دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

شبکه های نظیر به نظیر

شبکه های نظیر به نظیر


شبکه نظیر به نظیر با توجه به مدل به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند:

نظیر به نظیر خالص و نظیر به نظیر ترکیبی

در مدل نظیر به نظیر خالص مانند Gnutella و Freenet هیچ سرور مرکزی وجود ندارد. مدل نظیر به نظیر ترکیبی مانند Magi , Groove , Napster یک سرور مرکزی برای بدست آوردن متا‌ اطلاعاتی مانند شناسایی نظیر که مشخص کنندة اعتبار‌نامه امنیتی است به کارگرفته شده است. درمدل ترکیبی، نظیرها همیشه با سرور مرکزی پیش از آنکه بخواهند با نظیرهای دیگر ارتباط برقرار کنند ارتباط می‌یابند.

توپولوژیهای شبکه نظیر به نظیر:

بر اساس تحقیقات پیتر، تیم، بارتو پیت(2002) تمام توپولوژیهای نظیر به نظیر شکلی کاملاً معمولی دارند. تمام انتقالات فایل که میان نظیرها انجام می‌شود همیشه یک ارتباط داده‌ای بین نظیری که فایل را به اشتراک گذاشته و نظیر در خواست کننده است. پروسس کنترل برای انتقال فایل می‌تواند از چندین طریق پیاده سازی شود. با توجه به توضیحات مینار (2001) شبکه‌های اشتراک فایل نظیر به نظیر می توانند به چهار دسته تقسیم شوند:




خرید فایل



لینک منبع :شبکه های نظیر به نظیر

همتا به همتا (رایانه) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/همتا_به_همتا_(رایانه)‎Cached Similarشبکه های نظیر به نظیر یا(peer to peer environment):صرف نظر از ارتباط کامپیوتر ها در شبکه های کوچک و یا ... ‎۱ شبکه‌سازی به روش نظیر به نظیر - ‎۲ شبکه نظیر به نظیر یا همتا به ...شبکه نظیر به نظیر P2P چیست؟ | " گروه فنی و مهندسی ثامن " " دوربین ... samencctv.com/شبکه-نظیر-به-نظیر-p2p-چیست؟/‎Cachedشبکه ی نظیر به نظیر P2P ،نوعی معماری توزیع در شبکه است که در آن دو طرف به صورت ... کلاینتها بدون نیاز به هماهنگی مرکزی با سرور ها یا هاست های پایدار ،سهمی از ... شبکه های نظیر به نظیر www.wikiwifi.ir/articles/شبکه-های-نظیر-به-نظیر‎Cached Similar28 ژانویه 2015 ... شبکه های نظیر به نظیر Peer – To – Peer Networks تعریف : شبکه نظیر به نظیر به شبکه ای گفته می شود که در آن ایستگاههای کاری میتوانند هم به ... انواع شبکه از نظر مدیریت منابع - شبکه کلاینت سرور - شبکه نظیر به ... netamooz.net/network-kinds-by-resource-managment/‎Cachedاین شبکه ها دو نوع کلاینت سرور و نظیر به نظیر هستند که تفاوت این دو در نوع مدیریت مرکزی ... شبکه های کامپیوتری را به شیوه های مختلفی می توان دسته بندی نمود . [PDF] ﭘﻮﺷﺎن ﻫﺎی ﻧﻈﯿﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﯿﺮ در ﺷﺒﮑﻪ اراﺋﻪ راﻫﮑﺎری ﺑﺮای ﺑﻬﺒ - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ... www.khuisf.ac.ir/Dorsapax/userfiles/file/pazhohesh/.../4036.pdf‎Cached Similar١۵٠۵. اراﺋﻪ راﻫﮑﺎری ﺑﺮای ﺑﻬﺒﻮد ﮐﯿﻔﯿﺖ ﭘﺨﺶ وﯾﺪﯾﻮ. در ﺷﺒﮑﻪ. ﻫﺎی ﻧﻈﯿﺮ ﺑﻪ ﻧﻈﯿﺮ. ﭘﻮﺷﺎن. ﺳﯿﺪ ﻋﺒﺎس ﺻﺒﺤﻲ. ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت. -. ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی،. داﻧﺸﮕﺎه. آزاد. اﺳﻼﻣﯽ،. واﺣﺪ. ﻗﺰوﯾﻦ،. [PDF] ﻧﻈﯿﺮ ﺑﻪ ﻫﺎی ﻧﻈﯿﺮ ﯾﮏ روش ﺟﺪﯾﺪ ﺟﺴﺘﺠﻮی ﺧﻮدﺗﻄﺒﯿﻖ ﺑﺮای ﺷﺒ - دانشکده مهندسی ... ceit.aut.ac.ir/~meybodi/.../Ghorbani-Saghiri-Meybodi-CSI-2013.pdf‎Cached Similarmmeybodi@aut.ac.ir. ﭼﮑﯿﺪه. ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻋﺪم وﺟﻮد ﮐﻨﺘﺮل ﻣﺮﮐﺰی ﯾﺎ اﻃﻼع ﮐﺎﻓﯽ از ﻣﮑﺎن اﺷﯿﺎء در ﺷﺒﮑﻪ. ﻫﺎی ﻧﻈﯿﺮﺑﻪ. ﻧﻈﯿـﺮ ﻏﯿـﺮ. ﺳـﺎﺧﺖ. ﯾﺎﻓﺘـﻪ، ﻃﺮاﺣـﯽ ﯾـﮏ روش. ﺟﺴﺘﺠﻮی ﮐﺎرا در اﯾﻦ. ﮔﻮﻧﻪ ﺷﺒﮑﻪ. ﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻮرد ... شبکه های نظیر به نظیر و امنیت و قابلیت اعتماد در این شبکه ها nikoseresht.net/شبکه-های-نظیر-به-نظیر-و-امنیت-و-قابلیت/‎Cached Similar21 سپتامبر 2014 ... فهرست مطالب : فصل اول- مقدمه‌ای بر شبکه‌های نظیر به نظیر (peer to peer network). ۱ -نظیر به نظیر چیست؟ ۱-۱ انواع شبکه‌های نظیر به نظیر. مخاطرات اشتراک‌گذاری فایل‌ها در شبکه‌های نظیر به نظیر - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../مخاطرات-اشتراک-گذاری-فایل-ها-در-شبکه-های-نظیر-به-نظیر‎Cached Similar23 ژانویه 2015 ... مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای نسبت به مخاطرات به اشتراک گذاری فایل ها از طریق شبکه های نظیر به نظیر به کاربران هشدار داد. نحوه ی راه اندازی شبکه های نظیر به نظیر... - گروه درسی رایانه computer-dept.talif.sch.ir/article23.htm‎Cached Similarتا چندین سال بعد از اختراع (Personal Computer)PC و پیش از درک قابلیت به اشتراک گذاری منابع ، کاربران کامپیوترها جهت ارسال یک فایل یا پوشه مجبور به ... صاف و ساده - مطالب ابر نظیر به نظیر sinoos.mihanblog.com/post/tag/نظیر%20به%20نظیر‎Cached Similarارسال peer to peer یا نظیر به نظیر، به نوعی از معماری شبکه های کامپیوتری اطلاق می شود که در آن دو یا چند گره مى توانند بدون نیاز به هرگونه ابزار میانجى به طور ...