X
تبلیغات
رایتل

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 19:38

خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه

در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و نقش بازاریابیدر این کشورها می پردازیم. به مطالعه میدانی بازاریابی در کشور خودمان می پردازیم. طی ده سال گذشته علاقه به بازارهای در حال توسعه مثل چین، هند، برزیل و روسیه به سرعت گسترش یافته است، این بدین معنی است، که تحقیقات بازار و سازمان های اطلاعاتی به دنبال یافتن مکان های جغرافیایی بیشتری نسبت به گذشته هستند. این مساله چالش های زیادی را در فرآیند تحقیق بازار برای مدیران و تحلیل گران و افرادی که تحقیقات میدانی انجام می دهند، باعث می شود. این مقاله مهم ترین مسایل آن ها را بررسی می کند و بینش های مختلفی که ناشی از مکان های مختلف هستند را به چالش می کشد. در مطرح کردن این بحث باید در نظر داشت که فاکتورهای مهم موفقیت در بازاریابی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از چه نظر با هم متفاوت هستند.

فهرست مطالب

چکیده. 3

واژگان کلیدی:3

مقدمه. 3

بیان مسئله. 4

پیشینه تحقیق.. 5

مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه. 5

۱) پایین بودن سطح آموزش... 7

۲) فضای کسب و کار :7

۳) زیرساخت های اطلاعاتی.. 7

سیستم ها و فرایندهای نوآوری.. 7

معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور. 7

راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه. 8

الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:8

ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد. 8

ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی.. 9

د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی.. 9

ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان.. 9

و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی.. 9

ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته. 10

ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری.. 10

فرصت های بازاریابی در کشورهای در حال توسعه. 10

پیش‌فرض غلط شماره 1. 10

پیش‌فرض غلط شماره 2:10

پیش‌فرض غلط شماره 3:11

پیش‌فرض غلط شماره 4:11

پیش‌فرض غلط شماره 5. 11

مطالعه میدانی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و ایران.. 13

اقتصاد اطلاعات.. 15

اقتصاد دیجیتالی.. 16

توسعه. 17

کشور در حال توسعه. 17

ویژگی های کشورهای در حال توسعه. 18

فقر مالی و فرهنگی.. 18

وابستگی اقتصادی و دوگانگی اقتصادی.. 18

نرخ رشد بالای جمعیت.. 18

بازاریابی و صادرات در برنامه چهارم توسعه. 20

بررسی وضعیت چند ابزار بازاریابی در توسعه صادرات کشور. 22

آموزش بازاریابی در ایران.. 23

آینده بازاریابی در ایران.. 24

نتیجه گیری.. 26

نتیجه گیری محقق.. 26

منابع 27



خرید فایل



لینک منبع :خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه - آتلیه احجام - فایل ناب atelieahjam.filenab.com/product-50768-aa.aspx‎Cachedدر این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و نقش بازاریابیدر این کشورها می پردازیم. به مطالعه میدانی بازاریابی در کشور خودمان می پردازیم. خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - پایان نامه و پروژه های دانشگاهی thesisshop.filenab.com/product-50790-aa.aspx‎Cachedدر این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. تعریفی از ... ( طرح درس) خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه(مقاله مطالعه بازار prozhe1.com/show-6183.xhtml‎Cached Similarتعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در کشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی کشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه prozheshop.4kia.ir/info/.../خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-در-حال-توسعه/‎Cached Similarشرح مختصر: در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه maghalefile.rozblog.com/.../-خط-مشی-بازاریابی-در-کشورهای-در-حال-توسعه-.html‎Cachedخط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه دسته: مدیریت بازدید: 11 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 154 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27 خط مشی بازاریابی در…, خط ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - دانلود مقاله و پروژه - رز بلاگ ... maghalenab.rozblog.com/.../-خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-در-حال-توسعه-.html‎Cachedخط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه دسته: مدیریت بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 176 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 در این مقاله به بررسی خط…, خط ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ ... nabproje.rozblog.com/.../-خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-در-حال-توسعه-.html‎Cachedخط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه دسته: مدیریت بازدید: 6 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 176 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 36 در این مقاله به بررسی خط…, خط ... استراتژی های نوآوری در کشورهای در حال توسعه - آفتاب www.aftabir.com/...marketing.../استراتژی-های-نوآوری-در-کشورهای-در-حال-توسعه‎Cached Similar10 ژوئن 2009 ... کشورهای در حال توسعه, امروزه به خوبی دریافته اند نسخه های تجویزی ... نوآوریهای سازمانی که ماهیت غیرتکنولوژیکی دارند، نوآوری در تکنیکهای بازاریابی و هم چنین ... الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی: اتخاذ خط مشی‌های مربوط به ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - گسترش www.goostaresh.ir/اقتصاد/خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-حال-توسعه/‎Cached18 نوامبر 2016 ... عنوان مقاله:خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه فرمت فایل: word تعداد صفحات: ۳۶ شرح مختصر: در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی ... استراتژیهای نوآوری در کشورهای در حال توسعه - پیشگامان صنعت ایران www.bpsico.ir/استراتژیهای-نوآوری-در-کشورهای-در-حال-توسعه-N167‎Cached Similarنوآوری شرکتهای تولیدی| تکنولوژیکی|بازاریابی| استراتژیک خاص|قدرت ... ب) شرایط حاکمیتی و مدلهای اداره کشورهای در حال توسعه که بعضیهاشان کارآمدی لازم را ندارند. ... الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی: اتخاذ خط مشیهای مربوط به نوآوری و ...