دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر

پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر

پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
چکیده:

یکی از راههای خلق فرمهای جدید ترکیب احجام خالص با یکدیگر است. در این بخش قصد داریم روش ها و اصول ترکیب احجام را برای شما توضیح دهیم. برای ایجاد فرم های جدید می توان از بسیاری از روش ها کمک گرفت. تعداد بسیار کمی از این روش ها در این بخش معرفی شده است. گاه ساده ترین راه برای ایجاد یک فرم جدید متصل کردن 2 یا 3 فرم اولیه به هم می باشد.
البته قطعاً هر کدام از فرم ها نماد یک سری از عملکردها هستند و انتخاب فرم را جهت می دهند. برای مثال فرم مکعب برای فضاهایی که نیازمند تمرکز هستند و فرم مکعبی خطی برای فضاهای اقامتی و آموزشی و فرم استوانه برای کاربری هایی که نیاز به تنوع دید و یا انتخاب جهت حرکت دارند مانند رستوران و لابی مناسب است.
حال شاید بتوان بسیاری از کاربری ها را با کنار هم قرار دادن فرم ها پیشنهاد داد البته این گونه طراحی نیازمند زمینی باز و بدون محدودیت است. مناسب است ابتدا خطوط اصلی و تقاطع قطرها و 1/2 ، 1/3، 1/4 و 1/5 اضلاع فرم (خطوط طلایی) را مشخص کرده و سعی کرد در ترکیب فرم ها، خطوط خاص در امتداد هم یا روی هم و یا حتی عمود بر هم قرار گیرند.
.


فهرست:

عنوان
اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر
برش زدن احجام
قرینه سازی
کشیدگی در احجام
حذف کردن بخشی از حجم
ایجاد شکست در احجام
تکرار و ایجاد ریتم در حجم
حرکت مقطع فرم حول یک محور
ترکیب صفحات
پخ زدن و گرد کردن کنج ها

.

عنوان: اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۳1 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۱۱-۴۸-۵۶



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر

Images for پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر | معماری، دکوراسیون داخلی ... www.arel.ir/fa/Pages-View-664.html‎Cached Similar4 ژانویه 2016 ... یکی از راههای خلق فرمهای جدید ترکیب احجام خالص با یکدیگر است. در این بخش قصد داریم روش ها و اصول ترکیب احجام را برای شما توضیح دهیم. پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر ghafoori.samenblog.com/.../پاورپوینت-اصول-ترکیب-احجام-خالص-با-یکدیگر/‎Cachedپاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ... دانلود پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر - رز بلاگ ... projebartar.rozblog.com/.../دانلود-پاورپوینت-اصول-ترکیب-احجام-خالص-با-یکدیگر.html‎Cached6 نوامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر دسته: عمران و ساختمان بازدید : 4 بارفرمت فایل: pptx حجم فایل: 1722 کیلوبایت تعداد ... پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر - گالری هفت galleryhaft.ir/پاورپوینت-اصول-ترکیب-احجام-خالص-با-یکد/‎Cached2 نوامبر 2016 ... چکیده:یکی از راههای خلق فرمهای جدید ترکیب احجام خالص با یکدیگر است. در این بخش قصد داریم روش ها و اصول ترکیب احجام را برای شما توضیح دهیم. پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر - مرکز فایل markazfile.ir/پاورپوینت-اصول-ترکیب-احجام-خالص-با-یکد/‎Cachedپاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر شامل ۳۱ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می ... پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-اصول-ترکیب-احجام-خالص-با-یکد/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر شامل ۳۱ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ... دانلود پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر top4you.xyz/card.aspx?productid=67386‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر. قیمت, 7,900 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر :: دانلود پروژه،پایان ... gheyasireza.blog.ir/.../پاورپوینت-اصول-ترکیب-احجام-خالص-با-یکدیگر‎Cached18 نوامبر 2016 ... دسته: عمران و ساختمان بازدید: 2 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 1722 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 31 پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با ... پاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر - تبلیغات متنی شما bku.rzb.emeg.ir/view606297.html‎Cachedپاورپوینت اصول ترکیب احجام خالص با یکدیگر شامل 31 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را ...