دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی

پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی

پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

از حدود سه دهه پیش تاکنون، شرکتی به نام «معماری دینامیک» به سرپرستی معمار ایتالیایی به نام دکتر «دیوید فیشر» اقدام به طراحی برج های گردان نموده است. اولین پروژه این شرکت در دبی اجرا می گردد و بعد از آن در سایر نقاط دنیا از جمله مسکو، میلان، نیویورک، و توکیو شاهد پروژه هایی مشابه خواهیم بود. در طراحی چنین مجموعه هایی، بعد چهارم یعنی زمان نیز واردشده است و هر طبقه به طور مجزا قادر به چرخش می باشد و درنتیجه در طول زمان فرم کلی مجموعه تغییر می نماید و برجدارای فرم ثابت، صلب و واحد نخواهد بود.
چنین مجموعه هایی قادر خواهند بود تا بعد زمان را در سیما و منظر شهری نیز واردنمایند و آن را نیز تحت تأثیر قرار دهند.
با توجه به مطلب فوق، شناخت چنین مجموعه هایی می تواند توجه معماران را علاوه برطراحی مجموعه های صلب، به طراحی مجموعه ها و شهرهایی همراه با بعد زمان نیز جلب نماید. در راستای معرفی این مجموعه،بررسی بر روی نحوه و چگونگی ساخت، تکنیک های ویژه ساخت، راهکارهای تامین انرژی مورد نیاز برج، ارتباط بنا با محیط زیستو عوامل محیطی طبیعی )به خصوص انرژی باد و انرژی خورشیدی( و همچنین به بحث های تعادل، پایداری و تاسیسات پرداخته می شود.

.

فهرست:

آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی
مقدمه
چشم انداز کلی
ویژگی های سازه های دینامیکی
تأمین انرژی
اولین برج دینامیک در دبی

.

عنوان: آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 27 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی, پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی, دانلود پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی

پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی - سایت پروژه prozga.filenab.com/product-67202-powerpointsakhteman.aspx‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی شامل 27 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این ... پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج های دینامیکی | فروشگاه فروش ... faridfile.ir/?p=75622‎Cached1 ا کتبر 2016 ... این پاورپوینت با عنوان اشنایی مراحل ساخت برج های دینامیکی بیان شده که در 18 اسلاید ارائه شده است. فهرست چشم انداز کلی ویژگی های سازه های ... پاورپوینت آشنایی با مراحل طراحی ساختمان limopatogh.avablog.ir/.../پاورپوینت+آشنایی+با+مراحل+طراحی+ساختمان‎Cached17 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت آشنایی با مراحل طراحی ساختمان ۳5 اسلاید (ویژه رشته های ... دانلود پاورپوینت مراحل تحلیل دینامیکی یک سازه نامنظم با نرم افزار ایتب . پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی | مهندسی عمران و ... saze20.ir/tag/پاورپوینت-آشنایی-با-مراحل-ساخت-سازه-ها‎Cachedدر این بخش از سازه برتر دانلود پروژه آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی در ۲۸ صفحه تهیه شده که در ادامه بخشی از متن و فهرست آن را برای دانلود قرار داده ایم. دانلود پاورپوینت مراحل ساخت برج های دینامیکی - سون سیویل www.7civil.com/4862-دانلود-پاورپوینت-مراحل-ساخت-برج-های-دینامیکی.html‎Cached Similarدانلود جزوه خلاصه آشنایی با شمع های ساختمانی .... سازه های دینامیکی سازه هایی هستند که حرکت خود را برای انطباق با تصـورات انـسانی تغییر می دهند ... با این مقدمه در ادامه یک پاورپوینت 18 اسلایدی در مورد مراحل ساخت برج های دینامیکی را دانلود خواهید نمود ... پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج های دینامیکی – Stu.0f0.in stu.0f0.in/پاورپوینت-آشنایی-با-مراحل-ساخت-برج-های/‎Cached19 ا کتبر 2016 ... این پاورپوینت با عنوان اشنایی مراحل ساخت برج های دینامیکی بیان شده که در 18 اسلاید ارائه شده است. فهرستچشم انداز کلیویژگی های سازه های ... پاورپوینت مراحل ساخت برج های دینامیکی - آپادانا https://apadana.in/.../پاورپوینت-مراحل-ساخت-برج-های-دینامیکی‎Cachedفایل پاورپوینت بررسی و مطالعه مراحل ساخت برج های دینامیکی و آشنایی با ... دبی پاورپوینت ساخت برج های دینامیکی ویژگی های سازه های دینامیکی بررسی برج های ... پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی - پروژه عمران ... projeomran.ir/?p=10215‎Cached19 ا کتبر 2016 ... دسته : پاورپوینت, روش های اجرایی سازه, عمران. موارد مرتبط: آشنایی با مراحل ساخت سازه های دینامیکی , پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت سازه های ... پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج های دینامیکی userfile.lineblog.ir/.../پاورپوینت+آشنایی+با+مراحل+ساخت+برج+های+دینامیکی‎Cachedاین پاورپوینت با عنوان اشنایی مراحل ساخت برج های دینامیکی بیان شده که در 18 اسلاید ارائه شده است. فهرست چشم انداز کلی ویژگی های سازه های دینامیکی تامین انرژی پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت برج های دینامیکی - پروژه ها | دانلود ... https://www.perozheha.com/.../introduction-to-dynamic-tower/‎Cached15 آوریل 2016 ... مراحل ساخت برج های دینامیکی , پاورپوینت مراحل ساخت برج های دینامیکی , برج های دینامیکی , پاورپوینت برج های دینامیکی , دانلود پاورپوینت سازه ...