دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آزمون تحمل ناکامی

» :: آزمون تحمل ناکامی

شیوه عمل

آزمودنی در وضعیت راحت قرار می گیرد . تفاهم برقرار میشود . دستورالعمل داده می شود . پس از روشن شدن دستورالعمل از آزمودنی خواسته می شود که کاررا شروع کند. همزمان با شروع کار کرونومتر هم بکار می افتد . کار آزمودنی از فاصله مناسب زیر نظر قرار می گیرد بطوری که مزاحمتی برای او نباشد . اگر آزمودنی روی اولین معما تا ده دقیقه در حال کار باشد . از او خواسته می شود که به معمای بعدی برودچون که وقت تمام شده و 10 دقیقه یادداشت می شود . اگر قبل از 10 دقیقه آزمودنی به قسمت بعدی برود . زمان صرف شده یادداشت می شود. بعضی اوقات که آزمودنی می گوید کار انجام شده . کرنومتر باید متوقف شود و آزماینده از او بخواهد که تصویر را در حضور او بکشد. مطمئناً او باید غلط کشیده باشد چون معمای اول و سوم قابل حل نیست .به اشتباه او اشاره می شود و اگر آزمودنی دوباره سعی در کشیدن شکل بکند ، کرونومتر دوباره شروع می شود و زمان های هر دو بار ثبت می شود.بعد به معمای بعدی می رود که قابل حل است برای این معما زمانی یادداشت نمی شود.

سپس به معمای سوم می رود . برای این معما هم درست مثل معمای اول عمل می شود . مدت زمان این معما هم یادداشت می شود بعد معمای چهارم مطرح می شود که آن هم قابل حل است . مدت زمان این معما هم ثبت نمی شود. خرید و دانلود محصول

1394/10/24
پرسشنامه , ناکامی , تحمل ناکامی , آزمون تحمل ناکامی
تعداد صفحات : 18 | تعداد سوالات : 31 | دستورالعمل : دارد | تعریف مفاهیم : دارد |



لینک منبع :آزمون تحمل ناکامی

آزمون تحمل ناکامی (erto) - روان بنیان ravanbonyan.com/forum/showthread.php?t=367‎Cached Similar17 آوریل 2015 ... شرح: همه افراد در یک زمانی در طول زندگی باید کم یا بیش در برابر ناکامی از خود تحمل نشان دهند. اصطلاح تحمل ناکامی اشاره دارد به میزان فشار روانی که ... پرسشنامه تحمل ناکامی - پرسشنامه ناکامی - blogfa.com frustration.blogfa.com/tag/پرسشنامه-ناکامی‎Cached Similarپرسشنامه تحمل ناکامی - پرسشنامه ناکامی - معرفی آزمون تحمل ناکامی به جامعه روانشناسان. آزمون تحمل ناکامی malabd-bahjati.saharstore.ir/page-52956.html‎Cachedهمه افراد در یک زمانی در طول زندگی باید کم یا بیش در برابر ناکامی از خود تحمل نشان دهند. اصطلاح تحمل ناکامی اشاره دارد به میزان فشار روانی که شخص می تواند تحمل کند ... آزمون ترسیمی تحمل ناکامی (ERTO) دکتر اس . ان .ری (۱۹۹۸)rava20.ir ... rava20.ir/1395/05/07/1722/‎Cached28 جولای 2016 ... آزمون ترسیمی تحمل ناکامی. (ERTO) دکتر اس . ان .ری (۱۹۹۸). مفهوم ناکامی. ناکامی هنگامی پیش می آید که شخص نتواند به هدف مطلوب برسد . علت آن موانع ... پرسشنامه های روانشناسی پرسشنامه تحمل ناکامی FRTO ravanazmoon.sellfile.ir/prod-366455-پرسشنامه+تحمل+ناکامی+FRTO.html‎Cachedهمه افراد در یک زمانی در طول زندگی باید کم یا بیش در برابر ناکامی از خود تحمل نشان دهند. اصطلاح تحمل ناکامی اشاره دارد به میزان فشار روانی که شخص می تواند تحمل کند ... مقیاس تحمل ناکامی - پرسشنامه، تست و آزمون‌های روان‌شناسی azmonyar.persianblog.ir/post/281/‎Cached Similar17 مه 2014 ... هدف این مقیاس سنجش میزان تحمل ناکامی فرد در رسیدن به اهداف است. ... توجه: این آزمون برای بهره‌برداری علاقمندان، در موسسه آزمون‌یارِ پویا موجود است. تحمل ناکامی(FRTO) - مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی راز razpsy.ir/?page_id=288‎Cached Similar15 ژوئن 2014 ... ۱-کتابچه آزمون تحمل ناکامی. ۲-کرونومتر برای اندازه گیری زمان انجام آزمون. ۳-قلم یا مداد. شیوه عمل: آزمودنی در وضعیت راحت قرار می گیرد. تفاه رقرار می ... قدرت تحمل ناکامی را محک بزنید - انتشارات نظری www.nashrenazari.com/index.php?route=article/article&article...‎Cached Similar28 مه 2015 ... پرسشنامة تحمل کم ناکامی شامل نمونه‌‌‌هایی از روش‌‌‌های معمول پیدایش LFT است. ... این پرسشنامه را طراحی نکردم تا یک آزمون استاندارد داشته باشم. تحمل ناکامی - دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی www.nkums.ac.ir/index.aspx?Catid=8895‎Cached Similarکاربران آنلاین : 2 نفر. تعداد بازدید های امروز : 68 مورد. تعداد بازدید های دیروز : 0 مورد. تعداد بازدید های هفته : 745 مورد. تعداد بازدید های کل : 38141 مورد. تحمل ناکامی ... [PDF] www.SID.ir www.sid.ir/Fa/VEWSSID/J_pdf/62113914513.pdf‎Cached Similarدر ﭘـﮋوﻫﺶ ﺷـﺮﻛﺖ. ﻛﺮ. دﻧـﺪ . اﺑﺰارﻫـﺎی ﭘـﮋوﻫﺶ. ﻋﺒﺎرت. اﺳﺖ. از آزﻣﻮن ﻋﺰت ﻧﻔﺲ ﻛﻮﭘﺮ اﺳﻤﺖ، ﭘﺮﺳﺶ. ﻧﺎﻣـ. ﺔ. ﻧﮕـﺮش ﺑـﻪ ﭘﻠـﻴﺲ، ﭘﺮﺳـﺶ. ﻧﺎﻣـ. ﺔ. ﻧﮕـﺮ. ش ﺑـﻪ ﻗـﺎﻧﻮن،. ﭘﺮﺳﺶ. ﺔﻧﺎﻣ. ﭘﺮﺧﺎﺷﮕﺮی. و. آزﻣﻮن ﺗﺤﻤﻞ ﻧﺎﻛﺎﻣﻲ .