دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی

پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی

این پاورپوینت دارای 44 اسلاید بوده و در آن برای درک بهتر از نمودارها و تصاویر در کنار متن و توضیحات استفاده شده است. پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری اسلامی تهیه شده که در ادامه بخشی از آن را برای مطالعه قرار داده ایم و با خرید این پاورپوینت به تمام مطالب آن دسترسی خواهید داشت.
بخشی از پاورپوینت مسجد:
مساجد از نظر کارکردی به سه دسته تقسیم می شود:
مسجد: فضای کوچکی برای انجام فرایض روزانه
مسجد جامع: فضای عبادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی که با گسترش جهان اسلام شکل می گیرد.
مصلی یا عیدگاه: محل اقامه نماز در فضای باز در خارج از شهر که به هنگام اعیاد و دیگر مناسبتهای ویژه نماز جماعت برگزار می شود
واژه شناسی مسجد:
مسجد از ریشه سجده گرفته شده است و در قرآن به معنای خود را به خاک انداختن به کار رفته است و در معنای وسیع کلمه کنایه از مکان عبادت است.
فهرست:
مساجد از نظر کارکردی به سه دسته تقسیم می شود
واژه شناسی مسجد
آغاز معماری اسلامی با ساخت مساجد اولیه
ویژگی های ساختاری مساجد اولیه
خاستگاه مسجد
جایگاه اجتماعی مسجد در جهان اسلام
جایگاه اجتماعی مسجد در جهان اسلام
محراب
منبر
مقصوره
گنبد بالای محراب
اجزای مسجد
مسجد مدرسه
کاربردهای مذهبی افزون بر معمول
مساجد عربی
مساجد مهم دوران امویان
مسجد دمشق
بیت المقدس
مسجد مدینه
مساجد دوران عباسیان
تغییر شکل شبستان مسجد
مساجد مغربی
ویژگی های مساجد یمن
مساجد ستون دار آناتولی
تحولات مساجد آناتولی
مساجد مصر
مساجد ایرانی
مساجد سلجوقیان
مساجد ایلخانی
مساجد دوران تیموریان
مساجد دوران صفویان
سنت ترکی
جمع بندی معماری عثمانی پیش از سال 857 ه.ق
سبک پیشرفته عثمانی
جمع بندی معماری عثمانی
خصوصیات طرح مسجد
انعطاف پذیری
بی تفاوتی نسبت به نماهای خارجی
تاکید بر داخل
تزیینات
عنوان: مسجد برای درس معماری اسلامی
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 20.1MB
صفحات: 44 اسلاید


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی

پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی | جستجو در وبلاگها | وبلاگ ... weblog24.site/list/پاورپوینت-مسجد-برای-درس-معماری-اسلامی.html‎Cachedنتایج جستجوی عبارت ' پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما میتوانید با ... پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی - دانلود پروژه معماری و عمران file.saze20.ir/پاورپوینت-مسجد-برای-درس-معماری-اسلامی/353‎Cached24 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی این پاورپوینت دارای 44 اسلاید بوده و در آن برای درک بهتر از نمودارها و تصاویر در کنار متن و توضیحات ... دانلود پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی | مهندسی عمران و معماری saze20.ir/tag/دانلود-پاورپوینت-مسجد-برای-درس-معماری‎Cached Similarدر این پست پاورپوینت معرفی مسجد کبود تبریز را برای شما آماده کرده ایم که مربوط به درس آشنایی با معماری اسلامی در رشته معماری می باشد. مقدمه: کشور ایران یا بهتر ... پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-44-masjed.aspx‎Cachedاین پاورپوینت دارای 44 اسلاید بوده و در آن برای درک بهتر از نمودارها و تصاویر در کنار متن و توضیحات استفاده شده است. پاورپوینت مسجد برای درس آشنایی با معماری ... پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ ... maghalefile.rozblog.com/.../-پاورپوینت-مسجد-برای-درس-معماری-اسلامی-.html‎Cachedپاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 20202 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 این پاورپوینت دارای…, ... پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ ... maghalenab.rozblog.com/.../پاورپوینت-مسجد-برای-درس-معماری-اسلامی.html‎Cachedپاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی دسته: معماری بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 20202 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 این پاورپوینت دارای… پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی | وبلاگ یار - مرجع وبلاگ فارسی weblogyar.xyz/weblog/bia2kilip/1417059‎Cachedپست با عنوان پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی در این صفحه نمایش داده شده است. همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان وبلاگ مرجع صفحه وبلاگ مربوطه را ... پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی | پست behtina.xyz/post/1417059‎Cachedپست با عنوان پاورپوینت مسجد برای درس معماری اسلامی از وبلاگ بیا تو کلیپ. پاورپوینت مساجد دوره اسلامی (آشنایی با معماری اسلامی) .ppt - معماری nbpsafa2.blogsky.com/1395/09/01/post-288/‎Cachedمعماری - معماری www.nbpars.ir 09128380245. ... پاورپوینت مساجد دوره اسلامی ( آشنایی با معماری اسلامی) .ppt. دوشنبه 1 آذر 1395 @ 13:51 | نویسنده: safa | چاپ .... پروژه هنر و معماری اسلامی در ایران و آسیای مرکزی (پروژه درس آشنایی با معماری اسلامی) . doc. دانلود پاورپوینت معماری اسلامی - دانلود پروژه معماری اسلامی arch-projects.com/tag/دانلود-پاورپوینت-معماری-اسلامی/‎Cachedدانلود پروژه معماری اسلامی-پاورپوینت مسجد محمدیه نایین دانلود پاورپوینت مسجد محمدیه ... مسجد در 44 اسلاید همراه با عکس و توضیحات،مناسب پروژه درس معماری اسلامی و .