دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک

شرح مختصر:

حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک بر ارزیابی فرآیند تجاری و پردازش استراتژیک و ارزیابی اهداف، ریسک ها و کنترل های سازمان، متمرکز است. حسابرسی داخلی با شناسایی، ارزیابی و نظارت بر ریسک شرکت، به کسب اطمینان از کفایت منابع و اینکه آنها بر اولویت ها متمرکز هستند، کمک می کند. به طور کلی، حسابرسی مبتنی بر ریسک، نواحی پرخطر را ارزیابی می نماید و مهمتر اینکه، ارزیابی مستمر ریسک را اجرا می کند.

هدف این پژوهش عبارتست از پردازش عوامل شرکتی خاص مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک. همچنین در این مطالعه، نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ریسک بنگاه نیز، بررسی می گردد. نمونه نهایی این پژوهش دربرگیرنده 52 شرکت است. همچنین به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است.

نتایج پژوهش نشان می دهد تعداد شرکت هایی که روش های مبتنی بر ریسک را برای طرح ریزی برنامه سالانه حسابرسی بکار می برند در صنعت مالی نسبت به بخش های غیر مالی، بیشتر است، تعداد شرکت های که روش های مبتنی بر ریسک را برای طرح ریزی هر کار حسابرسی بکار می برند در صنعت مالی نسبت به بخش های غیر مالی، بیشتر است و ارتباطی معنادار بین نقش فعال حسابرسی داخلی در پیاده سازی مدیریت ریسک بنگاه و عضویت شرکت ها در صنعت مالی، وجود دارد.

فهرست مطالب

چکیده

پیشگفتار

مبانی نظری و پیشینه پژوهش

فرضیه های پژوهش

روش شناسی پژوهش

جامعه و نمونه آماری

یافته های پژوهش

نتیجه گیری

پیشنهادهای پژوهش

منابع



خرید فایل



لینک منبع :عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک

عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1045384.html‎Cached Similarحسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک بر ارزیابی فرایند تجاری و پردازش استراتژیک و ارزیابی اهداف، ریسک ها و کنترل های سازمان، متمرکز است. حسابرسی داخلی با ... [PDF] عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک ایران www.civilica.com/PdfExport-FNCAA01_063=عوامل-مرتبط-با-به-کارگیری-حسابرسی-داخلی-مبتنی-بر-ریسک-ایران.pdf‎CachedCIVILICA.com. ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮔﯿﺮﯼ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺭﯾﺴﮏ ﺍﯾﺮﺍﻥ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﻣﻠﯽ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﯼ ﻭ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ (ﺳﺎﻝ:1393). ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺍﺻﻞ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ۲۲ ﺻﻔﺤﻪ. ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ:. عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک mofiddownload.filenab.com/product-40346-hn.aspx‎Cachedهدف این پژوهش عبارتست از پردازش عوامل شرکتی خاص مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک. همچنین در این مطالعه، نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ... پایان نامه عوامل مرتبط با بکارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک www.karenthesis.ir/.../پایان-نامه-عوامل-مرتبط-با-بکارگیری-حسابرسی-داخلی-مبتنی-بر-ریسک‎Cachedهدف این پژوهش عبارتست از پردازش عوامل شرکتی خاص مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک. همچنین در این مطالعه، نقش حسابرسی داخلی در مدیریت ... [PDF] ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ داﺧﻠﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رﯾﺴﮏ ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﻋﻮ www.ensani.ir/storage/Files/20140609152311-9414-87.pdf‎Cached Similar9 ژوئن 2014 ... ﻫﺪف اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻋﺒﺎرﺗﺴﺖ از. ﭘﺮدازش ﻋﻮاﻣﻞ ﺷﺮﮐﺘﯽ ﺧﺎص ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ. ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮ. ی. ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ داﺧﻠﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ رﯾﺴﮏ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ. در اﯾﻦ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ،. ﻧﻘﺶ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ داﺧﻠﯽ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﺑﻨﮕﺎه ﻧﯿﺰ، ... عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک در ... collagemodiriyat.com/عوامل-مرتبط-با-به-کارگیری-حسابرسی-داخل/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... چکیده: حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک بر ارزیابی فرآیند تجاری و پردازش استراتژیک و ارزیابی اهداف، ریسک ها و کنترل های سازمان، متمرکز است. دریافت فایل پایان نامه عوامل مرتبط با بکارگیری حسابرسی داخلی ... www.sarvoptdl.ir/file8521.html‎Cachedدریافت فایل پایان نامه عوامل مرتبط با بکارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک – پرداخت و دانلود آنی. جولای 31st, 2016 بدون دیدگاه. شعار همیشگی ما مشتری مداری ... عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک - تمام ... allfiles.blogsky.com/1395/06/31/post-52207/‎Cachedعوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. کاملترین فایل پایان نامه عوامل مرتبط با بکارگیری حسابرسی داخلی ... www.novinmgali.ir/?p=3612‎Cached8 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه عوامل مرتبط با بکارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه ... عوامل مرتبط با به کارگیری حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک نسخه ... library.tebyan.net/fa/Viewer/Pdf/2821838/1‎Cachedمنبع: دانش حسابرسی، سال سیزدهم، بهار 1392 - شماره 50.