دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان دارای ۲۸ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.
به دلیل زیان های جانی و مالی زیادی که وقوع زلزله در پی دارد بررسی علل وقوع و راه کارهای کاهش اثرات آن همواره مورد توجه متخصصین بوده است دراین مطالعه به بررسی علل وقوع زلزله و همچنین اثرات آن برساختمان ها پرداخته شده و راه کارهای مقاوم سازی سازه دربرابر زلزله نیز بررسی شده ست علاوه براین این مقاله نکاتی را که در اکثر موارد مورد غفلت مهندسین ساختمان واقع می شود موردبحث و بررسی قرارمیدهد نتایج این تحقیق نشان میدهد با درک صحیح ازراهکارهای مقاوم سازی و به کاربردن روشهای کم هزینه مقاوم سازی توسط مهندسین محاسب و پیمانکاران ساختمان می توان زیان های مالی و جانی ناشی از زلزله را تا حد زیادی کاهش داد.
راهکارهای مقاوم سازی لرزه ای:
به طور کلی دو روش برای افزایش ظرفیت لرزه ای سازه های موجود وجود دارد. اولین روش مقاوم سازی سطح سازه است که شامل اصلاحات کلی سیستم سازه ای است. اصلاحات کلی متداول شامل اضافه کردن دیوارهای سازه ای ، بادبندهای فولادی یا جداکننده های پایه است. دومین روش مقاوم سازی سطحی عضو می باشد. در این روش اعضایی که ظرفیت شکل پذیری ناکافی دارند ظرفیتشان به منظور برآورده کردن حالات حدی افزایش می یابد. مقاوم سازی سطح عضو شامل روش هایی از قبیل اضافه کردن بتن، فولاد یا زره پوش کردن ستون با الیاف پلیمری مرکب است.
فهرست:
مقدمه
راهکارهای مقاوم سازی لرزه ای
روش های مقاوم سازی سطح سازه
– اضافه کردن دیوارهای سازه ای بتن مسلح
– استفاده از بادبندهای فولادی
– جداسازی لرزه ای
روش های مقاوم سازی سطح عضو
– زره پوش کردن ستون
– مقاوم سازی اتصالات دال به ستون
نتیجه گیری
عنوان: اثرات زلزله بر ساختمان
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 527 KB
صفحات: 28 اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

پاورپوینت تاثیر زلزله بر ساختمان های بتن مسلح | جستجو در وبلاگها ... weblog24.gdn/.../پاورپوینت-تاثیر-زلزله-بر-ساختمان-های-بتن-مسلح.html‎Cachedنتایج جستجوی عبارت ' پاورپوینت تاثیر زلزله بر ساختمان های بتن مسلح ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده است و شما ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - دانلود پروژه معماری و عمران file.saze20.ir/پاورپوینت-اثرات-زلزله-بر-ساختمان/140‎Cached20 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان دارای ۲۸ اسلاید و حجم ۵۲۷ کیلو بایت می باشد . کاربران عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اثرات زلزله ... [PDF] پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/pdf/.../52327-پاورپوینت-اثرات-زلزله-بر-ساختمان.pdf‎Cachedﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ اﺛﺮات زﻟﺰﻟﻪ ﺑﺮ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن by Unknown Anonymous Canonical URL. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ داﻧﻠﻮدی: zip. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ اﺻﻠﯽ: pptx. ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت: 28. ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 511 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ. ﻗﺴﻤﺘﯽ از ﻣﺘﻦ: راﻫﮑﺎرﻫﺎی ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-40128-asarzelzelesakhtaman.aspx‎Cachedپاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان دارای ۲۸ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - دانلود مقالات دانشگاهی و دانشجویی paperfileme.parsiblog.com/.../پاورپوینت+اثرات+زلزله+بر+ساختمان/‎Cached17 نوامبر 2016 ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان. به سایت ما برای دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان خوش آمدید . امیدواریم فایل پاورپوینت اثرات زلزله بر ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - سیستم همکاری در فروش فایل ... google.ofmas.ir/product-412950-PowerPoint-effects-of-earthquakes-on-buildings.aspx‎Cachedپاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. بخشی از متن : اشاره: شمار زیادی از راهکارهای موجود مقاوم‌سازی لرزه‌ای بسته به نوع و ... دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - اربان شاپ urbanshop.ir/product-756-zelzele.aspx‎Cachedدانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان. فروشنده فایل. کد کاربری 48. تمام فایل ها. کاربر. نمونه ای از اسلایدها: اثرات ساختمان بر زلزلهساختمانزلزلهمعماری ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ ... maghalefile.rozblog.com/.../-پاورپوینت-اثرات-زلزله-بر-ساختمان-.html‎Cachedپاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان دسته: عمران و ساختمان بازدید: 12 بار فرمت فایل : ppt حجم فایل: 527 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 پاورپوینت اثرات…, ... پاورپوینت اثرات زلزله بر روی ساختمان های بلند | مهندسی دانلود www.mohandesidl.ir/.../پاورپوینت-اثرات-زلزله-بر-روی-ساختمان-ه/‎Cached Similar7 آگوست 2014 ... این پاورپوینت در حدود 60 اسلاید و به زبان انگلیسی میباشد که به طور کامل به مبحث اثرات زلزله بر روی ساختمان های بلند پرداخته است . پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=188714‎Cached13 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان. پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان. دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان 28 اسلاید ...