دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

شرح مختصر:

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف کرده اند.بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،کتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی

خدمات پیش از پیش شکل گرفته و گسترش می یابد. (اعرابی ،ایزدی،1380)

خدمات یکی از بخش های اقتصاد است که با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در کشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می کند.

هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود که ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و...)باعث افزایش فروش می شود؟

به این معنا که اگر فروشندگان و توزیع کنندگان کالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این کار باعث افزایش فروش می شود؟

فهرست مطالب

پیشگفتار ۳
“مقدمه” ۵
بیان مسئله: ۶
هدف: ۶
فرضیه تحقیق: ۷
روش تحقیق: ۷
مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق ۱۰
تعریف خدمات ۱۰
۲-۱ خصوصیات خدمات ۱۱
۳-۱ ارتباط خدمات و کالا ۱۲
۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵
۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵
۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶
۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷
۸-۱- کالا: ۱۸
۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸
۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۲۰
مبانی نظری تحقیق ۲۳
۱-۲ نظریه ها ۲۳
۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳
۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳
۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶
۳-۲- نتیجه : ۲۷
مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق ۲۹
مقاله بازاریابی مبنی بر انسان ۲۹
۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰
۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات ۳۲
۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار ۳۳
۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی ۳۴
روش آزمون فرضیه: ۳۵
۶-۳ نتیجه ۳۷
۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۴۰
۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰
۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۱
۱-۴:مقدمه: ۶۱
۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱
۳-۴- پیشنهادات : ۶۳
فهرست منابع و ماًخذ:69



خرید فایل



لینک منبع :عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا fileonline.filenab.com/product-40312-mn.aspx‎Cachedخدمات پس از فروش فروش کالا مشتری گرایی رضایت مشتری. بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - مدیریت خدمات مشتریان www.servicechain.ir/خدمات-پس-از-فروش/.../182-خدمات-پس-از-فروش.html‎Cached Similar6 جولای 2014 ... بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید ... هدف از انجام تحقیق این بود که بررسی شود که خدمات پس از فروش که شامل ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - پرشین مقاله persianmaghale.com/بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کال/‎Cachedاین تحقیق دانشجویی مشتمل بر۶۹ صفحه است، برای دیدن فهرست مطالب مقاله و ... خلاصه ای کوتاه از مقاله بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا را در زیر می ... که در زمینه تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا مطالعه شد مقاله ای با این عنوان بود ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا www.saslar.ir/.../بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کالا.html‎Cached3 . عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - شیلا 26 سپتامبر 2016 ... بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش . .. 2 . دانلود مقاله بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - یونی سلس www.unisells.ir/prod-338875-دانلود+مقاله+بررسی+تأثیر+خدمات+پس+از+فروش+بر+فروش+کالا.html‎Cachedدانلود مقاله بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا. ... بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - پروژه، مقاله، تحقیق ... prozheshop.4kia.ir/.../بررسی-تأثیر-خدمات-پس-از-فروش-بر-فروش-کالا/‎Cached3 دسامبر 2015 ... عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا. فرمت فایل: word. تعداد صفحات: 69. شرح مختصر: بررسی تحولات سالهای اخیر نشان ... بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - همکاری در فروش فایل marketfile.ir/product-42590-khadamat-pas-az-foroosh.aspx‎Cachedبررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا در 70صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc ... آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی ... هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود که ببینیم آیا خدمات پس از فروش ... دریافت فایل بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا - پرداخت ... tmaghalec.ir/?p=8813‎Cached29 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد عنوان محصول دانلودی:بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا یکی از ... خرید آنلاین بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا 7j7jqf.yavarnfilec.ir/‎Cachedامیدوارم بهره کافی را از بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا ببرید عنوان رضایت مشتری مشتری گرایی موضوع تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش ... تحقیق - بررسی خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت ایران ... www.gilane-ma1.blogfa.com/post-1340.aspx‎Cached Similarتحقیق - بررسی خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو - تحقیق . ... اینکه نیازهای مشتری را در طراحی و تحویل کالا و ارئه خدمت مدنظر داشته باشند. ... فعالیتهای مشتری یا مصرف کننده به عنوان تداوم بخشنده ی این رشد و حرکت نگاه می کند . ... تمامی این عوامل می توانند به نحوی بر مشتری و نظرات وی اثر گذار باشند که در ...