دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس

مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس

لینوکس یک سیستم عامل چند کاربره و چند وظیفه ای است که روی سخت افزارهای مختلف اجرا می شود.

نسخه اول لینوکس توسط یک دانشجوی فنلاندی به نام لینوکس توروالدز ارایه شد. توروالدز این نسخه را در وب برای سایر برنامه نویسان ارسال کرد تا از آن استفاده کنند و آن را بهبود بخشند. توروالدز خود این سیستم عامل را بر اساس یک سیستم دانشگاهی به نام MINIX توسعه داد. این سیستم عامل توسط آقای تنن بام به عنوان یک سیستم عامل آموزشی ایجاد شده بود.

نسخه تجاری:

در حال حاضر، شرکت های زیادی روی سیستم عامل لینوکس کار می کنند. برای مثال شرکت RED HAT یکی از شرکت های مهم توزیع کننده لینوکس به شمار می رود. لازم به ذکر است که RED HAT LINUX 7 آخرین گونه ارایه شده توسط این شرکت می باشد. از ویژگی های این گونه می توان به نصب آسان و نیز امکانات مدیریتی سیستم اشاره نمود. در حال حاضر، شرکت های دیگری نیز گونه های تجاری لینوکس را توزیع می کنند که اسامی تعدادی از این شرکت های عبارت است از:

caldera, corel, slackware, debian, mandark, turbolinux, easylinux

افزون بر این، بسیاری از شرکت های سخت افزاری، مانند: ibm, compac محصولات و خدمات مرتبط با لینوکس را ارایه می دهند. شرکت ibm اعلام کرده است که تمامی محصولاتش را با لینوکس سازگار می کند. همچنین شرکت intel نیز اعلام کرده است که سرورهای اینترنتی مبتنی بر سخت افزار intel را با سیستم عامل لینوکس عرضه می کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های کامپیوتری دست به فروش کامپیوترهایی زده اند که لینکس را به عنوان سیستم عامل اولیه خود دارند. از جمله پیشتازان جدید سیستم عامل لینوکس می توان به شرکت های بزرگی چون sun, oracle اشاره کرد. شرکت borland نیز در تلاش برای ارایه محصول کاربردی interbase روی سیستم عامل لینوکس است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس

مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس | دانلود رایگان www.p30user.com/articles-on-linux/‎Cached Similar18 مه 2011 ... مقاله در مورد سیستم عامل لینوکسReviewed by میثم جعفری on May 18Rating: مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس. ۵ (۱۰۰%) ۴s. با لینوکس، شما می ... دانلود مقاله پیرامون سیستم عامل لینوکس - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-سیستم-عامل-لینوکس‎Cached Similar7 ژانویه 2013 ... عنوان مقاله : سیستم عامل لینوکس قالب بندی : Word قیمت : رایگان شرح ... من دانشجو ترم آخرم پروژم در مورد اندروید هستش اگه پروژه جالب و کاملی ... [DOC] لینوکس (linux) : samarasht.ac.ir/getArticle.aspx?articleID=43‎Cachedمقاله ی کلیسای جامع و بازار مدل توسعه ی هسته ی لینوکس و نرم افزارهای مشابه راتشریح ... از پروژه ی سیستم عامل آزاد گنو ( که بسیار سابقه دارتر از هسته ی لینوکس است.) ..... اجرا مى شود و ما حتى قادرید آنرا براى کار بر روى سکوى مورد نظرتان تغییر دهید. مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس - دانلود مقاله mag-iran.com/مقاله-در-مورد-سیستم-عامل-لینوکس.htm‎Cached Similarده ها میلیون نفر د ر سرتاسر جهان در محل کار و منزل از این سیستم عامل استفاده می کنند لینوکس را بهشت برنامه نویسان می نامن د و به ان لقب زیباترین دستاوردهمکاری ... سیستم عامل لینوکس - هاست لینوکس linux-web.ir/linuxos‎Cached Similarسؤال دوم در مورد لینوکس این است که لینوکس چگونه می تواند رایگان باشد؟ ... به مجموعه ای از نرم افزارهای سیستم عامل بنا شده بر اجزای مذکور، توزیع لینوکس (linux .... یک مقاله ی تحقیقی با موضوع برآورد اندازه گنو/لینوکس بر روی توزیع رِدهت 7.1، ... دریافت مقاله سیستم عامل لینوکس | دانلود سرای کتب و مقالات ... www.irandll.net/1392/12/دریافت-مقاله-سیستم-عامل-لینوکس/‎Cached Similarدریافت مقاله سیستم عامل لینوکس. ... توجه: نرم افزارهای مورد نیاز برای مطالعه کتابهای را از این قسمت دانلود نمایید. IE: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه ... مرجع کامپیوتر - مقاله کامل درباره لینوکس mohammad-shahbaz.blogfa.com/post/.../مقاله-کامل-درباره-لینوکس-‎Cached Similarمرجع کامپیوتر - مقاله کامل درباره لینوکس - مقالات , جزوه های دانشگاهی , گرافیک و ... - مرجع کامپیوتر. ... DOS، تنها سیستم‌عامل موجود برای کامپیوترهای شخصی بود. مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس - فروشگاه آرین - فایل ناب aryan.filenab.com/product-62825-linux.aspx‎Cachedدانلود مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس خرید و دانلود مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس خرید مقاله در مورد سیستم عامل لینوکس دانلود و خرید مقاله در مورد سیستم عامل ... Aftabgardan - ده ها مقاله مفید و کامل در مورد لینوکس [Linux Articles] aftab.cc/tutorial/326‎Cached Similarدر این بخش می‌توانید مقالاتی مربوط به مفاهیم پایه‌ای لینوکس شامل آشنایی با جنبش نرم‌افزارهای آزاد،‌نرم‌افزارهای اوپن‌سورس و آشنایی با مفاهیم پایه‌ای سیستم عامل ... پروژه تحقیق مقاله فارسی - دانلود رایگان تحقیق سیستم عامل لینوکس www.oloomsara.com/پروژه...مقالات...مقاله.../16866.aspx‎Cached Similar24 مارس 2013 ... فصل اول 1ـ1 تاریخچه: لینوکس یک سیستم عامل چند کاربره و چند وظیفه ای ... بر وظیفه مندی سیستم دارند و می توانند مشخصه ها و قابلیت های مورد علاقه و ...