دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پایان نامه عکاسی

» :: پایان نامه عکاسی

فصل اول: مبانی در عکاسی ..................................................................................... 1

رنگ ........................................................................................................................... 2

رنگ چنانچه هست و آنچنان که ما می‌بینیم .............................................................. 2

درجه حرارت رنگ .................................................................................................... 3

نور سفید و رنگها ..................................................................................................... 4

هنر دیدن ................................................................................................................... 5

عناصر گرافیکی تصویر ............................................................................................ 6

کادر هنری ................................................................................................................ 6

نقطه دید .................................................................................................................... 7

خط ............................................................................................................................ 8

خطوط و ریتم ............................................................................................................ 8

سایه و روشن ........................................................................................................... 9

سایه‌ها ....................................................................................................................... 10

ضدنور ...................................................................................................................... 10

بافت ........................................................................................................................... 11

تن .............................................................................................................................. 11

شکل و طرح .............................................................................................................. 12

کمپوزیسیون تصویر ................................................................................................. 13

عدم تقارن ................................................................................................................. 14

احساس عمق و بعد ................................................................................................... 14

هم‌آهنگی .................................................................................................................... 15

نظم و ترتیب یا آشفتگی؟ ........................................................................................... 15

فصل‌دوم: ابزار و تکنیک ......................................................................................... 16

اساس عکاسی رنگ ................................................................................................... 17

عکاسی سه رنگ ........................................................................................................ 20

وسایل نورپردازی .................................................................................................... 20

فلاش الکترونیک ........................................................................................................ 21

انواع فلاشهای‌الکترونیک ........................................................................................... 21

محاسبة نور .............................................................................................................. 22

کلک‌های عکاسی ........................................................................................................ 22

کاربرد عکس ............................................................................................................. 24

«عکس موفق» و «عکس خوب» ................................................................................. 25

فصل سوم: موضوع عکاسی .................................................................................... 27

بینش و عکسبرداری ................................................................................................. 28

نکاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیک ............................................................................. 28

سوژة فتوژنیک و ویژگی‌های آن .............................................................................. 28

فنون و شیوه‌های فتوژیک ......................................................................................... 29

نکاتی دربارة سوژه‌های فتوژنیک ............................................................................. 30

فنون و شیوه‌های غیرفتوژیک.................................................................................... 31

سیاه و سفید گرافیک ................................................................................................. 32

مرکز توجه ................................................................................................................ 33

تغییر شکل: بدنمایی و کج شکلی ............................................................................... 33

عکسهای گروهی ....................................................................................................... 34

تصاویر کار ............................................................................................................... 34

تصاویر حیوانات ....................................................................................................... 34

تصاویر ورزشی ....................................................................................................... 35

حرکت ........................................................................................................................ 37

مردم ......................................................................................................................... 37

عکسهای شبانه .......................................................................................................... 38

در داخل خانه............................................................................................................. 39

فصل چهارم: نقد ........................................................................................................ 40

تعریف نقد ................................................................................................................. 41

انواع نقد .................................................................................................................... 42

روابط منتقد و هنرمند ............................................................................................... 43

تعریف توصیف ......................................................................................................... 44

توصیف فرم .............................................................................................................. 45

اهمیت توصیف برای خواننده .................................................................................... 45

تفسیر عکس................................................................................................................ 46

تعریف تفسیر ............................................................................................................. 47

نظریة‌زیبایی شناسی .................................................................................................. 48

نوشتن دربارة عکس ................................................................................................. 49

مشاهدة اثر و یادداشت‌برداری ................................................................................. 50

سخن‌گفتن دربارة عکس ............................................................................................ 51

فصل پنجم: عکاسی و تبلیغات ................................................................................ 52

تعریف تبلیغ ............................................................................................................... 53

نظام تبلیغ .................................................................................................................. 54

تبلیغ در مقایسه با منابع اطلاعاتی و انتشاراتی ......................................................... 54

تبلیغ در مقایسه با بخش خدمات ............................................................................... 54

اصول کار تبلیغ ......................................................................................................... 55

مشکل‌یابی و مشکل‌گشایی ......................................................................................... 55

ترویج خوداتکایی ....................................................................................................... 55

فراگیری زبان تبلیغات ............................................................................................... 56

توجه آرمانهای اسلامی و فرهنگ ملی ...................................................................... 56

در نظر گرفتن امکانات ملی ....................................................................................... 56

همبستگی با نهادهای مردمی ..................................................................................... 56

پرهیز از روزمرگی و قالبهای کلیشه‌ای .................................................................... 57

آموزش مداوم عناصر تبلیغی ................................................................................... 57

فلسفة وجودی نظام تبلیغ .......................................................................................... 57

مقصود از «روانشناسی تبلیغات» چیست؟ ................................................................ 59

دیر باوران ................................................................................................................ 60

روشهای تبلیغاتی ...................................................................................................... 60

روش نفی و اثبات ..................................................................................................... 60

روش شرطی ............................................................................................................. 61

روش طرح ناگهانی .................................................................................................... 62

روش استدلال ........................................................................................................... 63

شبه استدلال .............................................................................................................. 63

عرصه‌های کاربر و روشهای تبلیغاتی ...................................................................... 64

تبلیغات سیاسی........................................................................................................... 64

تبلیغات فرهنگی........................................................................................................... 64

تبلیغات تجاری ........................................................................................................... 65

