دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق جرثقیلها

فهرست مطالب:

عنوان صفحه

مقدمه---------------------------------------------------------------- 1

چکیده مطالب-------------------------------------------------------- 2

اجزای متشکل جرثقیلها------------------------------------------------ 3

برخی عیوب جرثقیلها و راه حل آنها----------------------------------- 5

انواع جرثقیلها------------------------------------------------------ 20

جرثقیل بازوئی------------------------------------------------------ 22

جرثقیل سقفی-------------------------------------------------------- 26

جرثقیل دروازهای--------------------------------------------------- 36

تقدیر و تشکر------------------------------------------------------- 40

منابع--------------------------------------------------------------- 41

مقدمه

انسان از دیر باز خواهان تکامل و خواستار زندگی بهتر وراحتتربوده است ازاین روهمیشه در تلاش برای ایجاد وساختن عوامل وابزارهایی که بتواند او رابه این تکامل نزدیک کند،بوده است. در واقع عوامل و ابزار که حاصل ذهن خلاق بشر میباشد بوجود امده است که ازگرد هم امدن این عوامل گامی در نزدیک شدن به هدف بعدی میباشد.ازجمله این هدفهای بزرگ پیشبرد اهداف صنعتی میباشد وچون در اینجا سخن از صنعت وسنگینی کار است لذا بشر جهت رفاه حال خود بر ان شد که یک وسیله برای حمل وسیله های سنگین درجهتهای مختلف از جمله بلند کردن این نوع از وسیله ها در جهت ارتفاع میباشد از این رووسیله ای بنام جرثقیل بوجود امداین وسیله در اکثر جاهای صنعتی، تجاری مثل کارخانه های تولیدی اهن الات وانبارهای بزرگ صنعتی ومکانهای اقتصادی مثل بنادر که برای جابجا کردن وسیله هایی با ظرفیت سنگین به کار میرود.

لازم به ذکر است جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که به دو قسمت عمده میتوان تقسیم کرد نوع اول که به عنوان جرثقیل سیار شناخته شده است و به راحتی میتوان از این نوع وسیله در هر جایی که ممکن است کاربرد داشته باشد استفاده کرد که معمولا این نوع ازجرثقل ها درپشت کامییونها برای جابجایی این نوع وسیله نصب میگردد.

اما بحث مورد نظر ما در اینجا درباره جرثقیل هایی میباشد که معمولا در اماکن صنعتی به صورت ثابت تعبیه میشود که این نوع از جرثقیل ها به تناسب نوع کاری خود انواع مختلقی دارد وممکن است کار جرثقیل ها بصورت های مختلف از جمله هیدرولیکی یا مکانیکی باشد که در اینجا سعی شده در کنار تصاویر مربوطه به هر یک از انواع این وسیله توضیحات لازمه را در مورد نحوه کار هر یک از انها داده شود تا بیشتر با مطالب توضیح داده شده اشنا شویم. که معمولا نصب این نوع از جرثقیل ها را شرکتهای مختلفی بعهده میگیرند که شرکت رصین وزین گام مهمی را در این زمینه برداشته است.که این شرکت از سال 1382 پروژه های عظیمی را به اتمام رسانده و میتوان بیوگرافی و پروژه های انجام شده و یا در حال اجرا را از سایت اینترنتی این شرکت که ادرس ان در صفحه منابع، ذکر شده است بدست اورد.

البته لازم به ذکر است که طرح اولیه هر یک از انواع جرثقیلها با نظر طراح که پس از بازدید بنا به نوع کار و درخواست کاربر، پیاده میشود.سپس جرثقیل مورد نظر نصب میگردد.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق جرثقیلها

مقاله جرثقیل و انواع آن bankmaghale.ir/مقاله-جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached Similarمقاله جرثقیل و انواع آن مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۷ صفحه است . ... آیین نامه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت محیط کار. مقاله ای درباره جرثقیل و کاربرد آن - سیستم همکاری در فروش فایل hdaneshjoo.com/product/.../مقاله-ای-درباره-جرثقیل-و-کاربرد-آن‎Cached Similarجرثقیل یکی از خودروهای سنگین است که بصورت پشتیبانی نیروهای عملیاتی در بعضی از حوادث مورد استفاده آتش نشانان قرار می گیرد ایزو غالبا در مواقعی که نیاز ... تحقیق جرثقیل | دانلود های www.downloadhi.ir/tag/تحقیق-جرثقیل/‎Cached Similarمقاله انواع جرثقیل- در این مقاله انواع جرثقیل هایی که در زیر آمده توضیحاتی کلی داده شده است: Gantry crane -1 جرثقیل دروازه ای Semi gantry crane -2 جرثقیل نیم ... جرثقیل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جرثقیل‎Cached Similarجرثقیل‌های سقفی: در سالن‌های صنعتی و تولیدی و یا سایر خطوط (انبار، تعمیر و ...) در ارتفاع بر روی خطوط باربر کناری قبل نصب هستند. عموماً به دو شکل جرثقیل ... همه چیز در مورد جرثقیل crane2686.blogfa.com/‎Cached Similarهر جرثقیل یک جدول بار دارد که به صورت خلاصه امکانات و ظرفیت های آن جرثقیل را مشخص می کند. جزئیات و ویژگی های آن را بیان می کند و نشان می دهد که چگونه با ... تحقیق جرثقیلها qunue.stu1.ir/m‎Cachedهمانطور که میدانیم جرثقیلها انواع مختلفی دارند که در اینجا سعی بر ان شده است که در مورد انواع جرثقیلهایی که موارد کاربردی انها تنها به فضایی خاص مربوط میشود یعنی ... عناوین مطالب qunue.stu1.ir/posts/‎Cachedپاورپوینت،تحقیق،نمونه سوال،فایل ورد،طراحی،طرح توجیهی،جزوه،کتاب،سوالات استخدامی،نقشه،پلن آماده،شیپ فایل،نرم افزار. مقاله جرثقیل - جرثقیل ایران www.jarsaghiliran.com/public-crain-article‎Cached Similarهمانطور که می دانید جرثقیل های هیدرولیکی متحرک (mobile crane) ساختاری با چندین مکانیزم دارند که عملکرد صحیح هر قسمت، با هماهنگی سایر اجزا در نهایت منجر به انجام ... تحقیق در مورد جرثقیل سقفی - فایل انلاین fileyab.farahamkar.ir/product-10048-Review-overhead-crane.aspx‎Cachedجرثقیل مقاله جرثقیل جرثقیل سقفی مقاله جرثقیل سقفی. جرثقیل و انواع آن | تک پروژه, تحقیق آماده, خرید پروژه, تحقیق رایگان ... www.takproje.ir/1393/08/جرثقیل-و-انواع-آن/‎Cached Similarبسمه تعالی. موضوع تحقیق: چرثقیل و انواع آن. استاد راهنما: جناب آقای معتمد نیا. ارایه کنندگان مقاله: ۱-امیر حسین غفاری. ۲-علی مظفری. ۳- بهروز مایلی. پاییز ۸۹.