دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

به طور کلی سازه ساختمان متشکل از دو قسمت اصلی اجزای سازه ای وغیر سازه ای می باشد که جهت ارزیابی لرزه ای کامل ساختمان بایستی هریک از اجزا به صورت کامل مورد تحلیل وارزیابی قرار گیرند گاهی مشاهده گردیده علی رغم اینکه اجزای سازه ای ساختمانها توانسته اند در هنگام وقوع زلزله مقاومت لازم وکافی بر اساس عملکرد مد نظر از خود نشان دهند ولی عدم وجود ایمنی در اجزای غیر سازه ای مناسب موجب رساندن خسارت جانی ومالی جبران ناپذیری شده است
و رفتار اجزای غیرسازه ای ونقش آن ها به هنگام زلزله اهمیت داشته و ضرورت ایمن سازی وپیش گیری خطر حاصل از آن ها کمتر از ایمنی سازه ی ساختمان نیست. ایران کشوری زلزله خیز است ، از این رو ایمن سازی سازه واجزای غیر سازه یی باید در یک عملکرد مشترک ودو سویه نگریسته شود، ولی نه تنها در فرهنگ عمومی بلکه در فرهنگ متخصصان ومهندسان نیز به ایمن سازی اجزای غیر سازه یی توجه لازم نشده است اجزای غیر سازه ای در ساختمان شامل متعلقات الحاقی به سازه ی ساختمان است .
این اجزا برای کاربری معین وبهره برداری از فضاهای ساختمان به صورتی جدایی ناپذیر در محلی مشخص نصب ومستقر می شوند در اینجا هدف شناسایی این اجزا وامکانات ایمن سازی شرایط ایمن سازی درساختمانها هنگام وقوع زلزله می باشد.
ایمن سازی چیست؟ایا مقاوم سازی بهتر است؟ چه تفاوت هایی دارند؟ "مقاوم سازی" به معنای بیشتر کردن مقاومت تمام و یا قسمتی از ساختمان است به این مفهوم که بتواند نیرو های بیشتری را تحمل کند و اگر به زبان خودمانی بخواهم بگویم، بتواند در برابر زلزله های بزرگتری فرو نریزد! " ایمن سازی" به معنای این است که اقداماتی در حین ساخت و یا بعد از ساخت و در حین بهره برداری و استفاده از ساختمان انجام دهیم که محیط ساختمان در حین زلزله دارای ایمنی حداقل ( ایمنی جانی برای ساکنین) باشد.
در ایمن سازی ما مستقیما با اینکه چه بلایی سر ساختمان می اید کاری نداریم، این ساکنین هستند که برای ما مهم هستند. ممکن است اقداماتی که انجام می دهیم هیچ ربطی هم به اسکلت ساختمان نداشته باشد. چه بسیار ساختمانهای مقاومی که هیچ گونه ایمنی در حین زلزله برای ساکنان ندارند و چه بسیار ساختمانهایی که در عین مقاومت کم ایمنی کافی برای جان ساکنین را دارند.
.


فهرست:

عنوان
ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در
چکیده
تعاریف برخی کلمات
اهداف بررسی ایمن سازی اجزای غیر سازه ای
اجزای سازه ای و غیر سازه ای ساختمان چیست؟
چه کسی باید ایمن سازی کند؟
معرفی بخش اجرای غیر سازه یی استاندارد
اجزای غیر سازه ای و پاسخ آنها به زلزله
مطالعات عملکردی اجزای غیر سازه ای
دو روش ایمن سازی ساختمان ها

.

عنوان: ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 39 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۸-۴۸-۴۹



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله

پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله - فایل ناب samfile.filenab.com/product-67381-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله filenab.pishroblog.ir/.../پاورپوینت+ایمن+سازی+اجزای+غیر+سازه+ای+در+زلزله+‎Cachedو رفتار اجزای غیرسازه ای ونقش آن ها به هنگام زلزله اهمیت داشته و ضرورت ایمن سازی وپیش گیری خطر حاصل از آن ها کمتر از ایمنی سازه ی ساختمان نیست. ایران کشوری ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-ایمن-سازی-اجزای-غیر-سازه-ای-د/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله شامل ۳۹ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله - هگزا فایل hexaco.ir/2016/11/06/پاورپوینت-ایمن-سازی-اجزای-غیر-سازه-ای-د/‎Cached6 نوامبر 2016 ... خانه / فنی و مهندسی / پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله ... علی رغم اینکه اجزای سازه ای ساختمانها توانسته اند در هنگام وقوع زلزله مقاومت ... دانلود پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله top4you.xyz/card.aspx?productid=67381‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله. قیمت, 8,900 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله – Main.0f0.in main.0f0.in/پاورپوینت-ایمن-سازی-اجزای-غیر-سازه-ای-د/‎Cachedپاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله. نوامبر 5, 2016 فنی و مهندسی · پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله. پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله - پروژه دانشجویی ... saze20.sellfile.ir/prod-657012-پاورپوینت+ایمن+سازی+اجزای+غیر+سازه++ای+در+زلزله.html‎Cachedو رفتار اجزای غیرسازه ای ونقش آن ها به هنگام زلزله اهمیت داشته و ضرورت ایمن سازی وپیش گیری خطر حاصل از آن ها کمتر از ایمنی سازه ی ساختمان نیست. ایران کشوری ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله - ارزش فایل - خانه www.koolebrand.ir/پاورپوینت-ایمن-سازی-اجزای-غیر-سازه-ای-د/‎Cached27 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله پاورپوینت ایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله شامل ۳۹ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ... دانلود فایل » آرشیو ایمن سازی لرزه ای اجزای غیر سازه ای در ساختمان ها ... paknoor.ir/2016/11/ایمن-سازی-لرزه-ای-اجزای-غیر-سازه-ای-در-س/‎Cached6 نوامبر 2016 ... مقاله ایمن سازی لرزه ای اجزای غیر سازه ای در ساختمان هادرفرهنگ عامه وقتی از ساختمان مقاوم و ایمن در برابر زلزله صحبت می شود ذهن بیشتر مردم متوجه ... مقاله زلزله ایمن سازی ساختمان # جستجو در وبلاگهای بازنشر شده # خبر ... khabarsky.xyz/list/مقاله-زلزله-و-ایمن-سازی-ساختمان.html‎Cachedایمن سازی اجزای غیر سازه ای در زلزله. به طور کلی سازه ساختمان متشکل از دو قسمت اصلی اجزای سازه ای وغیر سازه ای می باشد که جهت ارزیابی لرزه ای کامل ساختمان ...