دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پیشینه ومبانی نظری تحقیق معیارهای عملکرد جامع

پیشینه ومبانی نظری تحقیق معیارهای عملکرد جامع

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع : دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

——————————————————————————

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

در یک تقسیم بندی کلی معیارهای سنجش عملکرد را می توان به دو گروه معیارهای مالی و غیر مالی تقسیم کرد. معیارهای غیر مالی شامل معیارهای تولیدی، بازاریابی، اداری و معیارهای اجتماعی است و نسبت های مالی از جمله تکنیک هایی است که به عنوان معیارهای مالی پیشنهاد شده است. برخی از پژوهشگران امور مالی پیشنهاد نموده اند که باید از شاخص های ترکیبی( مالی و غیرمالی) استفاده شود. با این حال این معیارها هم مشکل است زیرا تعیین نوع معیارها، نوع همبستگی بین آن ها و نیز تعیین ارزش و وزن هر یک از آن ها در مجموع معیار ها کار ساده ای نیست (محمودی، 1390، ص 126).

2_23) معیارهای مالی عملکرد

معیارهای مالی همان معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد می باشند مانند انواع نسبت های مالی (نسبت جاری، نسبت سود خالص، نسبت بدهی، نسبت های فعالیت، نسبت های نقدینگی و...) ( موسوی مطهر، زمانیان، دشتی نژاد، 1392، ص 4).

2_24) معیارهای غیر مالی عملکرد

در گذشته تنها ابزار ارزیابی عملکرد شرکت ها شاخص های مالی بوده است. نورتون و کاپلان در اوایل دهه ی 1990، پس از بررسی و ارزیابی سیستم های حسابداری مدیریت، بسیاری از ناکارایی های اطلاعات را در ارزیابی عملکرد سازمان ها نمایان ساختند. این ناکارایی ها از افزایش پیچیدگی سازمان ها و رقابت بازار ناشی شده بود. لذا استفاده از سیستم های ارزیابی عملکرد، که تنها بر شاخص های مالی متکی است، موجب بروز مشکلاتی برای سازمان می شود (فیروز آبادی، ایزد خواه،1392، ص 9).

به تازگی، درباره این موضوع که معیارهای غیرمالی بر طرف کننده نواقص معیارهای مالی ارزیابی عملکرد هستند اتفاق نظر وجود دارد. بنابراین، معیارهای غیرمالی زمانی اثر بخش خواهند بود که نسبت به معیارهای مالی دارای اثرات متفاوتی باشند و این اثرات نسبت به معیارهای مالی، از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشند )انصاری ، رحمانی یوشانلویی، دانیالی ده حوض، مردانی،1390، ص1).

معیارهای غیرمالی ارزیابی عملکرد، به احتمال زیاد، از دیدگاه کارکنان ، دارای مطلوبیت خواهند بود. گستره و تنوع معیارهای غیرمالی ارزیابی با توجه به محیط عملیاتی کارکنان، متفاوت است . از آنجا که معیارهای غیر مالی گستره وسیعی از عملکرد و دستاوردهای کارکنان را پوشش می دهد، برای آنان دارای اهمیت زیادی است و ارزیابی بر اساس این معیارها، برای آنان بسیار مطلوب خواهد بود.

2_25) اجزاء معیار های غیر مالی عملکرد

معیارهای غیرمالی شامل مشتریان، رشد و یادگیری و فرآیندهای داخلی شرکت می باشد (موسوی مطهر، زمانیان، دشتی نژاد،1392، ص 4).

2_25_1) مشتری

مشتریان چگونه به ما می نگرند؟ معیارهای عملکرد اصلی در این دیدگاه شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، جذب مشتریان جدید، سودآوری مشتری و سهم بازار است (روحی ،آذر، 1389، ص 108- 107).

دیدگاه مشتریان نسبت به سازمان باید مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد. این جنبه توانایی سازمان در ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان را مورد ارزیابی قرار می دهد. موضوعات مطرح شده در این جنبه عبارتند از: کیفیت خدمات؛ شفافیت و سرعت روش ها، کارائی فرم ها، قوانین و مقررات، ارزش آفرینی برای مشتریان، برخورد مناسب و غیره می باشد (نظری پور، 1392، ص 68).

2_25_2) فرآیندهای کسب وکار داخلی

در چه اموری باید سرآمد بوده و از مزیت رقابتی برخوردار باشیم؟ هدف در فرآیند های درون سازمانی این است که شرکت در جهت رضایت مشتریان چه کاری باید انجام دهد. نکته اساسی این است که فراگیری برای بهبود فرآیند های درون سازمانی ضروری است، بهبود فرآیند های درون سازمانی برای بهبود رضایت مشتریان ضروری است و بهبود رضایت مشتریان برای بهبود نتایج مالی ضرور ی است. معیارهای فرآیند های درون سازمانی، بر فرآیند هایی داخلی متمرکز شده اند که بیشترین اثر را بر سطح رضایت مشتریان و دستیابی به اهداف مالی دارند (روحی و همکاران، 1389، صص108 - 107).

