دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه

پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه

کد: F1A1a02
بخشی از متن: ”توسعه“ در لغت به معنای رشد تدریجی در جهت پیشرفته‌ترشدن, قدرتمندترشدن و حتی بزرگ‌ترشدن است (فرهنگ لغات آکسفورد, 2001). ادبیات توسعه در جهان از بعد جنگ جهانی دوم مطرح و مورد تکامل قرار گرفت. هدف, کشف چگونگی بهبود شرایط کشورهای عقب‌مانده (یا جهان سوم) تا شرایط مناسب همچون کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته است.
امروز تلقی ما از مفهوم توسعه, فرآیندی همه‌جانبه است (نه فقط توسعه اقتصادی) که معطوف به بهبود تمامی ابعاد زندگی مردم یک جامعه (به عنوان لازم و ملزوم) است. ابعاد مختلف توسعه ملی عبارتند از: توسعه اقتصادی, توسعه سیاسی, توسعه فرهنگی و اجتماعی, و توسعه امنیتی (دفاعی). مناسب نیست بدون توجه به کلیه ابعاد توسعه, صرفاً به یک جنبه اولویت بخشید و دیگر بخش‌ها را در دستورکار آینده قرار داد.
فهرست:
بخش اول: توسعه
توسعه چیست؟
مکاتب مختلف توسعه
الف- مکتب تکاملی توسعه
ب- نظریه های نوسازی
نظریه ردفیلد
نظریه اسملسر
نظریه روستو
ج- دیدگاه مارکسیستی از توسعه
کشورهای در حال توسعه
مشخصه های اجتماعی کشورهای در حال توسعه
توسعه اقتصادی چیست؟
شاخص های توسعه اقتصادی
مدل توسعه لوییس-فی-راینس
رویکردهای توسعه
بخش دوم: آموزش و پرورش کلید توسعه پایدار
آموزش و پرورش ، دانایی و توسعه
نهاد اموزش و پرورش
از نظر ارسطو انسانها پنج نوع دانایی دارند
شاخص دانایی کشورها
محورهای فلسفه آموزش و پرورش
استانداردسازی منابع انسانی آموزش و پرورش
آموزش و پرورش کارآمد
معنای یادگیری از دیدگاه سازمان یونسکو در سه حیطه با عناوین 3H
بررسی ویژگیهای آموزش و پرورش کارآمد
ویژگیهای آموزش و پرورش نوین
نظام آموزش و پرورش در کشورهایی که به شیوه غیرمتمرکز عمل می کنند
پیشنهاداتی در امر دستیابی به آموزش و پرورش کارآمد
عنوان: آموزش و پرورش و توسعه
فرمت: پاورپوینت
صفحات: 50 اسلاید


خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه

پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه - فایلود fiload.ir/product/12476/پاورپوینت-آموزش-و-پرورش-و-توسعه/369‎Cachedبخشی از متن: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه است، آموزش افراد نوعی سرمایه گذاری ملی است و هر کشوری که در این راه تلاش بیشتری نماید بدون شک از رشد و توسعه ... دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه اقتصادی - مجتبی رضاپور www.ppt.ir/Download.../22b75d20-f16d-484e-a929-29cfbafd4bba‎Cached Similarدانلود پاورپوینتelseدانلود آموزش و پرورش و توسعه اقتصادی ، برچسب ها : اقتصاد ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt. پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه - فایلود نیو filoadnew.blogsky.com/.../پاورپوینت-آموزش-و-پرورش-و-توسعه-‎Cached4 جولای 2016 ... بخشی از متن: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه است، آموزش افراد نوعی سرمایه گذاری ملی است و هر کشوری که در این راه تلاش بیشتری نماید بدون شک ... دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه - دانلود مقاله mag-iran.com/دانلود-پاورپوینت-آموزش-و-پرورش-و-توسعه.htm‎Cached1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه قرار داده شده است 2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در ... آرشیو از پروژه های فنی و مهندسی پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه cityproject.sellfile.ir/prod-688731-پاورپوینت+آموزش+و+پرورش+و+توسعه.html?...‎Cachedاین فایل حاوی مطالعه آموزش و پرورش و توسعه می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 50 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این ... پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه 50 اسلاید | شبکه مقاله articlenetwork.ir/.../2545_ppt-آموزش-پرورش-توسعه-50-اسلاید.html‎Cached11 مه 2016 ... پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه فرمت :پاورپوینت تعداد اسلاید :50 اسلاید •” توسعه“ در لغت به معنای رشد تدریجی در جهت پیشرفته ترشدن, ... دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه filedl98.rozblog.com/.../دانلود-پاورپوینت-آموزش-و-پرورش-و-توسعه‎Cached11 نوامبر 2016 ... پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه,دانلود پاورپوینت : نقش آموزش و پرورش در توسعه کارآفرینی,پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه,Images of ... دانلود پاورپوینت نقش آموزش وپرورش در توسعه - مادسیج madsg.com/دانلود-رایگان-نقش-توسعه-در-آموزش-وپرور/‎Cached Similar13 مه 2014 ... دانلود رایگان پاورپوینت نقش آموزش وپرورش در توسعه از شبکه آموزشی پژوهشی ایران . پاورپوینت زیر شامل دو بخش کلی است .بخش اول به توضیح ... تینا دانلود » خرید و دانلود پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه tinadlfilez.ir/1825‎Cached22 آگوست 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم محقق گرامی،شما با جستجوی پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه وارد این صفحه شده اید محصول ... پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه - وب سایت ایرانی www.websiteirani.ir/post/.../پاورپوینت-آموزش-و-پرورش-و-توسعه‎Cachedدسته: علوم تربیتی بازدید: 1 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 2255 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 50 ”توسعه“ در لغت به معنای رشد تدریجی در جهت پیشرفته‌ترشدن ...