هدف تبلیغ................................................................................................................... 65

رابطه مبلغ و تبلیغ ..................................................................................................... 66

ارتباطات .................................................................................................................... 67

روشهای ابلاغ ........................................................................................................... 68

تبلیغ رخ به رخ (انفرادی) ........................................................................................... 69

تبلیغ گروهی .............................................................................................................. 70

تبلیغ طریقه‌ای ............................................................................................................ 70

تبلیغ نتیجه‌ای ............................................................................................................. 70

تبلیغ انبوهی ............................................................................................................... 71

الهام از قرآن.............................................................................................................. 71

نتیجه گیری................................................................................................................. 74

فهرست منابع.............................................................................................................. 76

خرید و دانلود محصول

1394/07/29
پایان , نامه



لینک منبع :پایان نامه عکاسی

دانلود کامل پایان نامه مقطع کارشناسی رشته هنر با موضوع عکاسی | مرجع ... www.payanname.net/دانلود-کامل-پایان-نامه-مقطع-کارشناسی-ر-5/‎Cached Similar29 ژوئن 2015 ... تعداد صفحات پایان نامه: 120 صفحه در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را با فرمت ورد word دانلود نمائید: عکاسی‌ اندیشه‌ انتقادی‌ در باب‌. دانلود-جدیدترین-پایان نامه-عکاسی-فیلم برداری-و-فتوشاپ- www.pnut-ac.ir/.../download-thesis-film-photography-and-photoshop.html‎Cachedعنوان. صفحه. فصل اول: آشنایی با عکاسی. 1. 1-1- تاریخ عکاسی در ایران. 2. 2-1- تفاوت های عکاسی دیجیتال با عکاسی سنتی. 3. 1-2-1- روند کار در عکاسی سنتی. 4. لبست بخشی از پایان نامه های رشته گرافیک ، نقاشی و عکاسی car-project.blogfa.com/post-484.aspx‎Cached Similarپایان نامه آماده گرافیک ، نقاشی و عکاسی نگاه‌ و معنا در هنر عکاسی‌ 99 ص نقاشی معاصر ایران - پایان نامه 107 ص زندگی‌نامه و بررسی آثار فرانسیس بیکن 50 ص تاکتیک ... پایان نامه عکاسی » پایان نامه دات کام | Payaname.com payaname.com/tags/پایان+نامه+عکاسی/‎Cached Similarهدف از اجرای این طرح احداث یک واحد ظهور وچاپ عکس سیاه وسفید ورنگی در ابعاد 3×2 تا 70×100 بصورت مکانیزه وتجاری جهت استفاده در نمایشگاهها ، تهیه کاتالوگ ... دانلود پایان نامه رشته عکاسی بررسی نگاه‌ و معنا در هنر عکاسی - تک آی آر www.tak-ir.org/پایان-نامه-نگاه‌-و-معنا-در-هنر-عکاسی/‎Cachedعنوان پایان نامه : نگاه و معنا در هنر عکاسی و عکاسی ماکرو فتوگرافی (چشم‌ ها) مربوط به رشته عکاسی ، تعداد صفحات : 90 صفحه و با فرمت اجرایی Word. پی ورد دانلود پایان نامه کاردانی رشته هنر با موضوع عکاسی تبلیغاتی payword.sellfile.ir/prod-251796-دانلود+پایان+نامه+کاردانی+رشته+هنر+با+موضوع+عکاسی+تبلیغاتی.html‎Cachedدر این پست می توانید متن کامل پایان نامه کاردانی رشته هنر با موضوع عکاسی تبلیغاتی را با فرمت ورد word دانلود نمائید: وزارت علوم و تحقیقات و فناوری. دانشگاه ... موضوع پایان نامه رشته هنر | مشاوره پایان نامه و مقالات ISI parsthesis.com/موضوع-پایان-نامه-رشته-هنر/‎Cached Similarدر این قسمت تلاش می کنیم موضوعات پایان نامه، پروژه، تحقیق در زمینه های مختلف رشته هنر، تئاتر، عکاسی، نقاشی، پژوهش هنر، فلسفه هنر، مطالعات موزه، صنایع دستی ... فایل چکیده پایان نامه های رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران p-s.loxblog.com/.../فایل%20چکیده%20پایان%20نامه%20های%20رشته%20عکاسی%20دا...‎Cached Similar... عکاسی دانشگاه هنر تهران. فایل چکیده پایان نامه های رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران. دانلود. لیست پایان نامه های رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران را از اینجا ببینید. پروژه پایان‌نامه عکاسی | نمایشگاه | نمایشگاه | عکاسی www.akkasee.com/sn/galleries/catId/338‎Cached Similarآزاده شاکری‌نژاد · میترا کریمی · عاطفه جهاندیده · متین کاشانی فرید · نغمه فرزانه · سمیرا تهرانی · علی واعظی · دلارام کریمی · آذین غیاثی · کیوان موسوی · رضا دریاکناری ... مقطع کارشناسی رشته های گرافیک و عکاسی - موضوعات پیشنهادی رساله ... photography22.blogfa.com/cat-10.aspx‎Cached Similarصورتجلسه شورای آموزشی گروه گرافیک و عکاسی مورخ 17/8/88. 1. با درخواست دانشجویان کارشناسی رشته ارتباط تصویری به شرح زیر در مورد موضوع پایان نامه و ...