دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پیشینه و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک

پیشینه و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مطالعه سیستم کسب و کار الکترونیک در دنیای متلاطم و پیچیده امروزی امری ضروری است، زیرا که روندهای کلیدی در کسب و کارهای سنتی بسیار متحول شده و به سمت دسترسی سریع و جهانی، سرعت در کل زنجیره تأمین و انجام کسب وکار به صورت الکترونیک پیش می‏رود. (بوکولد، 2000)

کسب و کار الکترونیک مفهومی گسترده است که شامل تمامی جنبه‏های استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار است و تنها در برگیرنده خرید و فروش نیست. بلکه شامل ایجاد انسجام و یکپارچگی در کل فرآیندهای کسب و کار و ارتباطات در داخل و خارج از سازمان می‏باشد. (روولی، 2002)

به عبارتی دیگر، کسب و کار الکترونیک یک اصطلاح کلی مورد استفاده برای توصیف فرآیندهای کاری به کار گرفته شده در محیط‏های مجازی یا الکترونیکی همچون شبکه جهانی وب می‏باشد. (بوتو، 2003)

از نظر زواس « کسب و کار الکترونیکی عبارت است از تبادل اطلاعات از طریق شبکه الکترونیکی، در هر مرحله‏ای از زنجیره عرضه، چه در درون یک شرکت یا بین شرکت‏ها، بین شرکت و مشتری یا بین بخش خصوصی و عمومی اقتصاد، و چه توأم با پرداخت پول باشد یا اینکه پرداختی صورت نگیرد. »

توربان (2002) نیز کسب و کار الکترونیکی «چیزی فراتر از کسب و کار الکترونیکی می‏داند که در آن به غیر از فعالیت‏های تجاری شرکت، بسیاری دیگر از روابط بین سازمانی و بین مشتری و سازمان نیز ماهیت الکترونیکی به خود می‏گیرد. »

کسب و کار الکترونیک عبارت است از کسب مشتری و بازرگانان برای مبادلات تجاری از راه خود کار کردن تراکنش‏ها، تبادلات، ارتباطات و تعاملات از راه فناوری‏های ارتباطی و کامپیوتری در جهت هدف‏های اقتصادی که شامل سیستم‏های بین سازمانی، مانند: تلفن، اینترنت، ایمیل، یا شبکه‏های کامپیوتری داخلی در جهت پشتیبانی معاملات آنلاین تجاری است. پس می‏توان گفت هدف این نوع کسب و کارهای جدید، خودکار سازی تراکنش‏های کسب و کار و جریان کار است. (حنفی زاده، 2006)

تعریف کلی که شرکتIBM از واژه کسب و کار الکترونیکی ارائه می‏نماید عبارت است از: انجام کسب و کار با استفاده از رسانه‏های الکترونیکی نظیر اینترنت.

فرآیندهای کسب و کار مورد نظر در تعریف IBMشامل تحقیق و توسعه، بازاریابی، تولید و تدارکات (پشتیبانی) داخلی و خارجی، مبادلات سمت خریدار تجارت الکترونیکی با عرضه کنندگان و مبادلات سمت فروشنده با مشتریان می‏شود. این فرآیندها همان فرآیندهای کلیدی تجاری می‏باشند.

» یک رویکرد امن، قابل انعطاف و یکپارچه برای دستیابی به ارزش در کسب و کارهای متفاوت به وسیله ایجاد ترکیب سیستم‏ها و فرآیندهایی که بر فعالیت‏های هسته اصلی کسب و کار با حفظ سادگی و استفاده از فناوری اینترنت استوار هستند. «(پاویک و همکاران، 2007)

DTI نیز کسب و کار الکترونیکی را این چنین تعریف می‏کند: به کارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات یکپارچه در فعالیت‏ها، طراحی مجدد فرآیندهای تجاری و یا نوآوری کامل در مدل‏های تجاری توسط یک شرکت در فرآیندهای درونی. کسب و کار الکترونیکی تعریف دیگری نیز دارد؛ یکپارچگی و سیالیت بیش از پیش طرح‏ها، فرآیندها، تجهیزات و سیستم‏های تجاری که در راستای برآورده سازی نیازهای دایم التغییر مشتریان صورت می‏گیرد.

