دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن

پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن

پاورپوینت کوبیاکس دارای ۱۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید.
مطالعات در زمینه سبک سازی و حذف بتن ناکارآمد از سال ۱۹۸۵ در دانشگاه های آلمان و مجموعه شرکت های گروه فناوری های کوبیاکس درسال ۱۹۹۷ با همراهی مهندسین و متخصصینی از سوئیس و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا پایه ریزی و تآسیس شده است و اکنون تبدیل به یک مجموعه متخصص در مورد اسلب های تخت سبک با بتن مسلح شده است.
اساس طراحی تکنولوژی Cobiax مبنی است بر سقف سازه ای با ویژگی «سقف دال ۲ طرفه» مشابه سقف های بتنی دال ۲ طرفه مرسوم با این تفاوت که هسته بتن مرکزی در محل هایی که کاربرد سازه ای ندارد با گوی های توخالی جایگزین می گردد. (جنس این گوی ها پلی اتیلن بازیافت یا پلی پروپیلن می باشد) بدین صورت که این گوی ها در حدفاصل مش های میلگردی بالا و پایین قرار می گیرند. با توجه به اینکه در دال های بتنی ۲ طرفه مشکل تحمل نیروی برشی وجود ندارد، مشکل طراحی این نوع سقف بر مبنای حذف قسمتی از بتن میانی و ایفای عملکرد دال ۲ طرفه می باشد.
در فناوری Cobiax با حذف بار مرده غیرسازه ای خاصیت باربری ۲ محوره همچنان حفظ می گردد. همچنین با شکل گیری غشای بتنی مستحکم در قسمت فوقانی و تحتانی دال به همراه شکل گیری شبکه تیرچه های داخلی در ۲ امتداد در اثر قراردهی گوی ها در سرتاسر فضای میانی دال بتنی می توان باربری مناسبی را برای این دال متصور شد.
فهرست:
پیشینه کوبیاکس
دلایل انتخاب و ورود تکنولوژی کوبیاکس
مفهوم کوبیاکس
مزایای سیستم کوبیاکس در مقایسه با سایر سقف های رایج
مزایای فنی سیستم کوبیاکس
مزایای معماری سیستم کوبیاکس
مزایای اقتصادی سیستم کوبیاکس
قابلیت های دیگر کوبیاکس
روش اجرای درجای سیستم کوبیاکس
عنوان: کوبیاکس
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 735 KB
صفحات: 17 اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن

پاورپوینت معرفی و نحوه اجرای سقف کوبیاکس - Cobiax - مزایا و معایب ... www.naghsh-negar.ir/1394/08/cobiax-saze/‎Cached Similar27 ا کتبر 2015 ... پاورپوینت معرفی و نحوه اجرای سقف کوبیاکس – Cobiax - سیستم کوبیاکس - نحوه اجرای کوبیاکس - مزایای سقف کوبیاکس. پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-40155-Cobiax.aspx‎Cachedپاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن. پاورپوینت کوبیاکس دارای ۱۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن - فایل 20 file20.blogsky.com/1395/08/28/post-47559/‎Cached18 نوامبر 2016 ... مطالعات در زمینه سبک سازی و حذف بتن ناکارآمد از سال ۱۹۸۵ در دانشگاه های آلمان و مجموعه شرکت های گروه فناوری های کوبیاکس درسال ۱۹۹۷ با همراهی ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن nabproje.rozblog.com/.../-پاورپوینت-معرفی-کوبیاکس-و-مزایای-آن-.html‎Cachedپاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن دسته: عمران و ساختمان بازدید: 7 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 735 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 پاورپوینت ... دانلود پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن filedl98.rozblog.com/دانلود-پاورپوینت-معرفی-کوبیاکس-و-مزایای-آن.html‎Cached11 نوامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن,پاورپوینت عمران - پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن,پاورپوینت معرفی و نحوه اجرای سقف ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن - دانلود تحقیق و پروژه tahgigh20.pishroblog.ir/Post/202‎Cached16 نوامبر 2016 ... خرید. پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن. پاورپوینت کوبیاکس دارای ۱۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن - بلاگ خوان imv.rzb.atesbr.ir/view532685.html‎Cachedپاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن. پاورپوینت کوبیاکس دارای ۱۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آنخبرخوان |بروز باشید kharabatneshinan.alopayamak.ir/page-530383.html‎Cachedپاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن. پاورپوینت کوبیاکس دارای ۱۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن | دانلود با لینک مستقیم serial.iranoo.ir/پاورپوینت-معرفی-کوبیاکس-و-مزایای-آن/‎Cached2 مه 2016 ... خانه · بیت سنتر · فروشگاه اینترنتی. برو به, خانه · بیت سنتر · فروشگاه اینترنتی · خانه » پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن ... پاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن پرواز کلوب - بروز باشید esetnode32.parvazcloob.ir/page-526722.html‎Cachedپاورپوینت معرفی کوبیاکس و مزایای آن. پاورپوینت کوبیاکس دارای ۱۷ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده ...