دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاور پوینت بتن های خاص

مقدمه

بتن و فولاد دو نوع مصالحی هستند که امروزه بیشتر از سایر مصالح در ساختمان انواع بناها از قبیل ساختمان پلها،ساختمان سدها، ساختمان متروها،ساختمان فرودگاه ها و ساختمان بناهای مسکونی و اداری و غیره به کار برده می شوند.و شاید به جرأت می توان گفت که بدون این دو پیشرفت جوامع بشری به شکل کنونی میسر نبود.با توجه به اهدافی که از ساخت یک بنا دنبال می شود،بتن و فولاد به تنهایی و یا به صورت مکمل کار برد پیدا می کنند. فولاد به لحاظ اینکه در شرایط به دقت کنترل شده ای تولید می شود و مشخصات و خواص آن از قبیل تعیین و با آزمایشات متعددی کنترل می شود،دارای کاربری آسانتر از بتن است. اما بتن در یک شرایط کاملا متفاوتی با توجه به پارامتر های مختلف از قبیل نوع سیمان،نوع مصالح و شرایط آب و هوایی تولید و استفاده می شود و عدم اطلاع کافی از خواص مواد تشکیل دهنده بتن و نحوه تولید و کاربرد آن می تواند ضایعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در قرن اخیر، علم شناخت انواع بتن و خواص آنها نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است، به نحوی که امروزه انواع مختلف بتن با مصالح مختلف تولید و استفاده می شود و هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست.هم اکنون انواع مختلفی از سیمانها که حاوی پوزولانها ،خاکستر بادی،سرباره کوره های آهن گدازی،سولفورها،پلیمرها،الیافهای مختلف،و افزودنیهای متفاوتی هستند،تولید می شد. ضمن اینکه تولید انواع بتن نیز با استفاده از حرارت،بخار،اتوکلاو،تخلیه هوا،فشار هیدرولیکی،ویبره و قالب انجام می گیرد.

منابع :

[۱] “ Norwegian standard NS۳۴۷۳, concrete structures, Design rules”, Oslo, ۱۹۸۹.

[۲] H. Okamura, “Self compacting high performance concrete”, Ferguson Lecture at ACI convention (New Orleans), November ۱۹۹۶.

[۳] H. Okamura and K.Ozawa, “Mix design for Self compacting concrete”, Concrete library international, Japan, No. ۲۵, Dec. ۱۹۹۵.

[۴] G. Konig et. Al., “New concepts for high performance concrete with improved ductility”, proceedings of the ۱۲th FIP congress on challenges for concrete in the next millennium, Netherlands, ۱۹۹۸, pp. ۴۹-۵۳.

[۵] A. Nanni, “Fiber-reinforced plastic (FRP) reinforcement for concrete structures: properties and applications”, Elsevier, London, ۱۹۹۳.

[۶] Taerwe, “Non-Metallic (FRP) reinforcement for concrete structures”, RILEM proceedings, No. ۲۹, E & FN Spon, London, ۱۹۹۵.

[۷] R.Breitenbucher, “High strength concrete C ۱۰۵ with increased fiber resistance due to polypropylene fibers”, ۴th international symposium on the utilization of high strength-high performance concrete, Paris, May ۱۹۹۶, pp ۵۷۱-۵۷۷.

ایران سازه

دانشنامه رشد

آفتاب

دانشنامه آزاد ویکی پدیا



خرید فایل



لینک منبع :پاور پوینت بتن های خاص

دانلود پاورپوینت انواع بتن - مهندسی عمران و معماری - سازه برتر saze20.ir/post/540/دانلود-پاورپوینت-انواع-بتن‎Cached Similarدانلود پاورپوینت انواع بتن قابل ارائه برای دروس بتن , مواد و مصالح پاورپوینت ... برای ساخت بتن های ویژه در شرایط خاص نیاز به استفاده از افزودنی های مختلفی می ... پاور پوینت بتن های خاص(مهندسی عمران) - دانلود پروژه معماری و عمران file.saze20.ir/پاور-پوینت-بتن-های-خاصمهندسی-عمران/181‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پاور پوینت بتن های خاص(مهندسی عمران) پاورپوینت بتن خاص دارای 44 اسلاید و حجم 981 کیلوبایت می باشد. کاربران عزیز می توانید در ادامه مطلب این ... بایگانی‌ها ساخت بتن های خاص - دانلود پروژه معماری و عمران - سازه برتر file.saze20.ir/tag/ساخت-بتن-های-خاص‎Cachedپاورپوینت بتن خاص دارای ۴۴ اسلاید و حجم ۹۸۱ کیلوبایت می باشد. کاربران عزیز می توانید در ادامه مطلب این پاورپوینت را دانلود کنید. در این پاور پوینت که برای ... پاور پوینت بتن های خاص filenab.com filedl98.rozblog.com/tag/پاور-پوینت-بتن-های-خاص-filenab.com‎Cachedپاور پوینت بتن های خاص دسته: عمران و ساختمان بازدید: 1 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 981 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44. در این پاور پوینت که برای کنفراس در ... پاور پوینت بتن های خاص takshakh98.rozblog.com/post/.../پاور-پوینت-بتن-های-خاص.html‎Cached2 ا کتبر 2016 ... پاور پوینت بتن های خاص 1 . مجموعه پاورپوینت های آماده در رابطه با بتن - مهندسی عمران و معماری این…,پاور پوینت بتن های خاص,تک شاخ. دانلود پاور پوینت بتن های خاص - نابترین فایلها filesnab.blogsky.com/1395/07/.../دانلود-پاور-پوینت-بتن-های-خاص‎Cached22 سپتامبر 2016 ... در این پاور پوینت که برای کنفراس در سیمینار بزرگ دانشگاه آزاد تهیه ... تحقیق بتن های خاص ساخت بتن های خاص مقاله بتن های خاص پاور پوینت ... پروژه دانشجویی عمران و معماری دانلود پاورپوینت انواع بتن saze20.sellfile.ir/prod-151265-دانلود+پاورپوینت+انواع+بتن.html‎Cached Similarاینک حدود سه تا چهار دهه است که کاربرد این ماده ارزشمند در شرایط ویژه و خاص مورد توجه کاربران آن گشته است. چند سالی است که مسأله پایایی و دوام بتن در محیط های ... وبلاگ تخصصی مهندس صابری (عمران و معماری) - دانلود رایگان saberimit.blogfa.com/tag/دانلود-رایگان‎Cached Similarبرچسب‌ها: دانلود رایگان, پروژه پاورپوینت, سقف های پوسته ای ... سقف‌های کامپوزیت در سازه‌های فلزی سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن بوده و در آن از بلوک‌ها ... دانلود پاورپوینت تکنولوژی نانو در بتن - مرجع پروژه های معماری broozcad.ir/دانلود-پاورپوینت-تکنولوژی-نانو-در-بتن/‎Cached Similar30 دسامبر 2014 ... دانلود پاورپوینت های معماری،پروژه های معماری،رساله های معماری،دانلود ... این بتن به علت ارزان بودن ومصرف کم انرژی دارای ویژگی های خاص خود میباشد. پاورپوینت پروژه بتن -13567 firearticle.ir/2015/پاورپوینت-پروژه-بتن-13567.html‎Cached22 آوریل 2015 ... پروژه آماده بتن که در دو فایل پاور پوینت 30 صفحه ای و ورد 26 صفحه ای آماده ... ساختمانی و آزمایشگاه; پروژه درس مصالح ساختمانی; پروژه بتن های خاص.