دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری

شناسایــــی پرت آب در شبکه های آب رسانی شهری بصورت های فیزیکی و غیر فیزیکی که از مخازن ذخیره و لوله های اصلی شبکه توزیع آب شهری و نیز شبکه های فــرعی و انشعابات مشترکین که ممکن است بصورت نشت آب و یا ترکیدگی لوله های اصلی و فرعی شبکه و انشعابات و شیرهای شبکه به خارج از ســــیستم توزیع آب منتقل شود و حجم عظیمی از آب سالم و بهداشتی هدر میرود که با مشکلات فراوانی تولیـــــــد و در بعضی از شهرها تصفیه می شود و هزینه های هنگفتی را شرکتــهای آب و فاضلاب بابت آن خرج می نمایند و در کشور ما علاوه بر آنکه از نظر اقتصادی هزینه های کلانی متوجه دولت در این زمینه می شود کشور ما دارای منابع محدود آب می باشــــــد و در بیشتر موارد 60-40 درصد آب تولید شده برای شرب شهری بصورت تلفات هدر میرود که رقم بسیار بالایی است .

بنابراین شناسایی راههای بروز تلفات آب و ارائـــــه راهکارهـــــای مقابله با آن شکلات زیادی را از پیش پای صنعت نوپای آب و فاضلاب کشور بر میدارد.

تعریف آب به حساب نیامده : (پرت شبکه یا تلفات شبکه)

تلفات آب در شبکه آبرسانی شهری به دو صورت مشهود است .

الف :تلفات فیزیکی آب.

ب : تلفات غیر فیزیکی .

فهرست مطالب

هدف

مقدمه 1

بخش اول

شناسایی عوامل ایجاد تلفات آب در شبکه های آبرسانی

جمع آوری اطلاعات از طریق اکیپ قرائت کنتور 3

دستورالعمل کنترل اماکن 4

دلایل نیاز به انجام کنترل و ممیزی اماکن 6

اهداف ،کاربردها وقابلیتهای کنترل اماکن 7

کلیات اجرای طرح 9

فعالیتهای کنترل اماکن 10

تهیه روش کنترل اماکن 15

کدگذاری 17

تهیه فرمهای جمع آوری اطلاعات 21

بخش دوم روشهای کاهش تلفات غیر فیزیکی

دستورالعمل نصب صحیح انشعابات 24

ارزیابی روشهای برخورد با متخلفین 34

بخش سوم

روشهای کاهش پرت فیزیکی

بررسی وضعیت بهره برداری از مخازن 40

تهیه کاربرگ بهره برداری از مخازن 41

حوضچه های شیرآلات 44

شیرآلات و اتصالات و نحوه نگهداری و تعمیرآنها 45

بخش چهارم

مدلسازی شبکه توزیع آب

تعیین نقاط نصب فشارسنج و انجام عملیات فشارسنجی 52

بررسی و مطالعه نقشه های سیستم توزیع آب 54

تهیه نقشه نقاط نصب فشارسنج 60

تعاریف و اصطلاحات رایج در مدلسازی 62

شبیه سازی سیستم توزیع 65

هدف از مدلسازی و کاربردهای آن 67

محدودیت های مدلسازی 70

تهیه و تکمیل اطلاعات سیستم توزیع آب 72

تهیه مدل هیدرولیکی سیستم توزیع آب 76

جمع آوری و سازماندهی اطلاعات 79

تهیه مدل اولیه 87

کد گذاری عوارض 89

چکیده مطالب و ارائه راهکار 96

منابع ومئاخذ 98



خرید فایل



لینک منبع :پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری

پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری bartarin.filenab.com/product-57106-tahghigh.aspx‎Cachedپروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری شناسایی عوامل ایجاد تلفات آب در شبکه های آبرسانی لایل نیاز به انجام کنترل و ممیزی اماکن وشهای کاهش ... پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری proje20.filenab.com/product-40484-mm.aspx‎Cachedپروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری ... شناسایــــی پرت آب در شبکه های آب رسانی شهری بصورت های فیزیکی و غیر فیزیکی که از مخازن ... پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده - دانلود پروژه معماری و عمران file.saze20.ir/پروژه-شناسائی-و-کاهش-آب-بحساب-نیامده/208‎Cached23 ا کتبر 2016 ... پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهریپروژه شناسایی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های ابرسانی شهری دارای 100 ... پایان نامه کارشناسی ارشد رشته عمران : پروژه شناسائی و کاهش آب ... www.payanname.net/پایان-نامه-ارشد-پروژه-شناسائی-و-کاهش-آب/‎Cached Similarمطالب این پست : پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری پایان نامه کارشناسی عمران آب و فاضلاب. دانلود پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری article.university/دانلود-پروژه-شناسائی-و-کاهش-آب-بحساب-نی/ پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری فهرست مطالب هدف مقدمه ۱ بخش اول شناسایی عوامل ایجاد تلفات آب در شبکه های آبرسانی جمع آوری ... پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری ... www.irdaneshjoo.com/.../پروژه-شناسائی-و-کاهش-آب-بحساب-نیامده-در-شبکه-های-آبرسانی-شهری‎Cached Similarعنوان:پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری زمینه: مهندسی عمران ، آب و فاضلاب جهت مشاهده ی جزئیات بیشتر بر روی عنوان کلیک کنید. پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری ... www.musicgelyan.com/.../پروژه-شناسائی-و-کاهش-آب-بحساب-نیامده-در/‎Cachedپروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری ... شناسایــــی پرت آب در شبکه های آب رسانی شهری بصورت های فیزیکی و غیر فیزیکی که از مخازن ... دانلود پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری simorghflye.madblog.ir/post/849‎Cached15 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه شناسائی و ... دانلود پروژه شناسایی و کاهش آب به حساب نیامده در شبکه های آبرسانی ... www.bookgolden.com/.../دانلود-پروژه-شناسایی-و-کاهش-آب-به-حساب-نیامده-در-شبکه-های-آبرسانی-شهری‎Cached Similarدانلود پروژه شناسایی و کاهش آب به حساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری که می توانید آن را در سایت کتاب طلایی دریافت کنید. شناسائی و کاهش آب به حساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری | مقاله ... bazar4h.ir/شناسائی-و-کاهش-آب-به-حساب-نیامده-در-شبکه/‎Cached19 مارس 2015 ... نام پروژه ::شناسائی و کاهش آب بحساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری شناسائی و کاهش آب به حساب نیامده در شبکه های آبرسانی شهری حجم فایل ::۷۴ ...