روانشناسی تبلیغات
ایجاد جذابیت در تبلیغات
مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید
… و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است . مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ و حس می بخشد. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید .
حال، چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟گام نخست: به درستی از مضمون آگهی تبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاه باشید. کافی است تبلیغات را به دقت مطالعه کنید .
گام دوم: این بخش شامل جملات درنظر گرفته شده ی شماست. کلماتی را که تأثیر عمیقی بر شما می گذارند، در جایی یادداشت کنید. دفترچه یا بخشی از کامپیوتر خود را به نوشتن این نکات روز اختصاص دهید. این ها جملات آگهی هایی هستند که اخیراً یادداشت کرده ام :
چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد، چرا که تو ارزشش را داری، و این هدیه ای از خودت به خودت است .
گام بعدی: ترکیب و اضافه کردن این جملات به تبلیغات است. برای درک بهتر این مرحله باید تبلیغی را که قبلا تهیه شده مورد بررسی قرار دهید . میزان تأثیر آن بر خواننده چقدر است؟ چقدر شور و حرارت در آن موج می زند؟ آیا این تبلیغ توجه شما را به خود جلب می کند؟ درصورت منفی بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی فرا رسیده است. جمله های مناسب که خدمات یا تولیداتتان را هرچه بهتر معرفی می کند، در جای جای تبلیغات گنجانده، سپس آن را اصلاح کنید .
حال این آگهی را که شخصی بدون آگاهی از جملات سحرآمیز بازاریابی نوشته، بخوانید :
کت قهوه ای جدید برای بانوان- سایز XL
در حقیقت این جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصویر مربوط به آن برایم تازگی داشت . بله، واقعاً تولید فوق العاده ای است: حال ببینید که چگونه یک تبلیغ خشک و خالی با استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی تغییر می کند :
با پوشیدن این کت چرمی قهوه ای شکلاتی، تمام قد و عالی، به هرآن چه که در اطراف شماست می تابید .
برای دوست داران کیفیت خوب با پرداخت بخشی از قیمیت خرده فروشی راحتی و شیک پوشی را تجربه می کنید .
این کت بی نظیر زیبایی را به کمد لباس های زمستانی خود وارد می کنید .
فهرست:
- ایجاد جذابیت در تبلیغات
- پیشبینی رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو
- کسب و کارتان چه رنگی است؟
- تبلیغات نقطه خرید
خرید فایللینک منبع :
روانشناسی تبلیغاتImages for روانشناسی تبلیغات
دانلود کتاب روانشناسی تبلیغات - کتابراه
https://www.ketabrah.ir/کتاب-روانشناسی-تبلیغات/book/17662Cached Rating: 4.6 - 8 reviews
تبلیغات نیروی قدرتمندی است که همه جا حضور دارد و ما را به خریداری محصولات،
بهرهبرداری از خدمات، کمک به مؤسسات خیریه، دادن رأی به نامزدهای انتخاباتی (حتی به ...
Mosaferan Magazine - نگاهی به روانشناسی بازار و تبلیغات
www.mosaferan.ir/main.asp?ID=00561Cachedدر این بین نقش روانشناسی در تبلیغات بیش از دیگر رشته های علمی است. ... تداعی
حافظه، تصور، هیجان و غریزه در ارتباطند که در واقع حوزه های علم روانشناسی است.
روانشناسی تبلیغات - سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران
www.asemankafinet.ir/post/466/روانشناسی-تبلیغات.aspxCached
Similarروانشناسی تبلیغات · ایجاد جذابیت در تبلیغات · پیشبینی رفتار خریداران با
استفاده…,روانشناسی تبلیغات,سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات ارتقای
شغلی ...
سایکو - مقالات و تازه های روانشناسی - روانشناسی تبلیغات
gahrom-ravanshenasi.blogfa.com/post-10.aspxCached
Similarروانشناسی تبلیغات. · ایجاد جذابیت در تبلیغات. · پیشبینی رفتار خریداران با
استفاده از مدل مازلو. · کسب و کارتان چه رنگی است؟ · تبلیغات نقطه خرید.
خلاصه کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری :: علوم ارتباطات
mahmoudbahador.blog.ir/.../خلاصه-کتاب-روانشناسی-تبلیغات-تجاریCached
Similarنام کتاب:روانشناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده) نویسنده:
ماکس ساترلند مترجم:سینا قربانلو ناشر: انتشارات مبلغان چاپ سوم(چاپ اول 1380) ...
آپارات - روانشناسی تبلیغات
www.aparat.com/result/روانشناسی_تبلیغاتCached
Similarآپارات - روانشناسی تبلیغات. ... 122 بازدید. 0:12. #پی نوشت#روانکاوفروش ایران#
روانشناسی فروش و تبلیغات. #حامدهدائی. 75 بازدید. 0:40. #پی نوشت#روانکاوفروش
...
روان شناسی تبلیغات | مصاحبه رادیویی حسین طاهری
hosseintaheri.ir/روانشناسی-تبلیغات/Cached18 ژوئن 2016 ... سازمان های بزرگ جهان چگونه از علم روان شناسی در تبلیغات خود استفاده می کنند؟
امکان نیاز به توجه در روان شناسی تبلیغات چگونه در مشتریان ...
نکاتی درباره روانشناسی تبلیغات پیامکی!
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=323278Cached21 ژوئن 2016 ... برخی از نکات روانشناسی که باید در تبلیغات مد نظر باشند: 1. منحصر بودن
شخصیت هر فرد، و توجه به روان شناسی تفاوت های فردی.بدین معنی که با ...
4 دام روانشناسی تبلیغات و فروش (تا پولهایتان را زودتر و بیشتر خرج ...
12ceo.ir/دام-روانشناسی-تبلیغات-و-فروش/Cached
Similar1 سپتامبر 2014 ... 4 دام روانشناسی تبلیغات و فروش برای اینکه پولهایتان را زودتر و بیشتر خرج
کنید. ذهن ما قابلیت های بی نظیری دارد، شاید هیچ کامپیوتری نه الان ...
پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت 15:48