دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت معماری پایدار

پاورپوینت معماری پایدار

پاورپوینت معماری پایدار دارای ۵۶ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. از این پاورپوینت می توانید برای دروس مبانی نظری معماری , معماری معاصر و معماری جهان استفاده نمایید.
کمیسیون جهانی محیط زیست و توسعه تعریف پایداری را این گونه پیشنهاد کرده است : تاُمین کردن نیازهای کنونی بدون لطمه زدن به توانایی نسل های آینده برای بر آوردن نیازهای خاص خود . در این تعریف ضمن این که به نقش های اخلاقی انسان ها در حیات ابدی شان در کره خاکی اشاره نشده ، مرتبه و ارزش ارکان و مؤلفه های دیگر دخیل در ایجاد نظام زیست جهانی نیز نادیده گرفته شده است . نیاز به یافتن راه حل های بلند مدت که تداوم بقا و رفاه انسان را تضمین کند ، از یافتن واژگان مناسب برای تشریح این نیاز ، بسیار ضروری تر است . از این لحاظ ، بحث و مجادله درباره اصطلاح های معماری سبز ، پایدار ، یا بوم سازگار ، خیلی مهم نیست. معماری یکی از شاخص ترین صورت های فعالیت اقتصادی است . نابودی زمین توسط ما منجر به نابودی ۲۷۰۰۰ گونه زیستی در یکسال می‌شود یعنی هفتاد و چهار انقراض در یک روز و یا سه نابودی در یک ساعت! مدارک جدیدتری براساس مجله تایم مورخ ۳۱ ژانویه ۲۰۰۰، این تعداد را بالاتر نشان می‌دهد یعنی صدها انقراض در یک روز.
ضرورت بوم شناسی و مسائل زیست محیطی: گرم شدگی کره زمین، نازک شدن لایه ازن بعلت استفاده از انواع آلاینده ها، افزایش آلودگی محیط زیست و انقراض گونه‌های زیستی.
توسعه وتغییر محیط زیست: باعث از بین بردن زمین‌های کشاورزی، فرسایش خاک و آلوده کننده محیط زیست و به مخاطره انداختن سلامتی و بهداشت مردم است اصطلاح پایداری (sustainable) برای نخستین بار در سال ۱۹۸۶ توسط کمیته جهانی گسترش محیط زیست تحت عنوان (رویارویی با نیازهای عصر حاضر بدون به مخاطره انداختن منابع نسل آینده برای مقابله با نیازهایشان) مطرح شد.
عنوان: معماری پایدار
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 6.3 MB
صفحات: 56 اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت معماری پایدار


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت معماری پایدار

دانلود پروژه پاورپوینت معماری پایدار (75 اسلاید) - معمارینو memarino.ir/پروژه-پاورپوینت-معماری-پایدار-75-اسلاید/‎Cached Similar25 سپتامبر 2015 ... پروژه پاورپوینت معماری پایدار به صورت اختصاصی از سوی سایت “معمارینو”خدمت شما دوستان عزیز برای دانلود رایگان قرار گرفته است. این پروژه ... دانلود پاورپوینت معماری پایدار - معمار آنلاین online-architect.ir/دانلود-پاورپوینت-معماری-پایدار/‎Cached Similar2 ا کتبر 2015 ... دانلود پاورپوینت معماری پایدار.Sustainable Architecture.دانلود کامل پاورپوینت معماری پایدار.هدف از طراحی ساختمان های پایدار.عوامل موثر در میزان ... دانلود پاورپوینت معماری پایدار | میهن بنا mihanbana.com/دانلود-پاورپوینت-معماری-پایدار/‎Cached Similarکاربرد مفاهیم پایداری و توسعه ی پایدار => معماری پایدار. معماری اکو-تک معماری و انرژی ... این فایل دارای 60 اسلاید پاورپوینت میباشد. دانلود مستقیم از سایت میهن بنا ... پاورپوینت معماری پایدار - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-40142-memaripaydarppt.aspx‎Cached Similarپاورپوینت معماری پایدار دارای ۳۳ اسلاید بوده که می توانید تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید ... پروژه پاورپوینت معماری پایدار بایگانی - وبسایت معماری "های معمار" himemar.ir/tag/پروژه-پاورپوینت-معماری-پایدار/‎Cached Similarجستجوی آرشیو "پروژه پاورپوینت معماری پایدار بایگانی - وبسایت معماری "های معمار "". آبان ۱۳ ۱۳۹۳ ... پروژه پاورپوینت معماری پایدار (۷۵ اسلاید)-انسان طبیعت معماری. پاورپوینت معماری پایدار(ساختمانهای سبز) simok.ir/product-67447-powerpointsakhteman.aspx‎Cachedپاورپوینت معماری پایدار (بخش دوم) شامل 43 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ... پاورپوینت معماری پایدار - آپارات www.aparat.com/v/jJawm/پاورپوینت_معماری_پایدار‎Cached Similar1 نوامبر 2015 ... پروژه های آماده معماری برای خرید این پاور زیبا به سایت زیر (سایت SKP) مراجعه کنید و عبارت معماری پایدار را در این سایت جستجو ... پاورپوینت معماری پایدار - فایلود fiload.ir/product/19657/پاورپوینت-معماری-پایدار/1796‎Cachedپروژه بررسی معماری پایدار مربوط به درس تنظیم شرایط محیطی در قالب 18 اسلاید، بخشی از متن: در نگرش علم مدرن تلقی از طبیعت سلسله ای از پدیده های قانونمند، قابل ... دانلود پاورپوینت معماری پایدار | پایگاه علمی سعید سان - Saeedsun saeedsun.ir/blog/2015/10/24/دانلود-پاورپوینت-معماری-پایدار.html‎Cached Similar24 ا کتبر 2015 ... این پاورپوینت در 24 اسلاید تهیه شده و با توضیحاتی درباره اینکه معماری ... کاربرد مفاهیم پایداری و توسعه پایدار در معماری مبحثی به نام معماری ... پاورپوینت معماری پایدار - سیستم همکاری در فروش فایل hdaneshjoo.com/product/.../پاورپوینت-معماری-پایدار/13063‎Cachedدانلود فایل پاورپوینت بررسی معماری پایدار(تنظیم شرایط محیطی)، در حجم 61 اسلاید قابل ویرایش.