دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف

پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف

پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل ۴0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

کناف در واقع نام خانواده و موسسه ای با فعالیت هایی در سطح بین المللی و ویژگی های ممتاز میباشد . این شرکت علاوه بر گستردگی و وسعت خود یک موسسه خانوادگی اصیل بوده که این موضوع عامل مهمی در رشد و پیشرفت چشمگیر آن است .
صفحات روکش دار گچی در طی یک فرآیند به هم پیوسته تولید میشود . دو غاب گچی که مخلوطی از گچ استاکو ، آب و سایر افزودنیهای مورد نیاز است پس از مخلوط شدن در مخلوط کن بوسیله خروجی های متعدد در روی کاعذ مخصوص پخش میشود . در این وضعیت کاغذ زیرین ، سطح رویی و کاغذ فوقانی ریا، سطح پشتی صفحات تولید شده را تشکیل میدهد . صفحه تولیدی با عبور از قطعات و مراحل مختلف دارای نوع لبه و ضخامت مورد نیاز خواهد شد.
انواع س‍‍یستمها‍‍ی کناف
1.دیوارهای جدا کننده کناف
2.دیوارهای پوششی کناف
3.سقفهای کاذب
4.سیستمهای حفاظت ساختمان در برابر حریق
در این پاورپوینت به دیوارهای جدا کننده کناف و دیوارهای پوششی کناف می پردازیم.

.
فهرست:

عنوان
مقدمه
-1دیوارهای جداکننده
کاربرد ها‍‍ی ویژه دیوارهای جدا کننده کناف
الف. دیوار خارجی ساختمان
ب. دیوار تأسیساتی
پ- د‍ یوار چاه آسانسور:
ت‌- دیوار مقاوم در برابر اشعه ا‍‍ یکس:
ث . دیوار ها‍ ی تزئ‍‍ین‍‍ی و دکورات‍یو
ج. دیوار مقاوم در برابر حریق
2. دیوارها‍‍ی پوشش‍‍ی کناف
1-2.دیوار پوششی بدون سازه :
2-2. دیوار پوششی با سازه :
دیوار پوششی با سازه متصل به دیوار زمینه W623
دیوار پوششی با سازه مستقل از دیوار زمینه W625 , W626 , W628 , W629 , W630
کاربردها
خواص حرارتی
کاربردهای کناف در عایق کاری حرارتی
عایق کاری حرارتی از خارج
عایق کاری حرارتی از داخل
مراحل نصب
مزایای دیوارهای جدا کننده کناف

.

عنوان: آشنایی با دیوارهای کناف

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۴0 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 آشنایی با دیوارهای کناف , پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف,  دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف

پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-67206-powerpointsakhteman.aspx‎Cached21 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل ۴0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... Images for پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-آشنایی-با-دیوارهای-کناف/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... ... ۲۰۰۰ شامل ۲۱۵ صفحه با تخفیف ویژه اورمیاباکس · آغاز آفرینش · غدیر انتظار عاشورا · Home / فنی و مهندسی / پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف ... پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-آشنایی-با-دیوارهای-کناف-2/‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل ۴۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. پروژه عمران | پروژه معماری پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف projeomran.ir/?p=10249‎Cached19 ا کتبر 2016 ... آشنایی با دیوارهای کناف , انواع س‍‍یستمها‍‍ی کناف , پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف , پاورپوینت انواع س‍‍یستمها‍‍ی کناف , پاورپوینت دیوارهای ... دانلود پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف top4you.xyz/card.aspx?productid=67206‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف. قیمت, 8,900 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > برترین پکیج دانلود پاورپوینت سقف و دیوار پیش ساخته گچی کناف ... www.novinmgali.ir/?p=10218‎Cached13 نوامبر 2016 ... کاملترین فایل دانلود پاورپوینت دیوار پیش ساخته کناف. شعار همیشگی ما ... برترین فایل دانلود پاورپوینت آشنایی با زاها حدید. دوست عزیز سلام. پروژه های پاورپوینت معماری - دانلود پاورپوینت کناف www.oloomsara.com/...پاورپوینت...پاورپوینت.../20458.aspx‎Cached Similar21 ژانویه 2014 ... pwr1297-کناف در واقع نام خانواده و موسسه ای با فعالیت هایی در سطح بین المللی و ... ایکس,دیوار مقاوم در برابر حریق,سیستم دیوارهای خارجی Aquapanel,دیوار جداکننده کناف ... دانلود پاورپوینت آشنایی با مراحل ساخت Davinci Tower ... دانلود پاورپوینت انواع دیوار و سقف سبک - فایل سیویل filecivil.ir/دانلود-پاورپوینت-انواع-دیوار-و-سقف-سبک/‎Cached Similarپاورپوینت انواع دیوار و سقف سبک. ... با توجه به افزایش روز افزون استفاده از دیوارهای سه بعدی خواندن این مقاله می تواند شما را با دیوارهای 3D panel آشنا کند. این مقاله به صورت پاورپوینت تهیه شده و 27 صفحه دارد. ... سقف و دیوار کناف سقف های کاذب پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف – مرجع مطالب ناب 3t7.ir/2016/10/19/پاورپوینت-آشنایی-با-دیوارهای-کناف/‎Cached19 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف پاورپوینت آشنایی با دیوارهای کناف شامل ۴0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد.