دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن

کار آموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن

مقدمه :

مطالب گردآوری شده نتایج فعالیت هایی بوده که در طی دوره کارآموزی انجام شده است . در این دوره 30 روزه با بازدید ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن به همراهی مسئول آن بخش در اداره برق بیجار رفته و مشکلات پیش آمده برای ترانس ها رفع می شد .

که در این بازدیدها با انواع کلیدها ، ترانس ها ، بریکرها ، ساختمان داخلی ترانس ها ، کاربرد خازن در ترانس ، رأکتورها ، باطریخانه (توزیع DC,AC) ، تابلوهای فشار قوی و ضعیف که از نظر کاربرد به انواع تابلوهای کنترل ، تابلوهای آلارم ، تابلوهای توزیع DC,AC ، مخابراتی ، تابلوهای اندازه گیری تقسیم می شود ؛ آشنا شده ام .

همچنین در ادامه این بازدیدها :

با انواع رله های حفاظتی ، ارت ، اضافه جریان ، دیستانس ، دیفرانسیل ، ریستریکنت ارت فالت ، اضافه ولتاژ ، رله کمبود ولتاژ ، رله اضافه جریان ، ارت فالت جهتی و با خصوصیات یک سیستم حفاظتی و روش های جلوگیری از خسارت خطا در سیستم قدرت در انواع حفاظتهای اصلی خط ، حفاظتهای پشتیبان خط ، حفاظتهای اصلی ترانسفورماتور می باشد ؛ آشنا شده ام .

مطالب ارائه شده در این زمینه با توجه به مشاهدات خویش و استفاده از کتاب هایی در زمینه های فوق گردآوری شده است .

از تمامی عزیزانی که در این مدت با بنده همکاری داشته اند کمال قدردانی را دارم ؛ امیدوارم که تجربه های بدست آمده در این جزوه مورد توجه استاد گرانقدر قرار گیرد.

با تشکر

آشنایی با تجهیزات و بهره برداری از پستهای فشار قوی :

سیستم ها یا شبکه های برق رسانی را می توان به چند دسته کلی تقسیم نمود که هر کدام در جای خود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد این سیستم ها شامل :

1- تولید 2- انتقال 3- فوق توزیع 4- توزیع می باشد .

تولید شامل انواع نیروگاه های بخار ، گازی ، دیزلی ، آبی و غیره می باشد که معمولاً خروجی نیروگاه های بخار به شبکه های انتقال 400 یا 230 کیلوولت و خروجی نیروگاه های گازی به شبکه های 63 کیلوولت و خروجی نیروگاه های دیزلی به شبکه های 20 کیلوولت متصل می شوند .

انتقال شامل خطوط و پست های 400 و 230 و 132 کیلوولت و فوق توزیع شامل خطوط و پستهای 63 کیلوولت می باشد . شبکه های توزیع شامل خطوط و پستهای 20 و 4/0 کیلوولت می باشند .

اصولاً علت انتخاب ولتاژهای متفاوت در شبکه های برق رسانی به دو دلیل عمده می باشد :

1. دلایل فنی

2. دلایل اقتصادی

دلایل فنی :

اگر بخواهیم توان ثابتی را برای مسافتی معین انتقال دهیم هر چقدر ولتاژ را بالاتر ببریم جریان کمتر و برعکس. بنابراین در مسافت های طولانی باید ولتاژ را آنقدر بالا ببریم که در انتهای شبکه افت ولتاژ زیادی نداشته باشیم زیرا در غیر اینصورت آنقدر ولتاژ پائین می آید که برای مصرف کننده قابل استفاده نمی باشد و به همین دلیل باید ولتاژ مناسب را برای شبکه معینی انتخاب کنیم.

دلایل اقتصادی :

هر چقدر ولتاژ بالاتر رود جریان پائین تر می آید و باعث تلفات کمتری می شود . زیرا تلفات مستقیماً با جریان ارتباط دارد ولی در عوض بالا بردن زیاد ولتاژ هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد به همین دلیل ولتاژ انتقالی را انتخاب می کنند که کمترین هزینه ی تجهیزات و کمترین مقدار تلفات انرژی را داشته باشد .

تقسیم بندی یک پست فشار قوی از نظر آرایش :

یک پست فشار قوی را می توان به دو دسته کلی تقسیم بندی نمود :

الف- تجهیزات فشار قوی که وظیفه انتقال و توزیع انرژی را به عهده دارند .

ب- تجهیزات حفاظتی ، کنترلی و جانبی .

در پستهای فشار قوی ، تجهیزات فشار قوی معمولاً در فضای باز ( غیر سرپوشیده ) نصب می شوند البته در پستهای 20/63 کیلوولت فیدرهای 20 کیلوولت در اتاق سربسته ای نصب می وشند . تجهیزات حفاظتی کنترلی و جانبی در داخل ساختمان پست نصب می گردند . در پستهای فشار قوی که وظیفه کاهش ولتاژ را به عهده دارند دو نوع ولتاژ وجود دارد :

1. ولتاژ ورودی که به آن H.V ( High Voltage ) گفته می شود .

2. ولتاژ خروجی که به آن L.V ( Low Voltage ) می گویند .

تجهیزات خارجی را می توان به دو دسته تقسیم نمود :

1. بی خط ( L.B )

2. بی ترانس (T.B )

بی خط ( L.B ) شامل این تجهیزات می باشد :

1. برقگیر

2. ترانس ولتاژ و لاین تراپ

3. سکسیونر خط و اِرت

4. ترانس جریان

5. بریکر

6. سکسیونر باس بار

word: نوع فایل

سایز: 788 KB

تعداد صفحه:60



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن

گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن - فروشگاه فایل و ... hamkelas.sellfile.ir/prod-653057-گزارش+کارآموزی+ترانس+های+سطح+شهر+بیجار+و+اطراف+آن.html?...‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی, دانلود کارآموزی, دانلود پایان نامه, دانلود مقاله, دانلود جزوه, دانلود نمونه سوالات. گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن - خرید فایل ... 1srbiau.blogsky.com/1395/08/25/post-716/‎Cached15 نوامبر 2016 ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح آبادی بیجار و اطراف ثانیه فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات:60 مقدمه : مطالب گردآوری شده نتایج فعالیت ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن - دانلود فایلهای روز www.filez.blogsky.com/1395/06/31/post-27148/‎Cached21 سپتامبر 2016 ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات:60 مقدمه : مطالب گردآوری شده نتایج فعالیت هایی بوده ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار اطراف آن | سرزمین خبر concrete.blognewsland.ir/.../گزارش+کارآموزی+ترانس+های+سطح+شهر+بیجار+اطراف+آن.html‎Cachedدانلود گزارش کارآموزی در مورد احداث شبکه فشار متوسط هوایی و یک دستگاه ترانس، در قالب doc و در 26 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، فصل اول: شرکت های توزیع و ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن - دانلود مقاله و پروژه maghale.filenab.com/product-67551-bargh.aspx‎Cachedدانلود کار آموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن کار آموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن ترانس های سطح شهر بیجار تحقیق جزوه مقاله پایان نامه پروژه دانلود ... دانلود گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن article.university/دانلود-گزارش-کارآموزی-ترانس-های-سطح-شه/ با سلام و عرض پوزش در حال حاضر به دلیل تغییرات در سایت درگاه آنلاین سایت قطع می باشد در صورت نیاز به خرید به شماره 09383646575 و یا تلگرام تماس حاصل ... دانلود گزارش کارآموزی برق، بازدید ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن ... tmaghalec.ir/?p=11728‎Cached31 ا کتبر 2016 ... دانلود گزارش کارآموزی برق، بازدید ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن -کامل ... خرید و دانلود گزارش کارآموزی مدیریت امداد در سوانح طبیعی ، بازدید از ... برترین فایل گزارش کارآموزی برق در مورد ترانس های سطح شهر بیجار و ... www.sarvoptdl.ir/file12357.html‎Cachedبرترین فایل گزارش کارآموزی برق در مورد ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن. آگوست 13th, 2016 بدون دیدگاه. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. مدیریت سایت آرزوی ... دانلود گزارش کارآموزی برق، بازدید ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن ... garticle98.ir/downloadpaper-58.html‎Cached5 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی گزارش کارآموزی برق، بازدید ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن | ۱Buy1 1buy1.ir/1395/07/17/گزارش-کارآموزی-ترانس-های-سطح-شهر-بیجار/‎Cached8 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی ترانس های سطح شهر بیجار و اطراف آن. مهر ۱۷, ۱۳۹۵ ... مطالب گردآوری شده نتایج فعالیت هایی بوده که در طی دوره کارآموزی انجام شده است .