دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار

پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.
مقدمه:

شهر ماسوله در غربی ترین قسمت گیلان قرار گرفته است.منطقه ای که ماسوله در ان واقع شده است منطقه ای کوهستانی است. ماسوله در دامنه کوهی با شیب زیاد قرار گرفته است.علاوه بر شیب شمال-جنوبی دو شیار نیز شیب شرقی-غربی یه شهر داده اند. ارتفاع از بلندترین نقطه تا پایین ترین قسمت ان حدود 100 متر می باشد. تعداد خانه ها در این شهر حدود 700 خانه می باشد و قدمت آن تقریبا به قرن9 می رسد.

.
فهرست:

عنوان
ماسوله، نمادی از معماری پایدار
چکیده
اقلیم ماسوله
بافت شهری
دسترسی ها
مصالح
سازه

.

عنوان: ماسوله، نمادی از معماری پایدار

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 29 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

۲۰۱۶-۱۰-۲۷_۱۲-۲۸-۰۶



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار

Images for پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - صفحه اصلی irandaneshjoo.filenab.com/product-67457-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - پژوهش 3 pazhohesh3.ir/پاورپوینت-ماسوله،-نمادی-از-معماری-پای-2/‎Cachedعنوان: ماسوله، نمادی از معماری پایدار فرمت: پاورپوینت تعداد صفحات: ۲۹ اسلاید ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر . ت … دریافت فایل. ۱۳۹۵-۰۸-۰۸. Share. فیس بوک ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - بلاگ ریدر projebartar-rzb.bgreader.xyz/post727941.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - فید بلاگ projebartar-rzb.feedblog.xyz/post541794.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - تبلیغات متنی شما 11t.rzb.emeg.ir/view566365.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - بلاگ خوان projebartar.rzb.atesbr.ir/post593280.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - آی آر بلاگر m.rzb.irbloger.xyz/view597125.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار - وب سایت blogreader.biz/page-473110.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ... پاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار | بیسترینها projebartar.bistarinha.xyz/page-111825.html‎Cachedپاورپوینت ماسوله، نمادی از معماری پایدار شامل 29 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری ) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و ...