دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت انواع غلتک ها

پاورپوینت انواع غلتک ها ( پروژه ماشین آلات ساختمانی و راهسازی)

غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم کردن مصالح راهسازی کاربرد دارد. اساسی ترین مساله در راهسازی و عملیات ساختمانی ، رساندن میزان دانسیته و مقاومت لایه های خاک به مقدار مطلوب می باشد. این مقادیر باید در حدی باشد تا سطوح مختلف زمین در اثر تنش های وارده ناشی از عبور بار تغییر شکل نداده و بتواند تحمل جذب و انتقال بار از لایه های بالاتر به پایین تر را داشته باشند. برای این منظور باید لایه های مختلف خاک را تاحد قابل قبولی متراکم نمود. تراکم عبارت است از ازدیاد دانسیته خاک از طریق نزدیک کردن ذرات و دانه های خاک به یکدیگر که با خارج کردن هوا از فضای خالی بین درات خاک انجام می گیرد.عمل اضافه کردن دانسیته خاک در اثر تخلیه آب موجود در آن ، تحکیم نامیده می شود. تحکیم در طول ماه ها وسال ها انجام می گیرد ، در صورتی که عمل تراکم را می توان در عرض مدت زمان کوتاهی انجام داد.
غلتک ها و ماشین آلات آسفالت کاری:
مهمترین مسئله در راهسازی میزان دانسیته و مقاومت لایه های راه می باشد این مقادیر باید در حد مطلوب باشد تا سطوح مختلف جاده در اثر تنش های وارده ناشی از عبور بار تغییر شکل نداده و بتواند تحمل جذب و انتقال بار را ازلایه های بالاتر به پایین تر داشته باشد براین منظور باید لایه های مختلف راه را تا حد قابل قبولی متراکم نمود.
نمود تراکم عبارتست از ازدیاد دانسیته خاک از طریق نزدیک کردن ذرات و دانه های خاک به یکدیگر که معمولا با خارج کردن هوا از فضاهای خالی بین ذرات خاک انجام می گردد میزان تراکم پذیری خاک به دانسیته اولیه خاک خواص شیمیایی و فیزیکی خاک (نظیر توزیع دانه بندی چسبندگی و غیره) در صد رطوبت نوع و میزان نیروی متراکم کننده دارد.
انواع غلتک ها:
1- غلتک های پاچه بزی (sheeps foot rollers)
2- غلتک های شبکه ای (grid mesh rollers)
3- غلتک های ارتعاشی (vibratory mesh rollers)
4- غلتک های فولادی صاف (smooth steel drum)
5- غلتک های پانوماتیک (pneumatic rollers)
6- غلتک های کفشک دار (segmented pad rollers)
عنوان: انواع غلتک ها
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 2.32 MB
صفحات: 47 اسلاید


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت انواع غلتک ها

Images for پاورپوینت انواع غلتک ها دانلود پروژه انواع غلتک ها ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) - مهندسی ... saze20.ir/post/8258/دانلود-پروژه-انواع-غلتک-ها-ماشین-آلات‎Cached Similar25 سپتامبر 2015 ... دانلود پروژه انواع غلتک ها ( ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ) در این مطلب از سازه ... انواع غلتک , پاورپوینت انواع غلتک , دانلود پاورپوینت انواع غلتک. پاورپوینت انواع غلتک ها - فایل ناب filenab.com/product-1-anvaghaltak.aspx‎Cachedغلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم کردن مصالح راهسازی کاربرد دارد اساسی ترین ... پاورپوینت انواع غلتک ها - وب سایت ایرانی www.websiteirani.ir/post/257552/پاورپوینت-انواع-غلتک-ها‎Cachedدسته: عمران و ساختمان بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 2380 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47 پاورپوینت انواع غلتک ها دارای ۴۷ اسلاید بوده که می توانید نسخه ... ta-mat - پاورپوینت انواع غلتک ها ta-mat.blogfa.com/post/15‎Cachedپاورپوینت انواع غلتک ها دسته: عمران و ساختمان بازدید: 13 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 2380 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی ... پروژه دانشجویی عمران و معماری پاورپوینت انواع غلتک ها ( پروژه ماشین ... saze20.sellfile.ir/prod-258143-پاورپوینت+انواع+غلتک+ها++پروژه+ماشین+آلات+راهسازی.html‎Cached Similarغلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم کردن مصالح راهسازی کاربرد. دانلود پاورپوینت انواع غلتک ها - خورشید پارس www.sunpersia.ir/post/782/دانلود-پاورپوینت-انواع-غلتک-ها.html‎Cached16 ژانویه 2016 ... پاورپوینت انواع غلتک ها,انواع غلتک,پاورپوینت انواع غلتک,دانلود پاورپوینت انواع غلتک,ماشین آلات راهسازی,ماشین آلات,غلتک های پاچه بزی ... پاورپوینت انواع غلتک ها - تحقیقات دانشجویی filo.pishroblog.ir/Post/1‎Cached4 جولای 2016 ... پاورپوینت انواع غلتک ها. غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی است که در عملیات ساخت جاده ها و مسیرها از آن استفاده می کنند این ماشین برای متراکم ... غلتک ها و انواع روش ها و ماشین های تراکم خاک و اسفالت (7 پاورپوینت ... ppt90.ir/powerpoint.../غلتک-ها-و-انواع-روش-ها-و-ماشین-های-تراکم/‎Cached-تراکم عبارتست از ازدیاد دانسیتة خاک از طریق نزدیکتر کردن ذرات و دانه های خاک به یکدیگر. این عمل معمولاً با خارج کردن هوا از فضاهای خالی بین ذرات خاک انجام می ... پاورپوینت انواع غلتک ها - تازه ترینها tazetarinha-rzb.blogha.xyz/post472197.html پاورپوینت انواع غلتک ها دسته: عمران و ساختمان بازدید: 33 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 2380 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 47. غلتک راهسازی نوعی ماشین راهسازی ...