دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تکنیک های سعدی برای صلح

صلح یک شعار می­باشد، که یکی از غایت های علم سیاست به شمار می­آید. برای اینکه صلح از حالت شعاری بیرون بیاید و در واقعیت عینی، اجتماعی و سیاسی عملیاتی شود نیاز به تکنیک دارد. سعدی یکی از ادیبان ایرانی است که در مجموعه گزاره­های اندرزنامه­ای، شیوه های اجرایی و کاملا عملی برای رسیدن به صلح را ترسیم می­کند. در این پژوهش بر شش تکنولوژی سعدی در گلستان سعدی با عنوان:

1-تکنیک متافیزیکی

2-تکنیک تفهمی و پدیداری

3-تکنیک تقدم عمل بر دانش (واقع گرایی)

4-تکنیک نیت خوانی نکردن

5-تکنیک سکوت و خاموشی

6-تکنیک تواضع و درویشی

پرداخته می­شود و با استفاده از تحلیل محتوای گلستان سعدی با روش پدیدارشناسی به نقد و ارزیابی اندیشه ایرانی در مورد صلح می­پردازیم.

فهرست مطالب

چکیده

بیان مسئله

چارچوب تئوریک

1-تکنیک متافیزیکی

2-تکنیک تفهمی و پدیداری

3-تکنیک تقدم عمل بر دانش (واقع گرایی)

4-تکنیک نیت خوانی نکردن

5-تکنیک سکوت و خاموشی

6-تکنیک تواضع و درویشی

نتیجه

منابع



خرید فایل



لینک منبع :تکنیک های سعدی برای صلح

تکنیک های سعدی برای صلح - آتلیه احجام - فایل ناب atelieahjam.filenab.com/product-40439-aa.aspx‎Cachedتکنیک های سعدی برای صلح صلح سعدی پدیدارشناسی گلستان سعدی. ... تعداد صفحات فایل: 25. صلح یک شعار میباشد، که یکی از غایت های علم سیاست به شمار میآید ... تکنیک های سعدی برای صلح - فایل ناب filenab.com/product-40439-aa.aspx‎Cachedصلح یک شعار میباشد، که یکی از غایت های علم سیاست به شمار میآید. برای اینکه صلح از حالت شعاری بیرون بیاید و در واقعیت عینی، اجتماعی و سیاسی عملیاتی شود ... تکنیک های سعدی برای صلح - جستجو در مقالات دانشگاهی و کتب ... profdoc.um.ac.ir/paper-abstract-1037304.html‎Cached31 دسامبر 2012 ... صلح یک شعار می باشد، که یکی از غایت های علم سیاست به شمار می آید. برای اینکه صلح از حالت شعاری بیرون بیاید و در واقعیت عینی، اجتماعی و ... تکنیک های سعدی برای صلح proje202020.rozblog.com/.../تکنیک-های-سعدی-برای-صلح.html‎Cached21 ژوئن 2016 ... تکنیک های سعدی برای صلح دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 45 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 صلح یک شعار ... Images for تکنیک های سعدی برای صلح تکنیک های سعدی برای صلح - ایران دانشجو iran-daneshjoo.ir/Post/19850?u=admin‎Cached... میباشد، که یکی از غایت های علم سیاست به شمار میآید. دانلود تکنیک های سعدی برای صلح. تکنیک های سعدی برای صلح صلح سعدی پدیدارشناسی گلستان سعدی ... گنجور » سعدی » گلستان » باب پنجم در عشق و جوانی » حکایت شمارهٔ ۱۷ ganjoor.net/saadi/golestan/gbab5/sh17/‎Cached Similarگفتم ای پسر خوارزم و ختا صلح کردند و زید و عمر را همچنان خصومت باقیست؟ .... سعدی دنبال آن است که هنر و تکنیک ادبیش را به رخ بکشد. ... نویسندگان این نگرانی ها در باره شاهد دوستی سعدی گویا بکلی از گفتمان امروزی در باره نظریه های همجنس گرایی ... سخن هفته : صلح نیاز جوامع بشری | خبر اسکای khabarsky.xyz/data/sedayeadab/1112870‎Cachedاو از پس قرن ها هنوز آدمیان را به بهشت صلح فرا می خواند. شعر او در واقع پیام صلح و دوستی است. سعدی می خواهد ارزش های پایداری چون عدل، احسان، عشق و دوستی را در جامعه ... انجمن ایرانی روابط بین الملل - مشاهده جزئیات خبر iisa.ir/fa/newsdetails.aspx?newsid=251‎Cached30 دسامبر 2012 ... مقدمه ای بر تلاش های نظری برای ایجاد صلح و پرهیز از خشونت/ دکتر محمد جعفر .... تکنیک های سعدی برای صلح /آقای روح اله اسلامی با همکاری خانم فاطمه ... امروز جهان بیش از هر چیز نیازمند صلح و آرامش است - پایگاه خبری دانشگاه news.ikiu.ac.ir/?p=3365‎Cached Similar24 آگوست 2014 ... حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی تولید کتاب، نرم‌افزار و بانک اطلاعاتی از ..... مراسم اختتامیه اولین کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت ...