دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق گردشگری الکترونیکی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق گردشگری الکترونیکی

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

گردشگری مجموع پدیده ها و ارتباط های ناشی از کنش متقابل میان گردشگران، سرمایه، دولت و جوامع میزبان، دانشگاههای جامعه و سازمانهای غیردولتی در فرآیند جذب، حمل و نقل، پذیرایی و کنترل این گردشگران و دیگر بازدید کنندگان می باشد.

از دیگر تعاریف گردشگری می توان به تعاریف فنی اشاره کرد که توسط[1] WTO یا سازمان جهانی گردشگری ارائه گردیده است. این تعاریف بر اساس تمایز قائل شدن در رویکرد به مکان بازدید، تقسیم بندی را پیرامون گردشگری در ابعاد مختلف انجام داده اند که به صورت زیر می باشد:

- گردشگری عبارت است از فعالیتهای افرادی که برای استراحت، کارودیگر دلایل به خارج از محیط سکونت معمول خویش سفرکرده وحداکثربرای یکسال متوالی درآنجا اقامت می کنند.

- گردشگری داخلی)یا بومی) : اشخاص مقیم یک کشور که حداکثر برای مدت 12 ماه به محلی درکشورخودشان که خارج ازمحیط معمول زندگی آنها می باشد،سفر کنندوهدف اصلی آنهاازاین سفرانجام کاری نیست که سرانجام آن دریافت مزداز محل مورد بازدید باشد.

- گردشگری خارجی) یا بین المللی ) : افرادی که برای حداکثر مدت 12 ماه به کشوری که محل اقامت معمول آنها نیست و خارج از محیط معمول زندگیشان قرار دارد، سفر کنند و هدف اصلی آنها از این بازدید سرانجام اش دریافت مزد از کشور مورد بازدید باشد.

برای گردشگری تعاریف مختلفی ارائه شده است که در (جدول 2-1 ) به چند مورد از آنها بطور اختصار اشاره می شود . (کلانتری و فرهادی ؛ 1387)

نویسنده

تعریف گردشگری

مک کین (1977)

یک تمایل ژرف و گسترده انسانی برای شناخت دیگران از طریق برخورد متقابلی که ما طی آن خودمان را می‌شناسیم. یک جستجو و یک سیر و سلوک برای دیدن و شاید درک کلی سرزمین‌های قابل سکونت زمین

جعفری (1977)

مطالعه بشر دور از محل سکونت معمولی‌اش، همچنین دور از صنعتی که به نیازهایش پاسخ می‌دهد و اثراتی که گردشگر و صنعت گردشگری بر محیط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فیزیکی میزبان دارد

ماتیسون و وال(1982)

یک پدیده چند عاملی که حرکت از محل اقامت معمول و ماندن در آن جا را شامل می‌شود؛ مقایسه عناصر پویا و ایستا و نتایج آنها

پیرس (1982)

گردشگری می‌تواند ترکیبی از عناصر نسبتاً مرتبط صنعتی باشد که از حرکت مردم از محل سکونت و ماندن در مکان‌های دور از محل اقامت ناشی می‌شود. گردشگری در اساس یک پدیده مرتبط با جوامع فراغتی است.

مورفی (1985)

مجموعه مسافرت‌های افراد به سوی مکان‌های مورد نظر با طول مدت مشخص، ترکیبی از تفریح و تجارت

اوری (1990)

مصرف کالا و خدمات در مسافرت؛ مصرف ابژه‌های مادی و غیر مادی به دلیل احساس مطبوع و تجربه خوشایند آن در مقابل زندگی روزمره

دین (1991)

تجربه مکان برای گردشگر و تجربه دیگران برای میزبان

لی‌یر (1995)

آرا و نظرات افراد در مورد این که کجا بروند، چه کاری بکنند یا نکنند و چگونه با بقیه ارتباط برقرار کنند

میدلتون (1998)

گردشگری بازار است؛ خواست جمعی و الگوهای مصرف بازدید کنندگان برای یک طیف گسترده از تولیدات مرتبط با مسافرت را بازتاب می‌دهد

جدول 2-1 . تعاریف مختلف گردشگری - (کلانتری و فرهادی ؛ 1387)

از تمامی تعاریفی که در زمینه گردشگری شده است می توان گفت تعریف میل و موریسون[2] در سال 1992 ، کامل ترین و جامع ترین تعریف می باشد . (میل و موریسون ؛ 1992 ) طبق این تعریف: واژة گردشگری به فعالیتی اطلاق می شود که زمان سفر گردشگران به وقوع می پیوندد.این واژه دربرگیرندة همه چیز از قبیل برنامه ریزی سفر، مسافرت به مکان مورد نظر،اقامت در آنجا، بازگشت و یادآوری خاطرات سفر، بعد از بازگشت می باشد. همچنین شامل فعالیت هایی است که مسافر به عنوان بخشی از سفر، انجام می دهد، نظیر خریدهای انجام شده و تعاملاتی که میان میزبان و مهمان به وجود می آید. خلاصه آنکه، گردشگری تمامی فعالیت ها و تأثیراتی است که در طول سفر برای بازدیدکننده، به وقوع می پیوندد. (لامزدن[3] ؛ 1387 )

به طور کلی گردشگری را می توان بر مبنای عوامل مختلفی تعریف کرد و در بررسی آن از این تعاریف استفاده نمود ، ولی پیرامون این تعاریف باید این نکته را مدنظر داشت که گردشگری صرفاً یک پدیده یک بعدی نیست که در تعاریف خطی قابل بحث باشد، بلکه در برگیرنده ابعاد بسیاری در زمینه های گردشگری مختلفی همچون ابعاد اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و نظیر اینها می باشد. همچنین عوامل دیگری همچون طول مدت اقامت، وسیله سفر، مقاصد، تقاضا و نظیر اینها نیز باید در تعریف گردشگری مدنظر قرار گیرد


[1] World Trade Organization

[2] Mill & Morrison

[3] Lumsdone



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق گردشگری الکترونیکی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق گردشگری الکترونیکی - فایل ناب netfile.filenab.com/product-67747-modirit.aspx‎Cachedپیشینه ومبانی نظری تحقیق گردشگری الکترونیکی. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی ... پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-گردشگری-الکترونیکی - فایل ناب netfile.filenab.com/tag-پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-گردشگری-الکترونیکی.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'پیشینه-ومبانی-نظری-تحقیق-گردشگری-الکترونیکی' هستند. پیشینه ومبانی نظری تحقیق گردشگری الکترونیکی · پیشینه ومبانی ... دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری گردشگری الکترونیکی www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../9312-دانلود-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-گردشگری-الکترونیکی.html‎Cachedدانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری گردشگری الکترونیکی: مقاله زیر درباره گردشگری الکترونیکی می باشد. و شامل: تعریف گردشگری ، تاریخچه گردشگری، ... ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گردشگری - فروشگاه ساز رایگان فایل namavar.sellu.ir/product-85565-ادبیات-نظری-و-پیشینه-تحقیق-گردشگری.aspx‎Cachedادبیات نظری پیشینه تحقیق مبانی نظری پژوهش گردشگری یکی از عوامل مهم و مؤثر در پویایی اقتصاد و توسعه پایدار هر کشور، گردشگری می¬باشد بررسی تاریخ ... مقاله ساینس دایرکت - اربان شاپ fileonline.urbanshop.ir/product-43988-maqale.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی. قیمت 20000 تومان. توضیحات دانلود · مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان. مبانی نظری و پیشینه ... دانلود رایگان مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری الکترونیکی mastanehonline.rzb.emeg.ir/post603449.html‎Cachedتوضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه ... پایان نامه,پروژه,تحقیق,مقاله,مقاله ترجمه شده,گزارش,طرح,کارآفرینی ... instagram.tebyan.net/post/3786‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی. مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی. قیمت 25000 تومان. توضیحات دانلود. نحوه تهیه پیشینه و ادبیات نظری تحقیق | علمی و پژوهشی - ایران پژوهان www.iranresearches.ir/.../1566-نحوه-تهیه-پیشینه-و-ادبیات-نظری-تحقیق.html‎Cached Similarنحوه تهیه پیشینه و ادبیات نظری تحقیق- پیشینه تحقیقات داخلی و خارج پیشینه پایان نامه- پیشینه تحقیق- فصل دوم پایان نامه- مبانی نظری تحقیق- ادبیات تحقیق- ادبیات نظری تحقیق- پیشینه تحقیق چیست؟ ... پست الکترونیک · چاپ. نحوه تهیه ... - مبانی نظری و پیشینه اختلالات یادگیری - mjblog.ir toghumsu.mjblog.ir/post/168‎Cached24 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک - مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی - مبانی نظری و پیشینه ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش گردشگری fileonline.cero.ir/product-342200-مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-گردشگری.aspx‎Cachedمبانی نظری و پیشینه پژوهش گردشگری دسته: مبانی و پیشینه نظری بازدید: 43 بار فرمت فایل: docx حجم فایل: 297 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. مبانی نظری و ...