دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت سد سازی و انواع آن

پاورپوینت سد سازی و انواع آن

پاورپوینت سد سازی و انواع آن دارای ۴۶ اسلاید می باشد که در آن ابتدا به تعریف سد و هدف ایجاد آن پرداخته شده و در ادامه انواع سدها ، مطالعات اولیه پروژه های سدسازی و ضوابط و معیارهای اجرایی را بطور کامل مورد بررسی قرار داده است. با دریافت این پاورپوینت می توانید اطلاعات بسیار خوبی را در مورد سدسازی کسب کنید. در این پاورپوینت از فونت B Titr برای عنوان ها و تیترها استفاده شده و از فونت B Yekan هم برای متن پاورپوینت استفاده شده است ، به همین جهت این دو فونت را نیز در فایل فشرده به همراه محصول قرار داده ایم تا فونت ها را نصب کنید و نظم و زیبایی پاورپوینت حفظ گردد.
در ادامه بخشی از پاورپوینت سد سازی و انواع آن را مطالعه خواهید نمود و همچنین می توانید فهرست پاورپوینت و تصویری از محتوای آن را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آنلاین نمایید و پس از پرداخت هزینه بلافاصله پاورپوینت سد سازی و انواع آن را در اختیار داشته باشید.
تعریف سد:
هر مانعی که در مسیر جریان آب قرار گیرد و باعث شود تا ارتفاع آب در بالادست آن افزایش یافته، مقداری آب ذخیره گردد، سد نامیده می شود و به عبارتی دیگر «سد» عبارتست از سازه ای که در عرض رودخانه جهت ذخیره و افزایش ارتفاع آب ساخته می شود.
هدف از ساخت سد:
در یک تقسیم بندی هدف از ساخت سد را یک یا چند مورد از موارد زیر تشکیل می دهد:
الف – کشاورزی (تامین آب مورد نیاز کشاورزی، احیاء اراضی موات و نمیه موات)
ب – تامین آب شرب و بهداشتی
ج – مصارف صنعتی و رفع نیازهای جریان مربوط
د – کنترل سیلاب و تنظیم جریان رودخانه ها و سیلاب ها
ک – نیروگاه های برق آبی
ل – افزایش ارتفاع جهت انحراف آب
م – کشتیرانی و حمل و نقل
و – حفظ محیط زیست حیوانات وحشی
فهرست:
فصل اول: انواع سدها
تعریف سد
هدف از ساخت سد
انواع سدها بر اساس نوع مصالح بدنه
انواع سدها بر اساس رفتارسازه ای
انواع سدهای بتنی
فصل دوم: مطالعات اولیه پروژه های سدسازی
بررسی و ارزیابی عمومی ساختگاه (انتخاب محل سد)
– توپوگرافی منطقه و ظرفیت مخزن
– فونداسیون، شرایط زمین ساخت و ژئوتکنیکی
– هیدرولوژی و میزان رسوب
– محل سرریز
– وجود مصالح ساختمانی مناسب
– انحراف مسیر رودخانه
– آب بندی مخزن و پایداری دیوارها
– خسارات مخزن، حمل مناسب برای تجهیز کارگاه و امکانات رفاهی
– پیامدهای زیست محیطی
بررسی عوامل موثر بر انتخاب سد
– شرایط زمین شناسایی و پی سد
– مصالح ساختمانی
– عوامل هیدرولیکی
– شرایط اقتصادی
فصل سوم : ضوابط و معیارهای اجرایی
سیستم انحراف
املاح پی
درزهای سازه
دالان ها و راهروهای دسترسی
ابزار دقیق در سدهای بتنی
خصوصیات بتن حجیم
عنوان: سد سازی و انواع آن
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 5.5 MB
صفحات: 46 اسلاید

مشاهده پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

پاورپوینت سد سازی و انواع آن


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت سد سازی و انواع آن

پاورپوینت سد سازی و انواع آن - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-40109-sadsazi.aspx‎Cached Similarپاورپوینت سد سازی و انواع آن دارای ۴۶ اسلاید می باشد که در آن ابتدا به تعریف سد و هدف ایجاد آن پرداخته شده و در ادامه انواع سدها ، مطالعات اولیه پروژه های سدسازی و ضوابط ... پروژه دانشجویی عمران و معماری پاورپوینت سد سازی و انواع آن saze20.sellfile.ir/prod-188824-پاورپوینت+سد+سازی+و+انواع+آن.html‎Cached Similarپاورپوینت سد سازی و انواع آن دارای 46 اسلاید می باشد که در آن ابتدا به تعریف سد و هدف ایجاد آن پرداخته شده و در ادامه انواع سدها ، مطالعات اولیه. پاورپوینت سد سازی و انواع آن - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ - متفاوت ... maghalefile.rozblog.com/.../-پاورپوینت-سد-سازی-و-انواع-آن-.html‎Cachedپاورپوینت سد سازی و انواع آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: 26 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 5631 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 پاورپوینت سد سازی و انواع…, ... پاورپوینت سد سازی و انواع آن - اخبار - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس ... pnueb1394.rozblog.com/tag/پاورپوینت-سد-سازی-و-انواع-آن‎Cachedپاورپوینت سد سازی و انواع آن قیمت: 9000 تومان توضیحات دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع آن - فایل ناب filenab.com/product-40109-sadsazi.aspx پاورپوینت سد ... پاورپوینت سد سازی و انواع آن - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ - متفاوت ... maghalenab.rozblog.com/.../پاورپوینت-سد-سازی-و-انواع-آن.html‎Cachedپاورپوینت سد سازی و انواع آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: 5 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 5631 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 پاورپوینت سد سازی و انواع… دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع سد - خورشید پارس www.sunpersia.ir/post/.../دانلود-پاورپوینت-سد-سازی-و-انواع-سد.html‎Cachedپاورپوینت سد سازی و انواع آن,پاورپوینت سد,پاورپوینت انواع سد,دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع آن,دانلود پاورپوینت سد,دانلود پاورپوینت انواع سد,پاورپوینت سد ... پاورپوینت سد سازی و انواع آن | جدید ترین مطلب porojhehayekarshenasi.me-fun.ir/page-151020.html پاورپوینت سد سازی و انواع آن دارای ۴۶ اسلاید می باشد که در آن ابتدا به تعریف سد و هدف ایجاد آن پرداخته شده و در ادامه انواع سدها ، مطالعات اولیه پروژه های سدسازی و ضوابط ... مهندســی عـــــــمران - پاورپوینت در مورد انواع سدها و سرریزها civilengineering91.mihanblog.com/post/17‎Cached Similar10 نوامبر 2012 ... سلام دوستان. امروز براتون یه پاورپوینت در مورد انواع سدها و سرریزها آماده کردم که 34 صفحه هستش امیدوارم خوشتون بیاد. یه توضیح مختصر میدم:. پاورپوینت سد سازی و انواع آن - بهترین های روز ایران www.bestofday.ir/reader/text/201604101320253441‎Cached10 آوریل 2016 ... پاورپوینت سد سازی و گونه ها هنگام دسته: آبادانی و ساختمان بازدید: 5 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 5631 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 46 ... [PPT] به نام خدا انواع سدها استاد مربوطه:جناب آقای موسویان سعید برجعلی ssu.ac.ir/cms/fileadmin/user_upload/Moavenatha/.../Banaha.ppt‎Cached Similarاز نظر تحلیل و آنالیز این نوع سدها بسیار حساس می باشند و در عین حال از نظر اجرا و پیاده سازی ساده تر می باشند.اجرای این سد در رودخانه های عریض ساده تر است.