دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن

پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن

پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳2 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

تأثیرات عصر ارتباطات و صنعتی شدن جوامع بر فضاهای معماری کاملاً مشهود است ، و هر روز فرمها و طرح های متفاوتی را در معماری شاهد هستیم ، طرح ها و فرم هایی که شاید با توجه به یک سری شرایط و ضوابط و یا بدون توجه به شرایط خاص و صرفاً به علت فرم های جالب توجه یا تقلید صرف ساخته می شوند. اما امروز با توجه با کاستی ها و معضلات که در زمینه حفظ و استفاده بهینه از انرژی با آن مواجه هستیم و همچنین توجه به بهینه سازی فضاهای معماری و تغییر نیازهای عملکردی ما از معماری باید به سوی تعریف نوینی از خلق بناها با عنوان "معماری پایدار" باشیم .
و برای کاربردی تر کردن آن باید اصول کلی این نوع معماری شناخته شود . از آنجایی که هیچ بنایی را نمی توان بصورت مطلق و صد در صد پایدار دانست ، باید فضاهایی خلق شوند که به صورت نسبی به این اصول نزدیک باشند و یک محیط پاک و سالم بر اساس بهره برداری موثر از منابع طبیعی و اصول اکولوژیکی خلق شوند و در اکثر نوشته ها و مقاله ها از معماری پایدار صرفا به عنوان معماری سبز یا اقلیمی یاد می کنند اما مشخصه های مهم دیگری در خلق معماری پایدار تاثیر گذارند. که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

.
فهرست:

عنوان
معماری پایدار و شاخص های آن
مقدمه
معماری پایدار چیست؟
2 – 1 تاثیر پذیری از شرایط فرهنگی و محیطی و اقلیمی
2 – 2 هماهنگی و سازگاری با طبیعت و محیط زیست درک محیط :
2 – 3 صرفه جویی در مصرف انرژی:
2 – 4 پاسخ درست به نیاز های عملکردی
2 - 5 خوانایی و دور از ابهام :
2 – 6 الگو برداری از معماری بومی اما به صورت امروزی
2 – 7 استفاده درست از مصالح هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ زیست محیطی :
3 - نتیجه گیری

.

عنوان: معماری پایدار و شاخص های آن

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳2 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 معماری پایدار و شاخص های آن, پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن, دانلود پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن

پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن - سیمکا - فایل ناب simkaco.filenab.com/product-67159-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedمعماری پایدار و شاخص های آن پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن دانلود پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن معماری پایدار پاورپوینت معماری پایدار دانلود ... پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن - فروشگاه آنلاین محصولات ... shoponline.filenab.com/product-67159-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedمعماری پایدار و شاخص های آن پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن دانلود پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن معماری پایدار پاورپوینت معماری پایدار دانلود ... پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ ... 20proje20.rozblog.com/.../پاورپوینت-معماری-پایدار-و-شاخص-های-آن.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: 1 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 544 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 32 ... پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن shekare-arvah2.rozblog.com/.../پاورپوینت-معماری-پایدار-و-شاخص-های-آن.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... ... معماری پایدار و شاخص های آن 1 . پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن - فایل ناب پاورپوینت…,پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن,شکار ارواح. پاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن | طراحی محیطی envidesign.ir/پاورپوینت-معماری-پایدار-و-شاخص-های-آن/‎Cachedپاورپوینت معماری پایدار و شاخص های آن پاورپوینت دیوارهای ساختمانی ۳۲ اسلاید ( ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن ... پاورپوینت معماری پایدار - 6866 article8.ir/2016/ppt-6866.html‎Cachedاز این لحاظ، بحث و مجادله درباره اصطلاح های معماری سبز، پایدار، یا بوم سازگار، خیلی مهم نیست. معماری یکی از شاخص ترین صورت های فعالیت اقتصادی است. پاورپوینت شاخص های معماری پایدار در مناطق کویری ایران :: انجام پروژه ... nbpsafa3.blog.ir/.../پاورپوینت%20شاخص%20های%20معماری%20پایدار%20در%20مناطق...‎Cached8 آگوست 2016 ... پاورپوینت شاخص های معماری پایدار در مناطق کویری ایران تاریخ ایجاد 06/01/2016 12:00:00 ق.ظ تعدادبرگ: 35 اسلاید قیمت: 9900 تومان ... دانلود پاورپوینت معماری پایدار - بلاگ خوان filedl98.rzb.ysupport.ir/post498614.html‎Cachedفایل پاورپوینت بررسی معماری پایدار(تنظیم شرایط محیطی)، در حجم 61 اسلاید قابل ... دانلود پاور پوینت توسعه ی پایدار ، توسعه ی پایدار ، شاخص های توسعه پایدار ... پاورپوینت شاخص های معماری پایدار در مناطق کویری ایران memar3d.ir/index.php?route=product/product&product_id...‎Cachedمقدمه زیست و توسعه پایدار نظریه توسعه پایدار مفهوم پایدار بودن پایداری به عنوان رویکرد انسان به جهان زیستی: شیوه ای از توسعه معماری حساس به محیط معماری سنتی پاورپوینت شاخص های معماری پایدار در مناطق کویری ایران - انجام کلیه ی ... nbpsafa.mihanblog.com/post/6931‎Cached8 آگوست 2016 ... مقدمه زیست و توسعه پایدار نظریه توسعه پایدار مفهوم پایدار بودن پایداری به عنوان رویکرد انسان به جهان زیستی: شیوه ای از توسعه معماری حساس به ...