دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

انواع خطوط مخابراتی

انواع خطوط مخابراتی

PSTN: منظور از آن شبکه مخابراتی عمومی می باشد. (Public Switched Telephone Network)

خطوط آنالوگ معمولی: منظور از این خطوط همان خطوط تلفنی معمولی می باشد. نرخ انتقال Data توسط این خطوط حداکثر 33.6 Kb/s می باشد. استفاده از این خطوط برای اتصال به اینترنت در کشورمان بسیار رایج می باشد.

T1: نام خطوط مخابراتی مخصوصی است که در آمریکا و کانادا ارائه می شود. بر روی هر خط T1 تعداد 24 خط تلفن معمولی شبیه سازی می شود. هر خط T1 می تواند حامل 1.5 MB/s پهنای باند باشد.

E1: نام خطوط مخابراتی مخصوصی است که در اروپا و همچنین ایران ارائه می شود. بر روی هر خط E1 تعداد 30 خط تلفن معمولی شبیه سازی می شود. هر خط E1 می تواند حامل 2 MB/s پهنای باند باشد. خطوط E1 نمی توانند همزمان هم Dialin باشند و هم Dialout.

در حال حاضر برخی از شرکتها و سازمانهای خصوصی در ایران از E1 برای ارتباط تلفنی خود استفاده می کنند که مشخصه این سیستم 8 رقمی بودن شماره های این سازمانهاست. متأسفانه در دزفول هنوز خطوط E1 ارائه نمی شوند.

ISDN: اساس طراحی تکنولوژی ISDN به اواسط دهه 80 میلادی باز میگردد که بر اساس یک شبکه کاملا دیجیتال پی ریزی شده است .در حقیقت تلاشی برای جایگزینی سیستم تلفنی آنالوگ با دیجیتال بود که علاوه بر داده های صوتی ، داده های دیجیتال را به خوبی پشتیبانی کند. به این معنی که انتقال صوت در این نوع شبکه ها به صورت دیجیتال می باشد . در این سیستم صوت ابتدا به داده ها ی دیجیتال تبدیل شده و سپس انتقال می یابد .

word: نوع فایل

سایز:8.60 KB

تعداد صفحه:6



خرید فایل



لینک منبع :انواع خطوط مخابراتی

معرفی انواع خطوط مخابراتی | بلاگ ایده آل گستر www.idehal.org/blog/?p=166‎Cached Similar11 ژانویه 2015 ... PSTN: منظور از آن شبکه مخابراتی عمومی می باشد. (Public Switched Telephone Network) خطوط آنالوگ معمولی: منظور از این خطوط همان خطوط تلفنی ... Images for انواع خطوط مخابراتی انواع خطوط مخابراتی - SlideShare www.slideshare.net/arichoana/ss-28402746‎Cached Similar19 نوامبر 2013 ... اﻧﻮاع ﺧﻄﻮط ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﯽ :PSTN ﻣﻨﻈﻮر از ﺁن ﺷﺒﮑﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ) (Switched Telephone Network Public ﺧﻄﻮط ﺁﻧﺎﻟﻮگ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ: ﻣﻨﻈﻮر از اﻳﻦ ﺧﻄﻮط هﻤﺎن ﺧﻄﻮط ... انواع خطوط مخابراتی و چند اصطلاح مهم | ویکی روبات wikirobot.ir/?p=162‎Cached Similar25 آگوست 2014 ... PSTN: منظور از آن شبکه مخابراتی عمومی می باشد. (Public Switched Telephone Network) خطوط آنالوگ معمولی: منظور از این خطوط همان خطوط تلفنی ... انواع خطوط مخابراتی - سانترال ict3.com/انواع-خطوط-مخابراتی‎Cachedانواع خطوط مخابراتی خطوط مخابراتی که در ایران وجود دارد 2 نوع بیشتر نمی باشد: 1- خطوط شهری آنالوگ 2- خطوط 4 یا 5 رقمی (PRI) با ما همراه باشید. انواع خطوط مخابراتی - فروشگاه کامپیوترسعید computersaeid.vcp.ir/16594.../128798-انواع-خطوط-مخابراتی.html‎Cached Similar31 جولای 2011 ... همچنانکه در ایران نیز ISP هایی که خدمات خود را با خطوط E1 ارایه می کنند روز .... روی خط مخابراتی شما در مرکز مخابرات تجهیزاتی نصب می شود، به سراغ ... انواع خطوط مخابراتی و تکنولوژی مورد استفاده : شبکه - CentralClubs www.centralclubs.com/topic-t47188.html‎Cached Similarخطوط انالوگ یکی از روش های اتصال از طریق ایجاد یک اتصالDial-up با مودم های Analog می باشد که به اینگونه مودم ها " انالوگ مودم " می گویند. از این مودم ها برای برقراری ... انواع خطوط مخابراتی | ایران جدید www.iranew.com/283/‎Cached Similar6 ژانویه 2008 ... PSTN منظور از آن شبکه مخابراتی عمومی می باشد (Switched Telephone Network Public) خطوط آنالوگ معمولی: منظور از این خطوط همان خطوط تلفنی ... انواع خطوط مخابراتی - کتابخانه دیجیتالی تبیان https://library.tebyan.net/a/38766/انواع%20خطوط%20مخابراتی انواع خطوط مخابراتی. [منبع الکترونیکی]. افزودن به کتابخانه شخصی. زبان : فارسی . نوع منبع : مقاله. موضوعات : تلفن‌ · مهندسی‌ مخابرات‌ · مخابرات. منابع دیجیتالی : ... انواع خطوط مخابراتی | سامانه اطلاع رسانی نردبام nardebam.ir/747/انواع-خطوط-مخابراتی.html PSTN: منظور از آن شبکه مخابراتی عمومی می باشد. (Public Switched Telephone Network) خطوط آنالوگ معمولی منظور از این خطوط همان خطوط تلفنی معمولی می باشد.