دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول)

پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول)

پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول ) شامل 34 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

چون مواد و فلزات تشکیل‌ دهنده و جوش‌ دهنده و گیرنده از لحاظ متالوژیکی بایستی دارای خصوصیات مناسب باشند، بنابراین جوشکاری از لحاظ متالوژیکی بایستی مورد توجه قرار گیرد که آیا قابلیت متالوژی و فیزیکی جوشکاری دو قطعه مشخص است؟ پس از قابلیت متالوژی ، آیا قطعه‌ای را که ایجاد می‌کنیم، از لحاظ مکانیکی قابل کاربرد و سالم است؟
آیا می‌توانیم امکانات و وسائل برای نیازها و شرایط مخصوص این جوشکاری ، مثلاً گاز و دستگاه را ایجاد نمائیم و بر فرض ، ایجاد نیرو در درجه حرارت بالا یا ضربه زدن در درجه حرارت پایین ممکن باشد؟ زیرا استانداردهای مکانیکی و مهندسی و صنعتی جوشکاری باید در تمام این موارد رعایت شود تا جوش بدون شکستگی و تخلخل و یا نفوذ سرباره و غیره انجام گیرد.تکرار می‌شود در جوشکاری تخصصی و اصولاً تمام انواع جوش ، قابلیت جوش خوردن فلزات را باید دقیقاً دانست.
در مورد مواد واسطه و الکترود و پودر جوش ، باید دقت کافی نمود. محیط لازم قبل و در حین جوشکاری و پس از جوشکاری را مثلاً در مورد چدن ، باید بوجود آورد. گازهای دستگاههای مناسب و انتخاب فلزات مناسب از لحاظ ذوب در کوره ذوب آهن و بعد در حین جوشکاری از لحاظ جلوگیری از صدمه گاز - آتش و مشعل و برق و هوای محیط و وضعیت جسمانی و زندگی جوشکار ، خود نکات اساسی دیگر هستند که مشکلات جوشکاری می‌باشند.

.
فهرست:

عنوان
بخش اول
عیوب جوشکاری
مقدمه
آشنایی باعیوب جوش
زیر برش یا سوختگی و یا بریدگی کناره جوش
بریدگی کناره جوش
عوامل مختلف در سررفتن
عوامل مختلف در سررفتن

.

عنوان: عیوب جوشکاری (بخش اول )

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 34 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۵_۱۶-۰۶-۳۴



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول)

پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=289175‎Cached31 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول ) شامل 34 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست ... پاورپوینت عیوب جوشکاری ( بخش دوم) filenab.pishroblog.ir/Post/3‎Cachedپاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش دوم) شامل 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) - مرجع دانلود فایل - فایل ناب file60.filenab.com/product-67370-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول ) شامل 34 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار ... پاورپوینت عیوب جوشکاری ( بخش دوم) - صفحه اصلی tahghigh.fileforooshi.ir/پاورپوینت-عیوب-جوشکاری-بخش-دوم/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش دوم) شامل ۳۵ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) projebartar.rozblog.com/.../پاورپوینت-عیوب-جوشکاری-بخش-اول.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) دسته: عمران و ساختمان بازدید: 3 بارفرمت فایل : pptx حجم فایل: 758 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 34 ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) - جدیدترین های اینترنت jadidtarinsite.rozblog.com/.../پاورپوینت-عیوب-جوشکاری-بخش-اول.html‎Cachedپاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) , عیوب جوشکاری , پاورپوینت عیوب جوشکاری , دانلود پاورپوینت عیوب جوشکاری , جوشکاری , پاورپوینت جوشکاری , دانلود ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-عیوب-جوشکاری-بخش-اول/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول ) شامل ۳۴ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-عیوب-جوشکاری-بخش-اول-2/‎Cached2 نوامبر 2016 ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول ) شامل ۳۴ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) - razifile.ir/?p=93060‎Cached17 نوامبر 2016 ... سامانه بازاریابی فروش فایل. آموزش وردپرس. سرخط خبرها. پروتز ثابت · خانه / فنی و مهندسی / پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) ... پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) - فراتک‌ سل farataksell.ir/پاورپوینت-عیوب-جوشکاری-بخش-اول/‎Cachedپاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول) پاورپوینت عیوب جوشکاری (بخش اول ) شامل ۳۴ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از ...