دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه جرثقیل و انواع آن

پروژه جرثقیل و انواع آن
پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل 62 صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد.
در تمام فعالیت های ساختمانی ، صنعتی و تجارتی به غیر از نیروی بازوی کارگر برای جابه جایی مواد با مقایاس وسیع از بالابرها و جرثقیل ها استفاده می شود . برای این منظور وسائل بی شماری مورد استفاده قرار می گیرد . ولی ما در اینجا جرثقیل ها را مورد بررسی قرار می دهیم. شناسایی این ماشینها در انتخاب آن به منظور اجرای کار به خصوصی به ما کمک می کند تا بتوان با حداقل هزینه و صرف وقت کار مورد نظر خود را انجام داد.
به طور کلی جرثقیل وسیله ای است که قابلیت حرکت بار را همراه با محدودیت چه و به صورت افقی وچه به صورت عمودی دارد و در کل تشکیل شده از بوم(تیر شبک یا غیر شبک)، ارابه و یک قلاب که کار آن بلند کردن اجسام و حرکت آنها به وسیله حرکت ارابه به وسیله حرکت بوم است.
جرثقیل وسیله ای است که تشکیل شده است از بوم (تیر مشبک)، ارابه و یک قلاب که کار آن بلند کردن اجسام سنگین و حرکت آنها به وسیله حرکت ارابه یا به وسیله حرکت بوم است و همچنین تخلیه یا قرار دادن بار مربوط در محل آن و به طور کلی روند جدید کار جرثقیل به غیر از قسمت کابل متصل به قلاب تماماً هیدرولیکی است.از دیگر موردهای استفاده جرثقیلها می توان به تخریب ، لوله گذاری ،نگهداری ستون های اسکلت فلزی جهت جوش کاری و تثبیت آنها و موردهای مشابه اشاره کرد. پس کاربرد اصلی جرثقیل ها دربالا بردن ، پایین آوردن و حمل بار است . جرثقیلها را بسته به سامانۀ بازوی آنها به دو نوع کابلی (با قرقره ) یا هیدرولیکی می توان تقسیم نمود.
فهرست:
مقدمه
جرثقیلها
انواع مختلف جرثقیلها
1-1: جرثقیلهای سقفی زنجیری(جرثقیلهای آویز)
2-1: جرثقیلهای سقفی در دو نوع تک پل و دو پل
3-1: جرثقیلهای دروازه ای تک پل و دو پل
4-1: جرثقیلهای نیم دروازه ای (طره ای) تک پل و دو پل
1-2 جرثقیلهای کامیونی نصب بر روی کامیون
2-2: جرثقیلهای خودرونده(خودرو)
3-2: جرثقیل های چرخ زنجیری
4-2: تاور کران ها (جرثقیلهای برجی)
نصب و راه اندازی تاور کران
1-3: جرثقیل خای دریایی یا اسکله ای (ثابت) wharf crane
جـرثقیلهــا CRANES
جرثقیلها
جرثقیلهای برجی TOWER CRANES
جرثقیلهای برجی ثابت مستقل
جرثقیل برجی تلسکوپی
جرثقیلهای برجی مهار شده ثابت
جرثقیلهای بالارونده
جرثقیل دروازه ای
جرثقیل سقفی
کابلهای سیمی ( طنابها )
برپایی جرثقیلها
جرثقیل دریایی
هند بوک طراحی
لیست قیمت
منابع
عنوان: جرثقیل و انواع آن
فرمت: doc
صفحات: 62


خرید فایل



لینک منبع :پروژه جرثقیل و انواع آن

پروژه جرثقیل و انواع آن - فروشگاه فایل رایگان - فایل ناب tahghigh20.filenab.com/product-40152-jarasaghil.aspx‎Cachedجرثقیل و انواع آن پروژه جرثقیل و انواع آن دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن انواع جرثقیل ها جرثقیل های سقفی زنجیری(جرثقیلهای آویز) جرثقیل های سقفی در دو نوع تک ... دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن filedl98.rozblog.com/دانلود-پروژه-جرثقیل-و-انواع-آن.html‎Cached11 نوامبر 2016 ... تعداد صفحات فایل: 62. پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل 62 صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد ... دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن - نابترین فایلها filesnab.blogsky.com/1395/06/31/.../دانلود-پروژه-جرثقیل-و-انواع-آن‎Cached21 سپتامبر 2016 ... پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل 62 صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد. دانلود پروژه جرثقیل و ... پروژه جرثقیل و انواع آن - فاکس فایل filefox.blogsky.com/1395/06/21/post.../پروژه-جرثقیل-و-انواع-آن‎Cached11 سپتامبر 2016 ... پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل 62 صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد. در تمام فعالیت های ... جرثقیل و انواع آن | تک پروژه, تحقیق آماده, خرید پروژه, تحقیق رایگان ... www.takproje.ir/1393/08/جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached Similarبسمه تعالی. موضوع تحقیق: چرثقیل و انواع آن. استاد راهنما: جناب آقای معتمد نیا. ارایه کنندگان مقاله: ۱-امیر حسین غفاری. ۲-علی مظفری. ۳- بهروز مایلی. پاییز ۸۹. مقاله جرثقیل و انواع آن - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی bankmaghale.ir/مقاله-جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached Similarمقاله جرثقیل و انواع آن مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله جرثقیل و انواع ... پروژه جرثقیل و انواع آن – معرفی و تبلیغ کانال های تلگرامی telegram.servicebartar.ir/?p=43027‎Cached16 ا کتبر 2016 ... پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل ۶۲ صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی (رشته عمران) کاربرد دارد. در تمام فعالیت های ... پروژه جرثقیل و انواع آن - کلوب www.cloob.com/u/saze20/124630334/پروژه_جرثقیل_و_انواع_آن‎Cached12 سپتامبر 2016 ... پروژه جرثقیل و انواع آن http://li.saze20.ir/bo پروژه جرثقیل و انواع آن در یک فایل ۶۲ صفحه ای آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ... پروژه جرثقیل و انواع آن – پروژه عالی wowproject.ir/p30-91-پروژه-جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached6 نوامبر 2016 ... خانه / دسته‌بندی نشده / پروژه جرثقیل و انواع آن ... به طور کلی جرثقیل وسیله ای است که قابلیت حرکت بار را همراه با محدودیت چه و به صورت افقی وچه به ... پروژه جرثقیل و انواع آن s04.ir/articles/7398/پروژه-جرثقیل-انواع‎Cachedپروژه جرثقیل و انواع آن. نوشته شده در 2015-12-18 توسط علی. عنوان: پروژه جرثقیل و انواع آن; تعداد صفحات: 62 صفحه; درس: ماشین آلات ساختمانی و راهسازی; رشته: عمران ...