دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

پاورپوینت سوپر پنل در ۷۴ اسلاید و در ۵ بخش متفاوت تهیه شده که هر بخش دارای یک تم مجزا می باشد. در این پاورپوینت سعی شده جزییات کامل در مورد سوپر پنل ارائه گردد و توضیحات و تعاریف کامل ، مزایا و نحوه اجرای بصورت کامل شرح داده شود.
بخشی از پاورپوینت سوپر پنل:
سوپرپانل نوع تکامل یافته سیستم های قدیمی تر است. سیستم­های ابتدایی ICF دیوارهایی است که از چیدن بلوکهای تو خالی پلی استایرن و قراردادن میلگردهای قائم و افقی به صورت محدود در آن، و بتن ریزی در فضاهای خالی داخل بلوک ها ساخته می شدند.
صفحات پلی استایرن به ضخامت حداقل ۵ سانتی متر توسط رابط هایی از جنس پلاستیک یا فلز به همدیگر متصل و از اتصال آن بلوک­هایی توخالی حاصل شده که در فضای خالی آن میلگرد قرار داده و بتن ریزی می­شود. نوع عملیات اجرایی آن شبیه به چیدن بلوک است که مستلزم صرف زمان و محدودیت های سازه ای می شود.
فهرست:
سوپرپانل چیست؟
مزایای سیستم از دیدگاه سازندگان
مزایای سیستم از دیدگاه استفاده کنندگان
دیوار باربر
– مزایای دیوار باربر
– روش‌های نصب و ساخت دیوار باربر سوپر پانل
پانل سقفی
– مزایای پانل سقفی
– نحوه اجرای پانل سقفی
معرفی سیستم پارتیشن
– مزایای سیستم پارتیشن
– نحوه اجرای سیستم پارتیشن
اجزاء و جزییات سوپر پنل
– گپ
– متابو
– رانر
– تفنگ
– آرماتور
– اسپیسر
– مونتاژ
– فوم ۵ سانتیمتری
– سوراخ های فوم برای آرماتور
– مونتاژ دیوار
– بست
– قالب سقف
– برش سقف با المنت
– مونتاژ سقف
– سر جک T
عنوان: سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن
پاورپوینت: پاورپوینت
حجم: 12.3 MB
صفحات: 74اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
 پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

فروشگاه سازه برتر پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن ... shop20.saze20.ir/.../پاورپوینت-سوپر-پانل-،-مشخصات-و-نحوه-اجر/‎Cached Similarپاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن پاورپوینت سوپر پنل در ۷۴ اسلاید و در ۵ بخش متفاوت تهیه شده که هر بخش دارای یک تم مجزا می... قیمت : 10,000 تومان ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - پایان نامه معماری filenab.birblog.ir/post-251674.html‎Cached10 نوامبر 2015 ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن. پاورپوینت سوپر پنل در ۷۴ اسلاید و در ۵ بخش متفاوت تهیه شده که هر بخش دارای یک تم مجزا می باشد. پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - سیمکا - فایل ناب simkaco.filenab.com/product-10089-superpanelejra.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 10,000 تومان. خرید. پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن. پاورپوینت سوپر پنل در ۷۴ اسلاید و در ۵ بخش متفاوت تهیه شده که هر بخش دارای ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - کلوب www.cloob.com/.../پاورپوینت_سوپر_پانل_،_مشخصات_و_نحوه_اجرای_آن‎Cached14 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن http://li.saze20.ir/FK پاورپوینت سوپر پنل در ۷۴ اسلاید و در ۵ بخش متفاوت تهیه شده که هر بخش دارای ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن filedl98.rozblog.com/.../پاورپوینت-سوپر-پانل-،-مشخصات-و-نحوه-اجرای-آن‎Cachedسجاد افضلی بازدید : 0 شنبه 22 آبان 1395 : 5:54 نظرات (0). پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: 2 بار فرمت فایل: ppt پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - کاکوفایل kkfile.blogsky.com/.../پاورپوینت-سوپر-پانل-،-مشخصات-و-نحوه-اجرای-آن‎Cached27 آوریل 2016 ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - کاکوفایل - برچسب نحوه اجرای سوپر پانل - وبلاگ آرکو فایل اسکای _ دانلود فایل arcofile.blogsky.com/tag/نحوه-اجرای-سوپر-پانل‎Cachedپاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن. دسته: عمران و ساختمان فرمت فایل: ppt حجم فایل: 12624 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 74. پاورپوینت سوپر پنل در ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - آخرین مطالب وبلاگ ... maghalenab-rzb.portalekhabar.ir/.../پاورپوینت-سوپر-پانل-،-مشخصات-و-نحوه-اجر.html پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: 1 بارفر. پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - ایران فایل iran-file-ava.avablog.xyz/page-503689.html‎Cachedپاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن. پاورپوینت سوپر پنل در ۷۴ اسلاید و در ۵ بخش متفاوت تهیه شده که هر بخش دارای یک تم مجزا می باشد در این ... پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن - مرندی 1.marande.ir/8153/پاورپوینت-سوپر-پانل-،-مشخصات-و-نحوه-اج-3‎Cachedپاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: ۱۱۴ بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: ۱۲۶۲۴ کیلوبایت تعداد صفحات فایل: ۷۴. پاورپوینت ...