دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

خدمات پس از فروش، پیش­نیاز پیوستن به جامعه تجارت جهانی است، در ارتباط با این موضوع، یک سری استانداردهای جهانی تعریف شده که مختص اقتصادهای آزاد و رقابتی است.در اقتصادهای آزاد به دلیل رقابتی که میان تولیدکنندگان برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار وجود دارد، آنها مشتری را کارفرمای واقعی خود می­دانند و به همین سبب برای جلب رضایت این کارفرما و حفظ و نگهداری او، از هیچ تلاشی فروگذار نمی­کنند. در فضای رقابتی امروز، آنچه رویکرد استقبال از کالا را افزایش می­دهد، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش آن است و تنها راه دستیابی به یک اقتصاد آزاد و حرکت سریع­تر به سمت جهانی شدن برای رقابت با کالاهای مشابه، ارتقای کیفی محصولات و­ایجاد نوعی اطمینان در مصرف­کنندگان است­(ذهبی و پورعمران،1389،ص42).

خدمات پس از فروش موجب ایجاد جریانی محدود ، ولی مستمر و قابل اتکا از درآمد در طول یک دوره­ زمانی طولانی می شود. هنگامی که کسب و کارها ، خدمات پس از فروش ارائه می دهند، به درک عمیقی از­ طرح ها، فرایندها و تکنولوژی های مشتریان ، دست می یابند؛ دانشی که رقبا نمی توانند به سادگی به آن­ دست یابند.­این مسأله موجب ایجاد یک مزیت رقابتی غیر قابل باور ، اما پایدار برای شرکت ها می­شود. توجه به این موارد تعجب آور نیست که شرکت ها، رقابت در بازار خدمات پس از فروش محصولات را سخت و دشوار می بینند( پورعبدالهیان، مهرانی،1388 ،ص6).

هر چه شرایط گارانتی و خدمات بهتر باشد نگاه مشتری با اعتماد بیشتری همراه خواهد بود. در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه، تولیدکنندگان کالا و خدمات، برای جلب مشتری، ضمن کیفی­سازی تولیدات خود، کالا را با تسهیلات ویژه­ای به دست مصرف­کننده می­رسانند. ضمن اینکه خریدار همواره با اطمینان بیشتری به سمت خرید محصولات دارای گارانتی می­رود. به اعتبار این اطمینان، شرکت­ها همواره سعی می­کنند که کیفیت خدمات پس از فروش را افزایش دهند. رضایت مشتریان در بازارهای رقابتی امروز، به عنوان اصلی‌ترین وظیفه تولیدکنندگان جهت بقا در بازار داخلی و بین‌المللی است. در جهان رقابتی امروز برنده اصلی آن شرکت هایی هستند که راه حل های بدیعی را برای برقراری ارتباط و رضایت مشتریان خود ایجاد کرده اند.

امروزه محصولات از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و آنچه باعث تمایز عمده می شود, خدمات پس از فروش آنهاست.

مشخصات مشتریان در عصر حاضر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

1)تنوع طلب

2) باهوش و شکارچی فرصت

3)به دنبال کارایی و دریافت پاسخ سریع

4)به دنبال قیمت و شرایط رقابتی بهتر

5)انتظار وفاداری از عرضه کننده

6)انتظارات لایتناهی (ذهبی و پورعمران،1389،ص42).

2-5-2-1) تعاریف خدمات پس از فروش از دیدگاه مختلف

خدمات شامل فعالیت­های نامحسوس و­لمس­نشدنی هستند­و موجب منفعت و یا ارضاء خاطر می­ گردند اما مالکیت چیزی را نیز به­دنبال­ندارد. ارائه خدمات به مشتری همیشه حائز اهمیت بوده­ است­.اما مشتریان امروزی فرصت انتخاب بیشتری نسبت به مشتریان در دهه­های گذشته دارند­.­این­ امر به دلیل رقابت بیشتر محصولات و خدمات در بازار می باشد.­در بسیاری­از تحقیقات­ پیمایشی­ در مورد خریدهای مصرفی و سازمانی نتیجه گیری شده است که ارائه خدمات مناسب نسبت­ به قیمت از اولویت بیشتری نزد مردم برخوردار است­. ارائه خدمات می تواند موجب برتری رقابتی­ شرکت شده و رقابت دیگر شرکت ها را خنثی کند. اغلب اوقات مصر ف کننده اگر بداند که­ کالاها و خدمات بوسیلة عرضه کنندة قبلی مورد تضمین قرار گرفته،­هرگز برای یک صرفه جویی­ جزئی در قیمت به سراغ عرضه کنندة دیگری نمی رود ( رنجبریان و همکاران،1381،ص 128). امروزه، عصر­ طلایی خدمات است و گفته می شود هر شرکتی برای موفق شدن و رونق گرفتن کسب و کارش ، باید تبدیل به یک کسب و کار خدماتی گردد . ( پورعبدالهیان، مهرانی،1388،ص 5)

مدیران به این دید جهانی خدمات مدار ایمان دارند ، اما در خفا ، معترف به مسأله ای آزار دهنده هستند : بیشتر شرکت ها، یا خدمات پس از فروش را بلد نیستند یا به آن اهمیتی نمی دهند در بازاریابی، خدمات را به سه­ دسته خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می کنیم (کاتلر و ارمسترانگ[1]،1991،ص201).


1 Kotler and Armestrong ,1991



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش

پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش - فایل ناب netfile.filenab.com/product-67746-modirit.aspx‎Cachedپیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات پس از فروش. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه ... پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-خدمات-پس-از-فروش - فایل ناب netfile.filenab.com/tag-پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-خدمات-پس-از-فروش.aspx‎Cachedبزرگترین فروشگاه فایل های دانشجویی. ... محصولاتی که دارای عبارت 'پیشینه- ومبانی-نظری-تحقیق-خدمات-پس-از-فروش' هستند. پیشینه ومبانی نظری تحقیق خدمات ... پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری turkumusic.ir/tag/پیشینه+ومبانی+نظری+تحقیق+رضایت+مشتری‎Cachedپیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مشتری - فایل ناب پیشینه ومبانی نظری تحقیق ... رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل پیشینه ومبانی نظری تحقیق رضایت مندی مشتری www.turkumusic.ir/.../-پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-رضایت-مندی-مشتری.html‎Cached26 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری | شبکه مقاله 14 نوامبر ... رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات پس از فروش - ایران پژوهش www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../9311-دانلود-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-خدمات-پس-از-فروش.html‎Cachedدانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری خدمات پس از فروش: تحقیق زیر درباره خدمات پس از فروش می باشد. و شامل: مشخصات مشتریان در عصر حاضر را می توان در موارد ... [PDF] ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../PDF/فصل%20دوم.pdf‎Cached Similarﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ. ﻱ. ﭘﮋﻭﻫﺶ ..... ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﺮﻳﺪ ﻛﻪ ﺣﺎﺋﺰ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺏ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﻲ. ﺩﻫﺪ ﻛﻪ ﻛﺎﻻﻱ ... ﻓﺮﻭﺵ. ﻫﺎ. ﺭﻗﺎﺑﺖ. ﺗﻮﺻﻴﻒ ﻫﺮ ﮔﺮﻭﻩ. ﺗﻮﺯﻳﻊ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ. ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ. ﻫﺎ. ﺍﻳﻤﺎژﻛﺎﻻ/ﺧﺪﻣﺎﺕ. ﺷﺮﺍﻳﻂ ... ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺩﻫﻲ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ. (. ﻣﺄﺧﺬ: ﻫﺎﻭﻛﻴﻨﺰ ﻭ ﺑﺴﺖ. مجموعه اول فایل های گرانبهای دانشجویی و دانش آموزی,اداری,عمومی instagram.tebyan.net/post/3776‎Cachedقیمت 25000 تومان. توضیحات ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی و مدل های پیش بینی. مبانی نظری و .... مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش. مقاله ساینس دایرکت - اربان شاپ fileonline.urbanshop.ir/product-43988-maqale.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی و مدل های پیش بینی. مبانی نظری و پیشینه .... مبانی نظری و پیشینه تحقیق خدمات پس از فروش. مبانی نظری و پیشینه ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات - ساخت وبلاگ so13.monoblog.ir/t_مبانی%20نظری%20و%20پیشینه%20تحقیق%20صادرات‎Cached3 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات ... وضعیت اقتصادی، سیاسی جهان پس از جنگ جهانی دوم و به ویژه در دو دهه اخیر تحولات چشمگیری ... که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر برای کسب درآمد ارزی حاصل می‌شود و در برقراری موازنه ... مبانی نظری و پیشینه رضایت مشتری - سیستم همکاری در فروش فایل ... file_ha.cero.ir/product-342393-مبانی-نظری-و-پیشینه-رضایت-مشتری.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتری (فصل دوم) ... این تحقیق ابتدا 21 عامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا را شناسایی، سپس ...