لینک منبع :
ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی)مشاهده مقاله - نشریه مهندسی صنایع
https://jieng.ut.ac.ir/article_57065_7313.htmlCachedارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (
مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی). مقاله 12، دوره 49، شماره 2، پاییز و زمستان 1394، ...
ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی ...
wifile.blogsky.com/1395/05/15/post-74107/Cachedارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (
مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی). جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 11:12. » :: ارائة مدلی جدید ...
دانشجویان ورودی جدید
freshmen.iauln.ac.ir/Index.aspx?page_=form&lang...Cached
Similar27 دسامبر 2015 ... ۱۰۶۵, ارائه مدل تصمیمگیری چند معیاره جهت انتخاب چشمانداز مطلوب ... ۱۰۷۳, اولویت
بندی سازمانها با رویکرد مدیریت ایمنی با TOPSIS فازی : مورد مطالعه برندهای ... تحلیل
سلسله مراتبی در راستای توسعه پایدار مطالعه موردی:شرکت نفت فلات قاره, [PDF] ...
۱۱۲۵, ارائه روشی نظام مند به منظور رتبه بندی، ارزیابی و سنجش عوامل ...
ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی ...
filegah.ir/ارائة-مدلی-جدید-در-تصمیمگیری-چندمعیا/Cached23 ژوئن 2016 ... ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (
مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی). فایلگاه مطالب سایت ارسال دیدگاه ...
magiran.com: نشریه مهندسی صنایع،
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=5978Cached
Similarارائه مدلی جدید در تصمیم گیری چندمعیاره فازی به منظور رتبه بندی تامین کنندگان (
مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی) وحید نعمتی ابوذر ، محمد علی بهشتی نیا* صص ...
ارایه مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیاره فازی بهمنظور رتبهبندی ...
matlabmatlabmatlab.ir/ارایه-مدلی-جدید-در-تصمیمگیری-چندمعیا/Cached11 آگوست 2016 ... ارایه مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیاره فازی بهمنظور رتبهبندی تامینکنندگان (
مطالعه موردی: شرکت تبلیغاتی) + کاربرد بررسی در با نرم افزار ...
طراحی یک مدل تاپسیس فازی در تصمیمگیری چندمعیاره - جویشگر علمی ...
elmnet.ir/mlt/10405242Cachedارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (
مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی). نویسنده(گان): وحید نعمتی ابوذر ، محمد علی بهشتی
...
دانلود ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی ...
ucloob.ir/دانلود-ارائة-مدلی-جدید-در-تصمیمگیری/
11 آوریل 2016 ... دانلود ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی
تأمینکنندگان (مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی) --- قیمت : 2000 تومان.
ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی ...
gofiles.top/2016/06/05/ارائة-مدلی-جدید-در-تصمیمگیری-چندمعیا/Cached5 ژوئن 2016 ... ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (
مطالعة موردی: شرکت تبلیغاتی) ...
شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای ...
paperjoo.com/شناسایی-عوامل-موثر-بر-استقبال-شرکت-های/Cached8 ژوئن 2016 ... جامعه آماری این پژوهش 45 شرکت تبلیغاتی فعال موجود در بندرعباس ... شناسایی
عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری
استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی) ... ارائة مدلی جدید در تصمیمگیری
چندمعیارة فازی بهمنظور رتبهبندی تأمینکنندگان (مطالعة موردی: شرکت…
سهشنبه 16 شهریور 1395 ساعت 09:15