لینک منبع :
مقایسهی کارکردهای اجرایی بازداری پاسخ و توجه پایدار در کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضیات و کودکان عادی[PDF] ی ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎی اﺟﺮاﻳﻲ ﺑﺎزداری ﭘﺎﺳﺦ و ﺗﻮﺟﻪ ﭘﺎﻳﺪار ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ
jtbcp.riau.ac.ir/article_113_8f52d7cf6ad547f45bd2a7944b80096a.pdfCachedﻣﻘﺎﻳﺴﻪ. ی ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎی اﺟﺮاﻳﻲ ﺑﺎزداری ﭘﺎﺳﺦ و ﺗﻮﺟﻪ ﭘﺎﻳﺪار. در ﻛﻮدﻛﺎن ﺑﺎ ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲ ﻳﺎدﮔﻴﺮی رﻳﺎﺿﻴﺎت و ﻛﻮدﻛﺎن
ﻋﺎدی. ﻣﺠﻴﺪ ﻣﺤﻤﻮد. ﻋﻠﻴﻠﻮ. 1. ، ﺗﻮرج ﻫﺎﺷﻤﻲ ﻧﺼﺮت. آﺑﺎد. 2. و. اﺑﻮاﻟﻔﻀﻞ ﻓﻼﺣﻲ. 3. رﻛﺎ. ﻛﺮ. ﻫﺎد. ای. اﺟﺮ.
دوره 9، شماره 35 - اندیشه و رفتار در روان شناسی بالینی
jtbcp.riau.ac.ir/article_113_25.htmlCached
Similarهدف پژوهش حاضر، مقایسه ی کارکردهای اجرایی بازداری پاسخ و توجه پایدار در کودکان
با ناتوانی یادگیری ریاضیات و کودکان عادی بود. بدین منظور طی یک پژوهش ...
مقایسه کارکردهای اجرایی در دانشآموزان دارای اختلال ناتوانی در ریاضی با ...
asj.basu.ac.ir/article_684.htmlCachedنتیجهگیری: با توجه به یافتههای پژوهش مبنی بر عملکرد ضعیفتر کودکان دارای ...
نسبت به کودکان عادی در کارکردهای اجرایی (زمان واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار و
... مقایسهای توجه شنیداری در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی 7-9 ساله، ...
استاد راهنما: مجید محمود علیلو | استاد مشاور: تورج هاشمی نصرت آباد ...
ganj.irandoc.ac.ir/articles/article_print/590202Cached: مقایسه کارکردهای اجرایی در کودکان با ناتوانی یادگیری در ریاضیات و کودکان عادی
... 60 آزمودنی (30 کودک با ناتوانی یادگیری در ریاضیات و 30 کودک عادی) انتخاب شد.
... اجرایی حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف پذیری شناختی و توجه پایدار اختلاف ...
مقالات اختلاهای یادگیری(فارسی ) - سایت تخصصی اختلال های ویژه ...
ldfb.ir/Page/12Cached
Similar30- مقایسه توجه پایدار به محرک شنیداری و دیداری در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری
و ... 47- اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی (حافظهی کاری و توجه)و ...
51- مقایسه عملکرد استروپ در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری با دانشآموزان عادی. ....
اجرایی، بازداری پاسخ، حافظه کاری کودکان دچار نارسا خوانی و نقص کمبود توجه /بیش
...
مقایسهی عملکرد دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون ...
jld.uma.ac.ir/article_278_50.htmlCached
Similarنتایج پژوهش نشان داد که بین دو گروه دانشآموزان با اختلال ریاضیو گروه عادی در آزمون
برج ... مهمترین ویژگی کودکان دارای اختلال ریاضی اشکال در فراگیری و یادآوری
مفاهیم ... که دانشآموزان با اختلال ریاضی در کارکردهای بازداری، تصمیمگیری،
برنامهریزی و ... همچنین به دلیل نقش کارکردهای اجرایی و توجه پایدار- نگهداری توجه در
فرآیند ...
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ...
jld.uma.ac.ir/article_191_22.htmlCached
Similarپژوهش حاضر با هدف مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی و کودکان ...
کودکان دچار ناتوانیهای یادگیری در مقایسه با کودکان عادی در کارکرد های اجرایی و
توجه ... در کارکردهای اجرایی و مؤلفههای آن از جمله خودگردانی، بازداری، برنامهریزی،
کنترل ... نشان داد که آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با ناتوانی ریاضی
مؤثر است.
[PDF] Archive of SID
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/25913891705.pdfCached
Similarاین صاحب نظران، مشکل در شمارش اعداد، مقایسه کمیت ها، تشخیص اعداد و حافظه ...
پائین کودکان با ناتوانی های یادگیری ریاضی را در کارکردهای اجرایی و توجه نشان داده
اند ... خود تنظیمی اند، که توانایی کودک برای بازداری، خود تغییری، برنامه ریزی،
سازماندهی، .... تنظیمی، برنامه ریزی، فراشناخت، انتخاب و توجه پایدار، توانایی حفظ و
تغییر ...
[PDF] comparison of executive functions/ attention of children with ... - SID
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/68113870204.pdfCached
Similarﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﮐﺎرﮐﺮدﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ. و. ﺗﻮﺟﻪ در ﮐﻮدﮐﺎن ﭘﯿﺶ. دﺑﺴﺘﺎﻧﯽ د. ﭼﺎر. ﻧﺎﺗﻮاﻧﯽ. ﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺼﺐ روان. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ
... ﮐﻮدک. 6-4. ﺳﺎل ﺑﺎ ﻧﺎﺗﻮاﻧﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻋﺼﺐ. روان. ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ. /. ﺗﺤـﻮﻟﯽ. و. 20. ﮐﻮدک. 6-4. ﺳﺎل ﻋﺎدی ....
درﻣــﺎن ﻧﺸــﻮﻧﺪ، ﺑــﻪ ﻧــﺎﺗﻮاﻧﯽ. ﻫــﺎی ﯾــﺎدﮔﯿﺮی ﺗﺤﺼــﯿﻠﯽ. (. اﺧــﺘﻼل. در. ﺧﻮاﻧﺪن،. دﯾﮑﺘﻪ. و رﯾﺎﺿﯽ. ) ...
ﺗﺤﻠﯿـﻞ ﻋﻮاﻣـﻞ ﺑـﺎزداری از ﭘﺎﺳـﺦ، ﺣﺎﻓﻈـﮥ ﮐـﺎری، .... ﺗﻮﺟﻪ اﻧﺘﺨﺎﺑﯽ، ﺗﻮﺟﻪ ﭘﺎﯾﺪار، ﻓﺮاﺧﻨـﺎی ﺗﻮﺟـﻪ ﯾـﺎ ﺗﻮﺟـﻪ ﺗﻘﺴـﯿﻢ
. ﺷـﺪ.
مقایسهی کارکردهای اجرایی بازداری پاسخ و توجه پایدار در کودکان با ...
filegah.ir/مقایسهی-کارکردهای-اجرایی-بازداری-پا/Cached25 ژوئن 2016 ... مقایسهی کارکردهای اجرایی بازداری پاسخ و توجه پایدار در کودکان با ناتوانی
یادگیری ریاضیات و کودکان عادی — خرید و دانلود محصول. ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ ...
سهشنبه 26 مرداد 1395 ساعت 14:31