دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی دارای ۶۱ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.
در ساختمان های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، باران و برف و در ساختمان های چند طبقه علاوه بر این کار برای جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می شود به گونه ای که سقف یکی زمین دیگری محسوب می شود.
در مناطق سردسیر معمولا ارتفاع سقف تا کف معمولا کم می باشد تا محل راحتتر گرم شود و در مناطق گرمسیر به خاطر جریان داشتن هوا معمولا ارتفاع سقف زیاد می باشد. یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده انواع ساختمان ها، سقف های بتنی هستند که نقش اساسی آنها انتقال نیروهای قائم و افقی ناشی از وزن مرده سقف و نیروهای باد و زلزله به تیرها و ستونها و دیوارهای بابر است.
فهرست:
سقف
سقف کرومیت
– مقدمه
– تاریخچه
– اجزای تشکیل دهنده سقف کرومیت
– اتصال تیرچه ها به تکیه گاه
– مزایای سقف کرمیت
– انواع سقف کرمیت
سقف کامپوزیت
– مقدمه
– روش اجرای سقف کامپوزیت بر روی سازه‌های فولادی
– قالب بندی
– آرماتوربندی
– قالب برداری
– محاسن سقف کامپوزیت
– نقاط ضعف احتمالی سقف کامپوزیت
سقف عرشه فولادی (متال دک)
– مقدمه
– ویژگی های سقف متال دک
– اجزای تشکیل دهنده سقف متال دک
– مزایای سقف متال دک
سقف کوبیاکس
– مقدمه
– اجزای تشکیل دهنده
– مزایای معماری سیستم کوبیاکس
– مزایای اقتصادی سیستم کوبیاکس
– نحوه اجرای سقف کوبیاکس
عنوان: انواع سقف های رایج بتنی
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 13.8 MB
صفحات: 61 اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

فروشگاه سازه برتر پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی - فروشگاه ... shop20.saze20.ir/product/پاورپوینت-انواع-سقف-های-رایج-بتنی/‎Cached Similarپاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی دارای ۶۱ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به ... پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی - دانلود پروژه معماری و عمران file.saze20.ir/پاورپوینت-انواع-سقف-های-رایج-بتنی/155‎Cached21 ا کتبر 2016 ... پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی دارای ۶۱ اسلاید و حجم ۱۴۲۳۲ کیلو بایت می باشد. کاربران عزیز می توانند در ادامه فهرست و تصاویر پیش نمایش ... دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی - مهندسی عمران و معماری saze20.ir/post/7702/دانلود-پاورپوینت-انواع-سقف-های-رایج-بت‎Cached Similar18 آگوست 2015 ... پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر منتشر شده ، این ... پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی | مهندسی عمران و معماری - سازه برتر saze20.ir/tag/پاورپوینت-انواع-سقف-های-رایج-بتنی‎Cachedپاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر منتشر شده ، این پاورپوینت دارای ۶۱ ... پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی - آپادانا https://apadana.in/.../پاورپوینت-انواع-سقفهای-رایج-بتنی/367‎Cachedفایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با انواع سقف های رایج بتنی(کرومیت –کمپوزیت -متال دک - کوبیاکس ) پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-40154-saghfrayejbetoni.aspx‎Cachedپاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی دارای ۶۱ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به ... پردیس نگار دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی pardisnegar.sellfile.ir/prod-703532-دانلود+پاورپوینت+انواع+سقف+های+رایج+بتنی.html?...‎Cachedپاورپوینت ذیل با عنوان انواع سقف های رایج بتنی با 53 اسلاید تدوین شده است. پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی new-download.avablog.ir/.../+پاورپوینت+انواع+سقفهای+رایج+بتنی+‎Cached24 نوامبر 2016 ... پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی. دانلود فایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با انواع سقف های رایج بتنی(کرومیت –کمپوزیتمتال دک کوبیاکس ) ... پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی www.cloob.com/u/saze20/.../پاورپوینت_انواع_سقف_های_رایج_بتنی‎Cached12 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی http://li.saze20.ir/bZ در ساختمان های یک طبقه سقف برای محافظت از نور آفتاب، باران و برف و در ساختمان های چند ... پاورپوینت انواع سقفهای رایج بتنی | بیسترینها alfadl.bistarinha.xyz/page-210579.html‎Cachedدانلود فایل پاورپوینت بررسی و آشنایی با انواع سقف های رایج بتنی(کرومیت ... یکی از اجزای اصلی تشکیل‌دهنده انواع ساختمان‌ها، سقفهای بتنی هستند که نقش اساسی ...