دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی - مشکلات سه راه

شرح مختصر:

چرا بتن در بسیاری از سازه ها به خوبی که باید باشد نیست؟ اول اینکه یک سری تحقیقات دانشگاهی نامتجانس در شرایط مفید واقعی و روی نمونه های مصنوعی برای پژوهش در آزمایشگاه انجام می شوند و از طرفی این آزمایش ها توسط افرادی بعمل می آیند که هیچ تجربه ای از شرایط واقعی در زندگی ندارند. در تجربیات آنها، رشته متغیرها بسیار محدود است شرایط آسیب رسان بطور غیر واقعانه ای مبانعه می شوند تا رسیدن نتیجه سرعت داشته باشند، از تغییر شکل در بتن بر اثر انقباض یا دم هم با استفاده از نمونه های کوچک و دیگر محدویت های ساختگی جلوگیری می شود. بیشتر دانشگاهیان علاقه ای به تحقیق و بررسی در یک پروژه واقعی ندارند و ترجیح می دهند در یک آزمایشگاه با تهویه هوای عالی بمانند و چکمه و کلاه ایمنی بپوشند.

دوم اینکه دانشجویان دوره لیسانس مهندسی عمران کمتر چیزی در باره بتن به عنوان یکی از مصالح یاد گرفته اند. بنابر این وقتی پس از فارغ التحصیلی و شروع به کار با مهاسبات طراحی بخصوص محاسبه به حالت کامپیوتری درگیر می شوند. کمیت های ثابتی برای خصوصیات بتن در نظر می گیرند. کمیت هایی چون ضریب ارتجاعی، جمع شدگی بتن در اثر از دست دادن آب، ضریب خزش، انبساط حرارتی و دیگر کمیت ها، آنها به ندرت از خود درباره اینکه آیا یک مخلوط واقعی با کمیت های در نظر گرفته شده با محاسبات طراحی مطابقت دارند یا خیر، سئوال می کنند. در واقع کمتر کسی به اینطور سازگاری ها توجه دارد.

سوم اینکه روی هم رفته، نیروی کار در تولید بتن که شامل پیمانه کردن، مخلوط کردن، حمل و نقل، بتن ریزی، متراکم کردن، پرداخت و پروراندن بتن است، از نیروهای کار در دیگر زمینه ها از قبیل چوبکاری، نجاری، کارهای الکتریکی، لوله کشی یا حتی آجر چینی، تحصیلات و دوره های آموزش کمتری دارند.

منظورم این نیست که همه بتن کارها بی کفایت هستند. هر قدم در تولید بتن می تواند در محصول نهایی تأ ثیر مستقیم بگذارد. بنابر این بسیاری از سازه های بتنی کامل نیستند و به همین خاطر مدت اندکی پس از تکمیل سازه احتیاج به تعمیر و باز سازی پیدا می کنند.

شاید استباه کوچکی در کار باشد. کیفیت کار نه تنها به شایستگی نیروی کار، بلکه به کیفیت و وقت در نظارت نیز بستگی دارد. وقتی جوان بودم، مهندس ناظری سراغ داشتم که اغلب تمام وقت کار می کرد و با چشمان تیز بین که داشت جلوی هرگونه شلختگی و ناهماهنگی در کار را می گرفت. چنین نظارتی گران بود. اما قیمت هایی کارفرما به قدری بود که هزینه ها را پوشش دهد. رقابت شدید در پروژه های طراحی به همراه نسخ قیمت های مصوب، باعث کاهش قیمت ها شد و اولین قدم در صرفه جویی مالی، صرفه جویی در نظارت بود.

فهرست مطالب

توضیحاتی درباره نویسنده مقاله ۴
سوتیتد ۴
متن ۵
ماهیت مساله ۶
پروسه بی عیب ونقص ۸
بتن با تکنیک ضعیف ۹
بتن با تکنیک بالا ۱۱
ویژگی های دقیق سیمان ۱۱
۱- انجمن آزمایش و مصالح امریکا – مترجمه ۱۲
مخلوط های سه تایی ۱۸
انتخاب مخلوط ۱۹
عملیات بتن ریزی ۲۱
میلگرد گذاری بتن ۲۴
بتن خود سفت شو ۲۵
پروراندن بتن. ۲۷
تخصیص حداقل سیمان ۲۸
پایداری ۲۹
جنبه های خاص بتن پیش ساخته ۳۳
نتیجه گیری



خرید فایل



لینک منبع :اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی - مشکلات سه راه

اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی - مشکلات سه راه atelieahjam.filenab.com/product-40327-mn.aspx‎Cachedاختلاط بتن انتخاب مصالح اولیه سازه نهایی بتن سازه. اختلاط بتن از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه ... https://selzir.com/.../14418098-اختلاط-بتن-از-انتخاب-مصالح-اولیه-برای-تا-سازه-نهایی-مشکلات-سه-راه‎Cachedاختلاط بتن از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه محدوده قیمت از 15000 تومان از فروشگاه تک پروژه, تحقیق آماده, خرید پروژه, تحقیق رایگان, طرح ... تحقیق اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی ... mihandocs.com/17981-تحقیق-اختلاط-بتن----از-انتخاب-مصالح-اولیه-برای-تا-سازه-نهایی---مشکلات-سه-راه.html‎Cached19 نوامبر 2015 ... عنوان مقاله : تحقیق اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی - مشکلات سه راه. قالب بندی : docx. قیمت : 3000. سوتیتد:اکثر مقالات ... اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی ... - کتاب www.takbook.com/best/اختلاط-بتن-از-انتخاب-مصالح-اولیه-برای/‎Cachedاختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه عنوان مقاله: اختلاط بتن : از انتخاب مصالح او. اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی - مشکلات سه راه ... paidfiles.top/2016/05/17/اختلاط-بتن-از-انتخاب-مصالح-اولیه-برای/ 17 مه 2016 ... عنوان مقاله: اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه. فرمت فایل: word. تعداد صفحات: 33. شرح مختصر: چرا بتن در ... دانلود مقاله اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی ... mag-iran.com/دانلود-مقاله-اختلاط-بتن-از-انتخاب-مصال.htm‎Cachedاختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه مقاله از : آرام نویل. توضیحاتی درباره نویسنده مقاله: آدام نویل یکی از نویسندگان معتبر در رابطه ... دانلود فایل » آرشیو دانلود بهترین مقالات اختلاط بتن از انتخاب مصالح ... ebok.ir/2016/10/دانلود-بهترین-مقالات-اختلاط-بتن-از-انت/‎Cachedدانلود بهترین مقالات اختلاط بتن از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه. بتن یکی از آن مصالح عجیب و غریب است که هم تکنیک بالای آن هست و هم ... آشنایی با اختلاط بتن از انتخاب مصالح اولیه تا سازه نهایی و بررسی ... paper-download.ir/concrete-mixing-raw-materials-to-meet-the-selection-of-the-final-structure-and-the-problem-three-ways/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... آشنایی با اختلاط بتن از انتخاب مصالح اولیه تا سازه نهایی و بررسی مشکلات سه راه فایل ورد (word) دارای 53 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست ... مقاله اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات ... www.e7p8.com/.../مقاله-اختلاط-بتن-:-از-انتخاب-مصالح-اولیه-برای-تا-سازه-نهایی-–-مشکلات-سه-راه.html بخشی از متن مقاله اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه : اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راه ... 1-b.ir/2016/08/اختلاط-بتن-از-انتخاب-مصالح-اولیه-برای/ عنوان مقاله: اختلاط بتن : از انتخاب مصالح اولیه برای تا سازه نهایی – مشکلات سه راهفرمت فایل: word تعداد صفحات: 33 شرح مختصر: چرا بتن در بسیاری از سازه ها به ...