دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور

شرح مختصر:

امروزه با توسعه روز افزونی که در طی چند دهه اخیر در سطح زندگی مردم کشورمان مشاهده می شود استفاده از برق وسایل برقی شتاب و گسترش رو افزونی یافته به گونه ای که بیش از 60% مردم کشورمان حداقل از یکی وسایل برقی خانگی استفاده می کنند، که پیش بینی می شود با گسترش هر چه بیشتر شبکه برق رسانی کشور طی سالهای آینده میزان استفاده از وسایل برقی نیز افزایش بیشتری پیدا کند.

ترانس تقویت که در این طرح به بررسی آن می پردازیم امروز به عنوان یکی از دستگاههای مکمل دیگر محصولات برقی خانگی مانند یخچال و تلویزیون و ... بازار مصرف خود را در میان مصرف کنندگان علی الخصوص طی سالهای اخیر شبکه برق کشور توام با قطع و وصل و نوسانات بیشتری بوده ، به سرعت ایجاد نموده ، به گونه ای که محصول فوق به خصوص طی سالهای اخیر جزو کالاهای کمیاب درآمده و دارای نرخهای متفاوتی در بازار رسمی و آزاد بوده است .

کالاهای فوق به غیر از مصارف خانگی که فوقاء بدان اشاره شد در قالب واحدهای خدماتی و صنعتی نیز که از وسایل برقی استفاده می کند مورد مصرف دارد .

این کالا در حال حاضر در داخل کشور تولید می گردد و تولید کنندگان عمده این محصول کارخانجات فاراتل ، با خزر ترانس ، راسیکو، کالای گنجینه ایرانفرد و تعاونی صنعتی 12 بهمن می باشد که مجموعا بیش از 60% تولیدات کشور را در دست دارند .

بجز واحدهای فوق در واحد دیگر در داخل کشور محصول فوق را تولید می نمایند که در حدود 15 واحد آن بدون هیچ گونه پروانه ای مشغول ساخت این محصول می باشد .

علاوه بر تولید محصول فوق در داخل کشور آمار اداره کل گمرکات کشور حاکی از آن است که طی سالها ی 63 ، 67 مقادیر زیادی ترانس تقویت وارد بازار ایران گردیده است.

جدول زیر آمار واردات محصول فوق را جهت ترانسهای تقویت تا 2 کیلو وات و 2 کیلو وات به بالا حاوی ارزش ریالی واردات سالهای فوق را نشان می دهد .

این کالا عمدتا توسط کشورهای شوروی ، لهستان ، تایوان ، آلمان غربی ، انگلستان ، فنلاند ، فرانسه ، بلژیک ، سوئیس ، اسپانیا ساخته و وارد بازار ایران گردیده است .

2- ویژگی ها و مشخصات فنی محصول

در حال حاضر انواع ترانس های تقویت خانگی و خدماتی در رنج 500 الی 7000 وات تولید می شود که همگی دارای پروسه تولید یکسانی می باشد ، اما بر طبق بررسی های انجام شده ، عمده مصرف بازار ترانس تقویت 2 کیلو وات می باشد که بر مبنای همین مدل بررسی های بعدی صورت پذیرفته که می تواند به عنوان مبنا ی محاسبه قیمت تمام شده و فروش انواع ترانس تقویت مورد نظر قرار گیرد . همچنین باید یادآور شد که ترانس هایی که عمدتا در بازار مورد مصرف قرار می گیرد ترانس های اتوماتیک می باشد . و ترانس های دستی ( سلکتوری ) بازار مصرف کمی دارد ، قیمت تمام شده آنها نیز بیشتر می باشد و در حال حاضر عمدتا واحدهای تولیدی به تولید ترانس اتوماتیک می پردازند و ترانس های سلکتوری در واحدهای بدون پروانه تولید می گردد.

لذا در اینجا ما به بررسی فنی و اقتصادی و مالی در زمینه ترانس تقویت اتوماتیک 2 کیلو وات (سه مرحله تقویت ) پرداخته و جهت ترانس سلکتوری و ترانس 6 کیلو وات فقط به ذکر مواد اولیه مورد نیاز اکتفا می کنیم .

همچنین از آنجا که در ترانس های تقویت ، ترانسفورماتور مربوطه رکن اساسی و با اهمیت آنرا تشکیل می دهد و باید مطابق استانداردهای بین المللی تولید گردد، لذا در ابتدا به بررسی ترانسفورماتور می پردازیم .

