دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت یونولیت ساختمانی

پاورپوینت یونولیت ساختمانی

پاورپوینت یونولیت ساختمانی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

پلاستوفوم در ایران بنام یونولیت شناخته می‌شود که نام اصلی آن پلی‌استیرن انبساطی (Polystyrene) و یا پلاستوفوم است، نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا و حرارت است که از فرایندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. از این ماده برای عایق‌سازی، ساخت وسایل نیازمند عایق حرارتی و بسته‌بندی ابزار حساس الکتریکی، الکترونیکی و مکانیکی استفاده می‌شود.

.
فهرست :

یونولیت چیست
کاربرد یونولیت در ساختمان سازی
مزایای استفاده از یونولیت
ضریب عایق یونولیت
الزامات مکانیکی یونولیت
در هنگام خرید یونولیت دقت کنید که...
الزامات ابعادی یونولیت
الزامات ایمنی در برابر آتش

.

عنوان: یونولیت ساختمانی

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۰_۱۳-۲۸-۲۳



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت یونولیت ساختمانی

Images for پاورپوینت یونولیت ساختمانی پاورپوینت یونولیت ساختمانی - فروشگاه سازه برتر shop20.saze20.ir/product-tag/پاورپوینت-یونولیت-ساختمانی/‎Cached20 ا کتبر 2016 ... یونولیت ساختمانی, پاورپوینت یونولیت ساختمانی, دانلود پاورپوینت ... پاورپوینت یونولیت ساختمانی شامل ۳۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ... پاورپوینت یونولیت ساختمانی - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-67225-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت یونولیت ساختمانی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت یونولیت ساختمانی - فایل ناب filemarkett.filenab.com/product-67225-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت یونولیت ساختمانی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پروژه دانشجویی عمران و معماری پاورپوینت یونولیت ساختمانی saze20.sellfile.ir/prod-651696-پاورپوینت+یونولیت+ساختمانی.html?...‎Cachedپاورپوینت یونولیت ساختمانی شامل 30 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان ) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... دیجی فایل پاورپوینت یونولیت ( پلی استایرین ) uniproject.sellfile.ir/prod-154864-پاورپوینت+یونولیت++پلی+استایرین+.html‎Cachedپاورپوینت اشکالات اجرائی ساختمان درس ساختمان با مصالح بنایی استفاده از یونولیت خرد شده ونفوذ بتن نگهداری نامناسب میلگرد ها در کارگاه جاگیری نامناسب قالب ... پاورپوینت یونولیت project.pishroblog.ir/Tag/پاورپوینت+یونولیت‎Cachedپاورپوینت بلوک های یونولیتی (پلی استایرن). 10 آبان 1395 :: 23:55 :: نویسنده : mohsen ... پاورپوینت چگونه ساختمانی بسازیم که انرژی در آن هدر نرود · پاورپوینت ... دانلود پاورپوینت یونولیت ( پلی استایرین ) رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/پاورپوینت-یونولیت-پلی-استایرین/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت یونولیت ( پلی استایرین ) آماده پایان نامه حرفه ای رایگان چیست دفاع کارشناسی ارشد از دانلود مدیریت بحران یونولیت سقفی ساختمانی ... یونولیت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/یونولیت‎Cached Similarیونولیت (به انگلیسی: Styrofoam ) در ایران بنام پلاستوفوم، یونولیت و آکاسیف ... ساختمان در اندازه های مختلف و استاندار به عنوان بلوک های سقفی استفاده می شود. دانلود پاورپوینت یونولیت - سیستم وبلاگدهی fileabad.madblog.ir/tag/دانلود+پاورپوینت+یونولیت‎Cachedدانلود پاورپوینت یونولیت - ... محقق گرامی، شما برای دانلود فایل پاورپوینت بلوک های یونولیتی (پلی استایرن) به این ... پاورپوینت فرم ها و سیستم های ساختمانی