دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دزدگیر اندروید

» :: دزدگیر اندروید

تنها با یک پیامک : آژیر ابداعی دزدگیر، غیرفعال کردن گوشی دزیده شده، مشاهده مکان گوشی، پاک کردن اطلاعات ، دایورت پیام، دایورت تماس، صدا دار کردن، بی صدا کردن، زنگ زدن، فلش زدن، شارژ بشه ، به من بزنگه.

تا حالا شده که گوشیتون رو بدزدند و شما هیچ کاری از دستون برنیاد که گوشیتون را دوباره بدست بیارید ؟!!

تا حالا شده که گوشیتون رو بدزدند و کلی عکس خانوداگی و اطلاعات مهم دیگه ای مثل اطلاعات حساب های بانکیتون رو روش داشته باشید و این مسله تبدیل بشه به یک معظل بزرگ تو زندگیتون ؟!!

تا حالا شده که گوشیتون را بیرون از خونه گم کنید و ندونید اونو توی تاکسی جا گذاشتید یا سرکار و یا جای دیگه ای ؟!!

تا حالا شده که گوشیتون رو خونه جا بذارید و منتظر یک زنگ و یا پیام خیلی مهم باشید و دلتون می خواست که می تونستید پیام ها و تماس هاتون رو به گوشی دیگه ای دایورت می کردید ؟!!

تا حالا شده که رمز گوشیتون رو فراموش کرده باشید و با کلافگی تمام ، دنبال راهی باشید که به اطلاعاتتون دست پیدا کنید ؟!!

اپلیکیش گوشی یاب با کنسول بسیار ساده و زیبا و تنها با ارسال یک پیامک تمامی دغدغه های بزرگ شما را دریافتن گوشیتون و دستگیری دزد گوشیتون حل می کنه.

بخشی از امکانات گوشی یاب سپهر :

* * دزد گیر آژیری ** : امکان فوق العاده ای که تنها در گوشی یاب سپهر پیاده سازی شده
هر گاه مطمئن بودید که گوشیتون دزدیده شده تنها با یک پیامک این سرویس را روی گوشیتون فعال کنید با این کار صفحه گوشی با رمزی که بهش می دید قفل میشه و آژیر دزدگیر به صدا در میاد و صفحه ای روی گوشی شما نمایش داده میشه که نشون میده گوشی شما دزیده شده و آقا دزده نمی تونه صدای گوشی رو کم کنه و اگر گوشی رو خاموش روشن کنه باز هم آژیر شروع به کار می کنه تا اینکه رمز گوشی یاب سپهر و رمز صفحه قفل گوشی را وارد کنه . با اینکار آقا دزده نمی تونه به اطلاعات گوشی شما دسترسی پیدا کنه و گوشی شما قابل استفاده برای هیچ کس نیست و نمی تونه اونو به کسی بفروشه !!!!

** کجاست ؟ ** : کاملترین الگوریتم ها و روش ها برای یافتن مکان گوشی
هر گاه گوشیتون رو دزدیده باشن و یا اینکه گوشیتون رو جایی جا گذاشته باشید با ارسال یک پیامک مکان گوشیتون رو دریافت کنید.

* * اطلاعاتش پاک بشه ** :
هر گاه گوشیتون رو دزدیده باشن و یا به هر دلیلی می خواید در کمترین زمان ممکن تمام اطلاعات گوشی از فیلم ها و عکس ها گرفته تا دفترچه تلفن و .. ( کل حافظه داخلی و حافظه کارت SD ) رو پاک کنید، با یک پیامک این کار رو در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

** اطلاع از تغییر سیم کارت ** :
با فعالسازی گوشی یاب سپهر ، چنانچه سیم کارت دیگری در گوشی شما قرار گیرد به شماره پشتیبان شما اطلاع داده می شود.

