موفقیت در راهبرد جهش صادراتی مستلزم شناسایی تحولات جهشی نظیر تجارت الکترونیکی در عرصه تجارت بینالملل است. توسعه تجارت الکترونیکی مستلزم سرمایهگذاری در توسعه زیرساختهای مربوط به آن، در کشور است، لذا تعیین اولویتهای سرمایهگذاری در این راستا از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است. مقاله حاضر با هدف تسهیل امر توسعه تجارت الکترونیکی و به منظور اولویتبندی زمینههای سرمایهگذاری، اقدام به تبیین مدلی نموده است که در آن صنایع مختلف از نظر قابلیت بازارسازی بینالمللی در تجارت الکترونیکی، اولویتبندی میشوند. از جمله نتایج حاصل از تحقیق حاضر، اولویتبندی صنایع با ISIC چهار رقمی و دو رقمی میباشد. تعیین راهبردهایی که بتوان با استفاده از آن، زمینه موفقیت صنایع در بازارسازی بینالمللی در تجارت الکترونیکی را افزایش داد، از دیگر نتایج ارائه شده در این مقاله، میباشد.
فهرست مطالب
چکیده ۱
مقدمه ۲
۱٫ ادبیات موضوع ۴
۲٫ قابلیت بازارسازی در تجارت الکترونیکی ۸
۳٫ آزمون خرید الکترونیکی ۱۱
۱-۳٫ ویژگیهای محصول ۱۱
۲-۳٫ آشنایی و اعتماد مشتری نسبت به مارک تجاری محصول ۱۲
۳-۳٫ ویژگیهای مشتری ۱۲
۴٫ روش تحقیق ۱۳
۱-۴٫ جامعه آماری و جمعاوری دادهها ۱۵
۲-۴٫ فرضیات تحقیق ۱۸
۳-۴٫ طراحی مدل ۱۸
۵٫ بررسی ISIC چهار رقمی نسبت به یکدیگر ۲۱
جمعبندی و ملاحظات ۲۳
منابع ۲۷
خرید فایللینک منبع :
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکیمقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
docs.blogsky.com/1395/06/16/post-49348/
6 سپتامبر 2016 ... *مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی* تعداد صفحات: 30 فرمت فایل: word ...
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
namavar.sellu.ir/product-60826-مقاله-ارائه-روشی-برای-اولویتبندی-صنایع-ایران.aspxCachedاولویتبندی صنایع ایران قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیکی صنایع و معادن بازاریازی بین المللی دانلود دانلود مقاله دانلود ...
SID.ir | ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?ID=21290Cachedدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی ارایه روشی برای اولویت بندی صنایع ایران
بر مبنای قابلیت بازارسازی بین المللی و تجارت الکترونیکی.
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
www.novinmgali.ir/?p=2955Cached8 نوامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد این صفحه ...
دانلود مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
harirdlc.ir/article/31028Cached29 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر
مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی وارد این ...
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
nasimkuhsar.aslblog.ir/post/374Cached23 ا کتبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای
قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی ببرید
دانلود مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای ...
hesamrayanie.meeblog.ir/post/1307Cached3 روز پیش ... دانلود مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی - خرید آنلاین و دریافت -
ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
freepdf.fileyar.ir/product-7614-modiriat.aspxCachedارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و
تجارت الکترونیکی ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
کاملترین فایل مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر ...
www.newfilestant.ir/paper8926.htmlCached20 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر
مبنای قابلیت بازارسازی بینالمللی و تجارت الکترونیکی)) را در ...
مقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت ...
prs.sabzblog.tk/post/2311Cachedمقاله ارائه روشی برای اولویتبندی صنایع ایران بر مبنای قابلیت بازارسازی
بینالمللی و تجارت الکترونیکی. ایامی نیک و سال پر از بهروزی برای شما نیکان
ایرانی ...
یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 17:38