لینک منبع :
مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشورپرتال جامع علوم انسانی - مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور
www.ensani.ir/fa/content/186547/default.aspxCached
Similarچکیده: مدیریت آمیخته بازاریابی شامل برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره ترکیب
راهبری عوامل تبیین کننده آمیخته بازاریابی در ورزش است. تعیین آمیخته، اهمیت ...
مدل سازی و بررسی کارایی مدل چهار عاملی آمیختة بازاریابی صنعت خدمات ...
https://journals.ut.ac.ir/article_21923.htmlCachedهدف از این تحقیق، مدل سازی آمیختة چهارعاملی بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور بود
. روش تحقیق از نوع کیفی و کمّی بود و از طریق تهیة پرسشنامة 45 سؤال پاسخ ...
[PDF] ﻣﺪﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺁﻣﻴﺨﺘﺔ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ ﺻﻨﻌﺖ ﻭﺭﺯﺵ ﮐﺸﻮﺭ - حرکت - دانشگاه تهران
https://joh.ut.ac.ir/article_19275_c04ee6e7fc684c90f3620d2b5ed24f22.pdfCachedﺗﻌﻴﻴﻦ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺁﻥ ﺩﺭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﯽ. ,. ﻣﻮﺟﺐ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﺎﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺯﻳﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺻﺮﻑ
ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺁﻥ. ﮐﻨﻨﺪ . ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺍﻳﻦ. ﺗﺤﻘﻴﻖ. ,. ﻣﺪﻝ ﺳﺎﺯﯼ ﺁﻣﻴﺨﺘﺔ ﺑﺎﺯﺍ. ﺭ. ﻳﺎﺑﯽ ﺻﻨﻌﺖ ﻭﺭﺯﺵ ﮐﺸﻮﺭ.
SID.ir | مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور
fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=73878Cached
Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش
کشور.
مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور - پایگاه مجلات ...
www.noormags.ir/view/.../مدل-سازی-آمیخته-بازاریابی-صنعت-ورزش-کشورSimilarژاله معماری,محمد خبیری,مهرزاد حمیدی,انوشیروان کاظم نژاد ; مجله: حرکت ; بهار 1387 -
شماره 35 ;
مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../مدل-سازی-آمیخته-بازاریابی-صنعت-ورزش-کشورCached
Similarمدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور مدیریت آمیخته بازاریابی شامل برنامه
ریزی و تصمیم گیری درباره ترکیب راهبری عوامل تبیین کننده آمیخته بازاریابی ...
magiran.com:مدل سازی هفت عاملی آمیخته بازاریابی صنعت خدمات ورزش ...
www.magiran.com/view.asp?Type=pdf&ID=695082
هدف: مدل سازی آمیخته هفت عاملی بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور روش: پژوهش حاضر
از نوع کیفی است و از طریق تهیه پرسش نامه ای با 45 پرسش اجرا بسته ی اجرا شده ...
[PDF] 7( ارزﯾﺎﺑﯽ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎل ﻣﺎزﻧﺪران(
msb.journals.umz.ac.ir/article_1152_9b0315132d084b52d09ef10a2c1651e8.pdfCachedاﻟﻤﻠﻞ اﺳـﺖ ﺗﺎ آن ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎری از ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﭘﻨﺞ ﻗﺎره آن را در ردﯾﻒ ورزش ﻣﻠﯽ ﺧﻮد ﻗﺮار داده اﻧﺪ. ﻟﺒﺮﯾﺰ ﺑﻮدن
..... در ﻣﺪل ﺳــﺎزی و ﺑﺮرﺳــﯽ ﮐﺎرآﯾﯽ ﻣﺪل ﭼﻬﺎر ﻋﺎﻣﻠﯽ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺻــﻨﻌﺖ. ﺧـﺪﻣـﺎت ورزش ﮐﺸـــﻮر ...
مدل سازی و بررسی کارایی مدل چهار عاملی آمیخته بازاریابی صنعت خدمات ...
sanjesh3.org/.../مدل-سازیبررسی-کارایی-مدل-چهار-عاملی-آمیخته-بازاریابی-صنعت-خدمات-ورزش-کشور-تربیت-بدنی.htmlCachedهدف از این تحقیق، مدل سازی آمیخته چهار عاملی بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور
بود. روش تحقیق از نوع کیفی و کمی بود و از طریق تهیه پرسشنامه 45 سوال پاسخ ...
مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور - فایلگاه
filegah.ir/مدل-سازی-آمیخته-بازاریابی-صنعت-ورزش-کش/Cached19 ژوئن 2016 ... مدل سازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور. فایلگاه مطالب سایت ... ورزش و
سیاست · بعد تأثیر ورزش هوازی بر نگرش زنان در مورد تصویر بدنی ...
جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 09:05