دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی

دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 34 اسلاید

دسته: - رشته های مدیریت مالی و حسابداری( ویژه ارائه کلاسی درس بازارها و نهادهای مالی)

این فایل در زمینه "بررسیوتبییننهادهاوسیستمهاینظارتیومقرراتدرنظاممالی" بوده و در 34 اسلاید با توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته های مدیریت و حسابداری درس بازارها و نهادهای مالی مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعریف نظارت

مراجع و دستگاههای نظارتی

انواع نظارت

نظارت در بخش های دولتی

فرآیند نظارت

تعیین استاندارها و معیارهایی برای اندازه گیری

اندازه گیرى عملکرد و عملیات

مقایسه اطلاعات با استانداردها

اقدامات اصلاحى

ویژگى هاى نظارت مؤثر

نظام مالی

بخشهای نظام مالی

بانکهای سایه ای

سرمایه

نقدینگی

نهادهای ناظر مالی

ثبات مالی

بازارهای سرمایه

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی

دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات ... tehranfile.fileforosh.ir/product-4341-barresi-va-tabine-nahadha-va-sistemhaye-nezarati.aspx‎Cachedپاورپوینت آماده درس بازارها و نهادهای مالی رشته های مدیریت مالی و حسابداری دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی تعریف ... پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام ... file60.filenab.com/product-67379-barresi-va-tabine-nahadha-va-sistemhaye-nezarati.aspx‎Cachedدانلود پاورپوینت آماده درس بازارها و نهادهای مالی رشته های مدیریت مالی و حسابداری دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی ... پاورپوینت بررسی نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی mechanic.farafile.ir/.../پاورپوینت-بررسی-نهادها-و-سیستم-های-نظارتی-و-مقررات-در-نظام-مالی‎Cached5 نوامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی در حجم 34 اسلاید همراه با توضیحات کامل ویژه ... پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام ... projebartar.rozblog.com/.../پاورپوینت-بررسی-و-تبیین-نهادها-و-سیستم-های-نظارتی-و-مقررات-در-نظام-مالی.html‎Cached30 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی دسته: حسابداری بازدید: 3 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 400 کیلوبایت ... برترین فایل دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های ... royadl3nter.ir/?p=9628‎Cached1 دسامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی وارد این صفحه شده اید محصول ... دانلود دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و ... tmaghalec.ir/?p=3221‎Cached25 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی)خوش ... پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام ... downloadf.aramblog.ir/post/8631‎Cached17 نوامبر 2016 ... به سایت ما برای دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی خوش آمدید . امیدواریم فایل پاورپوینت بررسی و ... پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام ... qryra.docm.ir/‎Cachedپاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی - , پاورپوینت,بررسی,تبیین,نهادها,سیستم,نظارتی,مقررات,نظام,مالی,دانلود فایل. پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام ... mymarket.gdn/پاورپوینت-بررسی-و-تبیین-نهادها-و-سیستم-191468‎Cached6 نوامبر 2016 ... پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام ... دسته: – رشته های مدیریت مالی و حسابداری( ویژه ارائه کلاسی درس بازارها و ... دانلود (دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و ... pichakwi.blogroom.ir/post/1649‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی دانلود پاورپوینت بررسی و تبیین نهادها و سیستم های نظارتی و مقررات در نظام مالی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(دانلود پاورپوینت ...