کسب و کار الکترونیک باعث می‌شود تا فرایندهای تجارت، روابط و داد و ستد جهانی گردد. محیط تجاری شرکت، ممکن است، شامل یک شبکه جهت دسترسی به سازمان‌های عمومی یا شبکه‌هایی که با محافظت خاص برای دسترسی افرادی خاص طراحی شده و یا حتی شبکه داخلی باشد که برای دسترسی افراد و کارمندان داخل شرکت طراحی شده است. کسب و کار الکترونیک تنها قرارداد یک صفحه شبکه‌ای نیست. بلکه محیط مدل‌های تجاری اعم از تجارت با کارمندان، مشتریان، تأمین‌کنندگان و شرکا است. (سرمد، 1382، ص3)

گامی فراتر از کسب و کارهای الکترونیک مفهومی به نام کسب و کارهای الکترونیک پویا است. کسب و کارهای الکترونیک پویا در رابطه با این است که چگونه سازمان‏ها می‏توانند سیستم‏ها را در سه بعد اینترانت، اکسترانت و اینترنت در یک حالت پویا، یکپارچه و منسجم کنند. کسب و کار الکترونیک پویا به آنها اجازه اصلاح سریع تر و ساده تر سیستم‏های موجود در زمانی که فرآیندهای کسب و کار نیازمند تغییرات است را می‏دهد و تمرکز روی یکپارچگی و پیچیدگی زیر ساختاری روابط کسب و کار با کسب و کار، از طریق اهرم قرار دادن و قدرت نفوذ مزایای استانداردهای اینترنت و زیر ساختارهای عمومی برای ایجاد کارایی‏های بهینه برای رشته‏های کامپیوتری درون و بیرون سازمانی دارد. (اندرو و همکاران، 2006)



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک

پیشینه و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک - فایل ناب archive.filenab.com/product-67732-modirit.aspx‎Cachedپیشینه و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه ... مبانی-نظری-و-پیشینه-کسب-و-کار-الکترونیک radyab.sidonline.ir/tag-مبانی-نظری-و-پیشینه-کسب-و-کار-الکترونیک.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'مبانی-نظری-و-پیشینه-کسب-و-کار-الکترونیک' هستند. مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک. مبانی نظری و پیشینه تحقیق ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک showfile.sidonline.ir/product-17145-RVANSHEVASI.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک. توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره کیفیت خدمات الکترونیک namavar.sellu.ir/product-75064-مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-درباره-کیفیت-خدمات-الکتر.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی کیفیت خدمات الکترونیک مبانی نظری و پیشینه در ... کسب و کار الکترونیک مفهومی عام‌تر از تجارت الکترونیک را در بر می‌گیرد. مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات الکترونیک payannameh.sellu.ir/product-85740-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-کیفیت-خدمات-الکترونیک.aspx‎Cachedقسمتی از مبانی نظری متغیر: کیفیت خدمات الکترونیک. کسب و کار الکترونیک. این واژه برای اولین بار در سال 1997 توسط شرکت آی بی ام مطرح گردید. کسب و کار ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک - ساخت وبلاگ so13.monoblog.ir/t_مبانی%20نظری%20و%20پیشینه%20تحقیق%20کسب%20و%20ک...‎Cached3 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع ... [DOC] چکیده - خانه ISI ایران www.isihome.ir/freearticle/ISIHome.ir-52003-sample.doc‎Cached Similarفصل دوم – ادبیات و مبانی نظری تحقیق 1. موضوع. بررسی رابطه میان راهکارهای دیجیتالی و موفقیت کسب و کار الکترونیکی. فهرست. چکیده. 2-1- مقدمه. 2-2- پیشینه ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات الکترونیک bergerdownload-rzb.blogreader.biz/page-477575.html‎Cachedتوضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع ... کسب و کار الکترونیک مفهومی عام‌تر از تجارت الکترونیک را در بر می‌گیرد. دانلود (دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک) liliafile.aslblog.ir/post/1827‎Cached2 روز پیش ... این فایل شامل 29 اسلاید در زمینه کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک بوده و ... برترین پکیج مبانی نظری و پیشینه پژوهش بررسی درمان های ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات الکترونیک archiv.sellfile.ir/prod-686486-مبانی+نظری+و+پیشینه+پژوهش+با+موضوع+کیفیت+خدمات+الکترونیک.html‎Cachedقسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه. کیفیت خدمات الکترونیک. کسب و کار الکترونیک. این واژه برای اولین بار در سال 1997 توسط شرکت آی بی ام مطرح گردید. کسب و ...