** دایورت تماس و پیام ** :
تنها اپلیکیشنی که هم می تونه پیام های شما رو دایورت کنه و هم می تونه تماس های شما رو دایورت کنه.
خرید و دانلود محصول

1394/06/07



لینک منبع :دزدگیر اندروید

دانلود GotYa! Security & Safety 3.2.11 - برنامه دزدگیر عالی اندروید! www.farsroid.com/gotya-security-safety/‎Cached Similarبرنامه امنیتی پرطرفدار GotYa! Security & Safety v3.2.11 اندروید با قیمت 3 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل پلی .. درخواستی کاربران فارسرویدی (نسخه پچ شده تنها ... دانلود برنامه دزدگیر به نام به گوشیم دست نزن برای اندروید - ایران فناوری iranfanavari.ir/دانلود-برنامه-دزدگیر-به-نام-به-گوشیم-دس/‎Cached Similar27 فوریه 2015 ... به گزارش سایت ایران فناوری ، امروز با موضوع ” دانلود برنامه دزدگیر به نام به گوشیم دست نزن برای اندروید ” در خدمت شما دوستان عزیز هستیم. دانلود نرم افزار فوق العاده دزدگیر برای گوشی های آندروید Mobile Alarm ... www.apktops.ir/android-mobile-alarm-system-1-2-3.html/‎Cached Similar1 ژانویه 2013 ... توسط نرم افزار بسیار جالب Mobile Alarm System که در این پست به معرفی آن می پردازیم گوشی آندرویدی شما مجهز به یک دزدگیر حساس و پیشرفته ... دانلود نرم افزار دزدگیر برای اندروید | اندروید androidiha.net/tag/دانلود-نرم-افزار-دزدگیر-برای-اندروید/‎CachedMobile Alarm System سیستم آلارم امنیتی و دزدگیر برای اندروید با امکانات بسیار زیاد است. با استفاده از این نرم افزار که به مانند سیستم های دزدگیر پیشرفته عمل ... نرم افزار دزدگیر اندروید www.androidha.com/tag/نرم-افزار-دزدگیر-اندروید/‎Cached Similarبا نرم افزار Lockwatch – Protect Your Phone تلفن همراه اندرویدی خود را برای همیشه ایمن کرده و به شدت از آن محافظت نمایید. این برنامه هنگامی که شخصی بخواهد وارد ... دانلود نرم افزار دزدگیر آندروید - اندروید www.androidha.com/tag/دانلود-نرم-افزار-دزدگیر-آندروید/‎Cached Similarپیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر. Mobile Alarm System ابزاری است که با نصب آن از یک دزد گیر حرفه ای برخوردار خواهید شد . این برنامه که از سنسور شتابسنج گوشی ... دانلود برنامه دزدگیر آندروید Sheriff Anti Tamper Alarm 4.1.12 https://www.p30day.com/دانلود-برنامه-دزدگیر-آندروید-sheriff-anti-tamper-alarm-4-1-12-8678.html‎Cached Similarدانلود برنامه دزدگیر آندروید Sheriff Anti Tamper Alarm 4.1.12 Sheriff Anti Tamper Alarm یک برنامه بسیار قدرتمند و معروف به کلانتر می باشد. این برنامه قادر. نرم افزار دزدگیر برای موبایل Thief Repellent V1.2 برای آندروید - موبایل www.persianmob.net/2011/08/thief_repellent_v1_2_android.php‎Cached Similar6 ژوئن 2016 ... نرم افزار های دزدگیر برای موبایل کم نیستند تعجب نکنید . نرم افزار هایی ساخته شده اند تا بتوانند با امکاناتی که نرم افزار ارائه میدهد و اطلاعاتی که ... نرم افزار دزدگیر آندروید - آپارات www.aparat.com/v/zym6B/نرم_افزار_دزدگیر_آندروید‎Cached Similarاسماعیل حاتمی نرم افزار سیستم آلارم برای کسانی که در محل کار یا جایی دوست ندارند کسی بدون اجازه به گوشی آنان دست بزند. نرم افزار دزدگیر آندروید نرم اف. دزدگیر گوشی+لینک دانلود - وبگردی 20:30 webgardi.yjc.ir/fa/news/34229/دزدگیر-گوشیلینک-دانلود‎Cached Similar4 دسامبر 2012 ... وبگردی 20:30،Mobile Alarm System یک دزدگیر مناسب برای دستگاه شماست .... من توی سیمبین امتحان کردم کار نکرد اما توی اندروید نصب کردم کار ...