دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم)

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم)

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم) شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

درکارگـاههای ساختـمانهای و بتنی سه کارگاه وجود دارد که همزمان به کار خود ادامه می دهند این سه کارگاه عبارتند از: کارگاههای بتن سازی–آرماتور بندی- قالب بندی . از آنجا که بتن قبل از سخت شدن روان بوده لذا برای شکل دادن به آن احتیاج به قالب داریم .قالبهای که برای بتن ساخته می شوند اغلب چوبی می باشند برای کارهای سری سازی ازقالبها از قالبهای فلزی هم استفاده می کنند.
قالبها علاوه بر شکل دادن به بتن وزن آن را نیز تحمل می کنند تا زمان سخت شدن بدین لحاظ اگر در اجرای آن دقت کافی نشود ممکن است در موقع بتن ریزی واژگون شده و موجب خسارت شود . تخته و چوبی که برای قالب بندی استفاده می شود باید کاملا خشک ودر برابر رطوبت تغییر شکل ندهد زیرا تغییر شکل قالب موجب تغییر شکل بتن گشته و بر شکل تیرها وستونها و همچنین برهانهای وارده بر آنها موثری باشد
و در ایران معمولا از تخته های چوبی به نام چوب روسی معروف میباشد برای قالب بندی استفاده می نمایند .تخته های که برای قالب بندی مصرف می شود باید از نوع چوبهای صمغدار یا جنگلی یا مشابه باشند و مصرف چوب سفید جز برای قالب شالوده ویا قالب بتن های بدون آرماتور مجاز نیست ضخامت تخته های مورد مصرف در مورد ستونها و کف تیرها حداقل سه سانتی متر و ضخامت تخته های گونه تیرها وقالب دالها حداقل دو سانتی متر می باشند و پهنای تخته ها متناسب با ابعاد قطعه ای میباشند که قالب برای آن ساخته می شود .

.
فهرست:

(فصل دوم ) فصل دوم
قالب بندی
انواع قالب
باز کردن قالب
مطالب عمومی ساختمان
پایان فصل دوم

.

عنوان: مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم)

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 39 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

 مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف, پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف, دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف,



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم)

پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم) radyab.filenab.com/product-67383-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم) شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف filenab.pishroblog.ir/.../پاورپوینت+مراحل+اجرای+یک+ساخـتمان+از+پی+سـازی+تا+فرش+کف+‎Cachedپاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این ... پایان فصل دوم. پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم ... galleryhaft.ir/پاورپوینت-مراحل-اجرای-یک-ساخـتمان-از-پ-2/‎Cachedپاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم). آبان ۱۰, ۱۳۹۵ /0 دیدگاه /در فنی و مهندسی /توسط. پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف saze20.mobile.sellfile.ir/prod-657030-پاورپوینت+مراحل+اجرای+یک+ساخـتمان+از+پی+سـازی+تا+فرش+کف.html‎Cachedپاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف شامل ۳0 اسلاید ... عیوب جوشکاری (بخش دوم) شامل 35 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم ... payanameyab.ir/پاورپوینت-مراحل-اجرای-یک-ساخـتمان-از-پ/‎Cachedپاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم). payanameyab 1 هفته ago فنی و مهندسی ارسال دیدگاه 1 بازدید. پاورپوینت مراحل اجرای یک ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف | cell full cellfull.ir/?p=312081‎Cached12 نوامبر 2016 ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف شامل ۳0 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف :: دانلود ... rezagheyasi.blog.ir/.../پاورپوینت-مراحل-اجرای-یک-ساختمان-از-پی-سازی-تا-فرش-کف‎Cached19 نوامبر 2016 ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم) شامل 39 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی ... دانلود پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف shop20.saze20.ir/product.../دانلود-پاورپوینت-مراحل-اجرای-یک-ساخـت/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف (بخش دوم) شامل ۳۹ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی ... پاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم ... envidesign.ir/پاورپوینت-مراحل-اجرای-یک-ساخـتمان-از-پ/‎Cachedپاورپوینت مراحل اجرای یک ساخـتمان از پی سـازی تا فرش کف(بخش دوم). توسط : adminدر تاریخ : آبان ۰۵, ۱۳۹۵ در: فنی و مهندسیبدون نظر. چاپ پست الکترونیکی. مراحل اجرای یک ساختمان از پی سازی تا فرش کف book.zhowan.com/2016/10/21/marahel-ejraye-sakhteman/‎Cached21 ا کتبر 2016 ... مراحل اجرای یک ساختمان از پی سازی تا فرش کف ... عمران, کارشناسی, کتابخانه ژوان بتن زاگرس, مقاله سازه خروج از بخش نظرات 22 بیننده ... فصل دوم .