ایمنی-و-حفاظت-کار-در-حین-اجرا/‎Cached19 نوامبر 2016 ... پاورپوینت ایمنی و حفاظت کار در حین اجرای ساختمان پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳۹ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. راهنمای مبحث دوازدهم ؛ ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا - مرکز پاورپوینت ... ppt90.ir/powerpoint.../راهنمای-مبحث-دوازدهم-؛-ایمنی-و-حفاظت-کا/‎Cachedراهنمای مبحث دوازدهم ؛ ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا. رایگان! مبحث دوازدهم مقرارت ملی ساختمان ، شامل حداقل ضوابط و مقررات به منظور تأمین ایمنی و بهداشت عمومی در هنگام ... مبحث دوازدهم مقررات ملّی ساختمان - دفتر امور مقررات ملی ساختمان inbr.ir/spage/uspage.aspx?id=238‎Cached Similarمبحث دوازدهم مقررات ملّی ساختمان ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا تهیه کننده:دفتر امور مقررات ملّی ساختمان تاریخ انتشار(ویرایش چهارم) 1392 ... [PDF] اﻳﺮان ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻣﻠّﻲ ﻣﻘﺮرات دوازدﻫﻢ ﻣﺒﺤﺚ اﻳﻤﻨﻲ و ﺣﻔﺎﻇﺖ kurdnezam.ir/resources/files/Old_Site/1393/.../mabhas12.pdf‎Cachedوزارت ﻣﺴﻜﻦ و ﺷﻬﺮﺳﺎزی. ﻣﻌﺎوﻧﺖ اﻣﻮر ﻣﺴﻜﻦ و ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن. ﻣﻘﺮرات. ﻣﻠّﻲ. ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن. اﻳﺮان. ﻣﺒﺤﺚ. دوازدﻫﻢ. اﻳﻤﻨﻲ و ﺣﻔﺎﻇﺖ ﻛﺎر در ﺣﻴﻦ اﺟﺮا. 1388. دﻓﺘﺮ اﻣﻮر ﻣﻘﺮرات. ﻣﻠّﻲ. ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ... چند پاورپوینت در زمینه ایمنی ساختمان | جستجو | وبلاگ 24 - 1 weblog24.link/list/چند-پاورپوینت-در-زمینه-ایمنی-ساختمان.html‎Cachedچند نمونه فایل پاور پوینت ایمنی ساختمان در زمینه مدیریت ایمنی، قوانین ساخت و ..... 4. مبحث دوازدهم مقررات ملی ساختمان "ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا" فایل PDF دانلود [PPT] ایمنی در ساختمان industrial-safety.persiangig.com/.../Safety%20in%20Building.ppt‎Cached Similarساختمان های بتونی مقاومت در برابر زلزله ارتعاش و آتش دارند. ... الذکر , مسئول اجرای مقررات ایمنی و تامین حفاظت از بروز حادثه در حین انجام کار یا عملیات خواهند بود.