فهرست مطالب

مقدمه

ویژگی ها و مشخصات فنی محصول

کلیات

تعریف ترانسفورماتور

اساس کار ترانسفورماتور

مشخصات فنی

قطعات و اجزاء تشکیل دهنده محصول

هسته ترانسفورماتور

قرقره بوبین

سیم پیچ ها

مواد عایق

مقدار فضای لازم

استانداردهای جهانی محصول

چگونگی بکار گیری محصول

کالای قابل جانشین

بازار فروش

بررسی و برآوردهای فنی

نکات علمی و اصول فرآیند تولیدی

ارزیابی روشهای مختلف تولید

تعیین مبانی روشهای مختلف تولید

تشریح دقیق و جامع فرآیند تولید

سیستم کنترل کیفیت

کیفیت طراحی محصول

کیفیت مواد و قطعات خریداری شده

کنترل کیفیت مواد نیم ساخته

آزمایش سیم پیچ ها

جریان بی باری

آزمایش استقامت الکتریکی

منحنی مشخصه ولتاژ ـ جریان

برآوردهای فنی

ظرفیت تولید

مواد اولیه

برگ مسیر تولید

جدول بار گذاری ماشین آلات ترای تولید 5000 دستگاه ترانس تقویت در سال

جدول بار ماشین آلات

محاسبه تناژ پرس مورد نیاز طرح

مشخصات ماشین آلات و تجهیزات عمومی

سیستم ترابری

سرمایش و گرمایش

سوخت رسانی

هوای فشرده

اطفاء حریق

تأسیسات برق

تأسیسات آب

اثاثیه و لوازم اداری

نیروی انسانی مورد نیاز

مدیریت

پرسنل تولیدی

پرسنل تأسیسات و تعمیرات

پرسنل اداری و خدماتی

تعیین مساحت بخشهای مختلف کارخانه

سالن تولید

انبار مواد اولیه

انبار محصول

سایت پلان طرح

جدول مواد داخلی مورد نیاز جهت تولید و بسته بندی

جدول مواد خارجی مورد نیاز جهت تولید و بسته بندی

جدول نیروی انسانی

جدول محاسبه توان برق مصرفی (کیلو وات

جدول محاسبه توان آب مصرفی (متر مکعب )

جدول محاسبه انواع انرژی مصرف سالانه

جدول ماشین آلات و تجهیزات تولیدی

جدول سرمایه ثابت

جدول سرمایه در گرش جهت یک دوره تولیدی سه ماهه

جدول نحوه تأمین منابع مالی

جدول زمین

جدول محوطه سازی

جدول ساختمان

جدول محاسبه هزینه استهلاک

جدول محاسبه هزینه های تعمیرات و نگهداری

جدول هزینه های ثابت تولیدی

جدول هزینه های متغیر تولیدی

جدول پیش بینی گردش وجوه نقدی

جدول پیش بینی ترازنامه

جدول مآخذ و مبانی محاسبات

جدول پیش بینی عملکرد سود و زیان

جدول پیش بینی گردش وجوه نقدی

جدول پیش بینی ترازنامه



خرید فایل



لینک منبع :طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور

طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور - مرکز خرید و فروش فایل های قابل ... aryafile.ir/product/11085/طرح-توجیهی-تولید-ترانسفورماتور/759‎Cachedتوضیحات: طرح توجیه فنی، مالی و اقتصادی (BP) تولید ترانسفورماتور که توسط کارشناسان متخصص نگارش و جمع آوری شده است. مناسب جهت استفاده در اجرای طرح ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-40329-bp.aspx‎Cachedطرح توجیهی تولید ترانسفورماتور دسته: طرح توجیهی صنعتی بازدید: 66 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 70 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 97. ترانس تقویت که در ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور توزیع | دانلود طرح توجیهی ir-tojihi.ir/طرح-توجیهی-تولید-ترانسفورماتور-توزیع/‎Cached28 آوریل 2015 ... در این طرح به بررسی تولید ترانسفورماتور پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور-فروشگاه دانلود فایلهای مدیریتی www.myindustry.ir/doc/4902/طرح-توجیهی-تولید-ترانسفورماتور/‎Cachedدانلود طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور دارای مقدمه،معرفی محصول،عرضه و تقاضا، روش تولید،مواد اولیه مورد نیاز،منطقه مناسب برای اجرا،مطالعه مالی و جمع بندی. طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور - نفیس فایل nafisfile.com/product/11494/طرح-توجیهی-تولید-ترانسفورماتور‎Cachedطرح توجیهی ترانسفورماتور در قالب pdf به همراه فهرست, موضوع و معرفی طرح, جداول, سرمایه گذاری کل, دوره بازگشت سرمایه, فضای مورد نیاز, اشتغال زایی, سهم تسهیلات, ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور توزیع | دانلود طرح توجیهی tojihi95.ir/?p=4822‎Cachedطرح توجیهی تولید ترانسفورماتور توزیع. ترانسفورماتور وسیله‌ای است که انرژی الکتریکی را به وسیلۀ دو یا چند سیم‌پیچ و از طریق القای الکتریکی از یک مدار به ... فروش فایل طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تولید ترانسفورماتور ... www.newfilestant.ir/paper11150.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تولید ترانسفورماتور وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور – پایگاه ثبت مشاغل سرویس برتر ads.servicebartar.ir/?p=62061‎Cached20 ا کتبر 2016 ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور در فرمت پی دی اف و شامل مطالب زیر می باشد: * خلاصه طرح * مقدمه * سرمایه گذاری ثابت * هزینه های ثابت طرح فروش فایل طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تولید ترانسفورماتور ... ramtindlw.ir/article138.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{طرح توجیهی و کارآفرینی کارگاه تولید ترانسفورماتور}}+ آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور filedl98.rozblog.com/طرح-توجیهی-تولید-ترانسفورماتور.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور | شیک ترین ها,طرح توجیهی تولید ترانسفورماتور | شیک ترین ها,خط تولید ترانسفورماتور | طرح توجیهی ...