دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فرم و نقطه در معماری

دو پاور با موضوع1.فرم در معماری2. نقطه در معماری

1.فرم در معماری:

•ما می توانیم همه ی تجربیاتمان را نسبت به فرم از طریق یادگیری بیشتر درباره ی اصول ترکیب ارتقا دهیم،زیرا ترکیب،شکل فرم را مشخص می کند و همچنین نمایانگر ظرفیت تابع آن می باشد.از تجزیه ی ترکیبی فرم می توانیم عنصر مخصوص یک شی را کشف کنیم _فضای درونی و بیرونی شی در درک کلی ما نسبت به شی بسیار مهم است.سه جنبه ی مهم از مشاهده و درک ما نسبت به فرم وجود دارد،ما ترکیب فرم را پیدا می کنیم تا بفهمیم چگونه شکلی را که می بینیم ساخته شده است وقتی توانستیم ترکیب و شکل را به فرم متفق کنیم می توانیم مفاهیمی را به شی نسبت دهیم.
2.نقطه در معماری:
•درهنرتجسمی وقتی ازنقطه نام برده میشود,منظورچیزیست که دارای رنگ,تیرگییاروشنی,اندازه وگاهی جرم میباشد و درعین حال ملموس وقابل دیدن است.ازاین نظر درظاهر تشابهی میان این مفهوم ازنقطه باآنچه که در ریاضیات به نقطه گفته میشودوجودندارد.زیرادرریاضیات نقطه موضوعی ذهنیست که درفضایابرصفحه تصورمیشود بدون اینکه قابل دیدن ولمس شدن باشد.امااین مفهوم ذهنی وقتی بخواهدنشان داده شودبااستفاده ازیک ابزاراثرگزار مشخص میشودکه دراین صورت تبدیل به یک نقطه بصری خواهد شد.مثل نشان دادن مرکز یک دایره یامحل تقاطع یک پاره خط
تعداد صفحه:فرم47 صفحه نقطه25 صفحه
حجم:4.71مگابایت
فرمت:پاور پوینت



خرید فایل



لینک منبع :فرم و نقطه در معماری

Images for فرم و نقطه در معماری عناصر اولیه در معماری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/عناصر_اولیه_در_معماری‎Cached Similarنقطه به عنوان عنصری اولیه، در ساختار فرم، می تواند بیان کنندهٔ مفاهیم زیر باشد: دو سر یک خط, تقاطع دو خط, به هم رسیدن خطوط در گوشهٔ یک سطح ... فرم و نقطه در معماری filenab.com filedl98.rozblog.com/tag/فرم-و-نقطه-در-معماری-filenab.com‎Cached13 نوامبر 2016 ... عناصر مختلف در معماری 40 صفحه - مقاله ای کامل در مورد ,عناصر اولیه در معماری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد,architecture**** - فرم و فضا در معماری,Images ... عناصر مختلف در معماری 40 صفحه - مقاله ای کامل در مورد عناصر مختلف در ... www.parsacad.com/عناصر-مختلف-در-معماری-40-صفحه-مقاله-ای-کا/‎Cached Similar2 ا کتبر 2015 ... عناصر تشکیل‌دهنده فرم و فضا ابزار حساس معماری هستند. این کتاب به عنصر ... عناصر اصلی تشکیل دهنده‌ی فرم: نقطه، خط، سطح و حجم. نقطه به عنوان ... فرم ، فضا و نظم در معماری - پورتال جامع برگزیده ها www.bargozideha.com/share/bgje4u29-فرم-،-فضا-و-نظم-در-معماری‎Cachedفرم ، فضا و نظم در معماری - وبلاگی عمومی برای تمامی موضوعات ارسالی شما عزیزان"> .... از امتداد دو نقطه خط به وجود می اید خط دارای طول است ولی فاقد عرض و عمق می باشد در ... فرم و نقطه در معماری - magale - فایل ناب magale.filenab.com/product-40211-Form-and-place-in-the-architecture.aspx فرم و نقطه در معماری دسته: معماری بازدید: 4 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 4831 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 72. دو پاور با موضوع1فرم در معماری2 نقطه در معماری ... ****architecture**** - سطح در معماری - blogfa.com www.bestbetarchitecture.blogfa.com/post-111.aspx‎Cached Similarسطح زمین در منتها نگهدارنده کلیه ساختمانهای معماری است و اصولا خواص توپو گرافیک سطح زمین با شرایط اب و هوای محل به فرم ساختمانی که در ان محل احداث میشود اثر می ... فرم ، فضا و نظم در معماری - انجمن دانشجویان ایران forum.irdoc.net/thread16457.html‎Cached Similarعناصر خطی در معماری : عناصر خطی عمودی میتواند برای معرفی احجام شفاف ... هرچند از نظر تئوریک یک نقطه نه دارای شکل است و نه فرم اما هرگاه در یک ... فرم و نقطه در معماری - دانلود پروژه معماری و عمران - سازه برتر file.saze20.ir/فرم-و-نقطه-در-معماری/2535‎Cached14 نوامبر 2016 ... فرم و نقطه در معماری دو پاور با موضوع1فرم در معماری2 نقطه در معماری, که برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را ... معمار بابل - فرم در معماری memar-babol.blogfa.com/post-83.aspx‎Cached Similarمعمار بابل - فرم در معماری - ... 1-نوع واسطه ها یا گونه عناصر اولیه یا فرم قابل درک اجزاء تشکیل دهنده ساختار فرمی ، مانند نقطه ، خط، سطح و حجم در هنرهای بصری.