جنبه فرآیند های داخلی بیانگر فرآیند های داخلی سازمانی که اغلب منجر به رضایتمندی مشتریان شده، می باشد. به منظور جذب و حفظ مشتریان خدمات ارائه شده باید به موقع و با کیفیت باشد. موارد قابل طرح در این جنبه عبارتند از: تمرکز گرائی، حمایت مدیران ارشد، تفویض اختیار، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، اداره گمرک باید بر آن دسته از عملیات داخلی که تضمین کننده تحقق نیاز های مشتریان است، تمرکز نماید (نظری پور،1392، ص 68).

2_25_3) رشد و یادگیری

آیا می توانیم همچنان به بهبود مستمر و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان ادامه دهیم؟ فراگیری و رشد سازمانی از سه منبع اصلی نیروی انسانی، سیستم ها و روند های سازمانی ناشی می شود. با یادگیری و رشد کارکنان، بهبود در فرآیند های کسب و کار ایجاد می شود که این امر موجب افزایش کیفیت محصولات و در نتیجه رضایت مشتریان خواهد شد؛ در نتیجه افزایش مشتریان در آن ها وفاداری ایجاد شده و همین امر موجب افزایش نتایج مالی و عملکردی شرکت می گردد (روحی و همکاران، 1389، صص108 - 107).



خرید فایل



لینک منبع :پیشینه ومبانی نظری تحقیق معیارهای عملکرد جامع

پیشینه ومبانی نظری تحقیق معیارهای عملکرد جامع - فایل ناب radyab.filenab.com/product-67775-modirit.aspx‎Cachedپیشینه ومبانی نظری تحقیق معیارهای عملکرد جامع. همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه; توضیحات نظری کامل در مورد متغیر ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع - sabzblog.tk thesisandplan.sabzblog.tk/post/499‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. دوستان محقق و دانشجویان و کار آفرینان گرامی سلام و ایامتان به کام شما در پیچ پیش فرض مبانی نظری و پیشینه ... پیشینه ومبانی نظری معیارهای عملکرد جامع showfile.sidonline.ir/product-17184-RVANSHEVASI.aspx‎Cachedپیشینه ومبانی نظری معیارهای عملکرد جامع پیشینه ومبانی نظری معیارهای عملکرد جامع. ... فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش) .... مقالات ترجمه شده. دانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری معیارهای عملکرد جامع www.iranpajohesh.com/مبانی-نظری.../9359-دانلود-مقاله-پیشینه-تحقیق-و-مبانی-نظری-معیارهای-عملکرد-جامع.html‎Cachedدانلود مقاله پیشینه تحقیق و مبانی نظری معیارهای عملکرد جامع: تحقیق زیر درباره معیارهای عملکرد جامع می باشد. و فهرست مطالب آن عبارت است از: مفهوم معیار های عملکرد ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع zbuy.toonblog.ir/vote/2-2‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع - ... تحقیق روانشناسی: پول چگونه بر تندرستی تاثیر می گذارد؟ مفاهیم شبکه · تحقیق Java CGI How To · اصول ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع - مرکز دانلود پروژه ... hejab14.ir/2016/11/.../مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-معیارهای-عمل/‎Cached12 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. فیسبوک · پین ترست · لینکدین · توییتر ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع | Ziemia torfowa ... victormyroslavawld.30to.net/452/‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. دانلود. ارسال شده در نوامبر 17, 2016 نویسنده 30to. پاسخ دهید لغو پاسخ. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های ... مجموعه اول فایل های گرانبهای دانشجویی و دانش آموزی,اداری,عمومی instagram.tebyan.net/post/3776‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق پیش بینی و مدل های پیش بینی. مبانی نظری و پیشینه .... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. مبانی نظری و پیشینه ... معیار های شناخت و ارزیابی هویت کالبدی شهرها - اربان شاپ fileonline.urbanshop.ir/product-43962-meyar.aspx‎Cachedمعیار های شناخت و ارزیابی هویت کالبدی شهرها. ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع. قیمت 20000 ... مبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع - قیمت 20,000 تومان https://selzir.com/.../26271233-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-معیارهای-عملکرد-جامع‎Cachedمبانی نظری و پیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع محدوده قیمت از 20000 تومان از فروشگاه فروشگاه ساز رایگان فایل ، همکاری در فروش فایل سل یو.