دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی

طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی

طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی

در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد.

طراحی یک سند بانک اطلاعاتی:

برای ایجاد و طراحی یک بانگ اطلاعاتی ابتدا باید بدانید که نیاز به چه اطلاعاتی دارید و سپس بانک اطلاعات جمع آوری شده را به بانک اطلاعات وارد نمایید.

درخواست اطلاعات از شما

اطلاعات مجموعه سوالاتی است که در زمان طراحی یک پایگاه داده (Database) برای ایجاد بانک اطلاعاتی توسط طراح از شما درخواست شده و یا خود آن را مطرح می نمایید.

درخواست اطلاعات چیست؟

قبل از طراحی یک پایگاه داده باید نیازهای خود از طراحی را تعریف نمایید. یعنی انتظاری را که از یک بانک اطلاعات دارید مشخص نمایید.

مهمترین اصل در طراحی یک پایگاه داده در خواست اطلاعاتی است که باید وارد برنامه کاربردی بانک اطلاعات شود.

به چه منظوری اطلاعات درخواست می شود؟

اطلاعات شما سبب می شود که طراح، داده های اولیه شما را بررسی نموده و پس از بازنگری ابتدایی آن، سطبق نیاز جداول بانک اطلاعاتی را تعریف نماید.


فهرست:

- طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی

2- ساخت یک جدول با استفاده از فیلدها و مشخصات مورد نظر

3- پیمایش و کنترل یک جدول

4- وارد کردن داده به یک جدول

5- تعریف کلیدهای اولیه

6- برقراری فهرست راهنما (Index)

7- تنظیمات ایجاد جدول

8- تغییر دادن خواص فیلد

9- تغییرتغییر داده های موجود در یک جدول

10- حذف داده موجود در یک جدول



خرید فایل



لینک منبع :طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی

طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - فروشگاه فایل رایگان - فایل ناب tahghigh20.filenab.com/product-62908-banke-etelati.aspx‎Cachedطراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد طراحی یک سند بانک اطلاعاتی برای ایجاد و طراحی یک ... طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - دانلود پاورپوینت عمران - اربان شاپ urbanshop4.urbanshop.ir/product-42857-banke-etelati.aspx‎Cachedطراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد طراحی یک سند بانک اطلاعاتی برای ایجاد و طراحی یک ... طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - بلاگ خوان personalmu.rzb.atesbr.ir/view536739.html‎Cachedطراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد طراحی یک سند بانک اطلاعاتی برای ایجاد و طراحی یک ... طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - دانلود پروژه , پایان نامه و مقاله - بلاگ خوان maghaleshop.rzb.atesbr.ir/post536739.html‎Cachedطراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد طراحی یک سند بانک اطلاعاتی برای ایجاد و طراحی یک ... فایــل پــروژه دانلود تحقیق طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - خانه (current) fileprozhe.sellfile.ir/prod-702139-دانلود+تحقیق+طراحی+و+نمای+یک+بانک+اطلاعاتی.html?...‎Cachedتحقیق بصورت Word و با موضوع طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی انجام گرفته است. تحقیق برای مهندسی کامپیوتر و IT مناسب است. طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - دانلود مقاله و پروژه - ستاد maghalenab.rzb.3tad.xyz/post467318.html‎Cachedطراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد طراحی یک سند بانک اطلاعاتی برای ایجاد و طراحی یک ... تحقیق طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی 23ص - ورد - تی فایل - دانلود ... tfile.blogsky.com/1395/07/08/post-41236/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد. طراحی یک سند بانک اطلاعاتی: ... طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی | بیسترینها freedownloadonline.bistarinha.xyz/page-155699.html‎Cachedطراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی در این بخش با شیوه های طراحی یک سند باک اطلاعاتی و همچنین نمای آن آشنا خواهید شد طراحی یک سند بانک اطلاعاتی برای ایجاد و طراحی یک ... دانلود تحقیق طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - مرکز دانلود پروژه و ... saeeidshiroodi.ir/2016/.../دانلود-تحقیق-طراحی-و-نمای-یک-بانک-اطلاع/‎Cached5 ساعت قبل ... این تحقیق بصورت Word و با موضوع طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی انجام گرفته است.تحقیق برای مهندسی کامپیوتر و IT مناسب است و در ۱۸ برگه ... طراحی و نمای یک بانک اطلاعاتی - فروشگاه اینترنتی شهر townstore.avablog.ir/.../طراحی+و+نمای+ی%25D9%2583+بان%25D9%2583+اطلاعاتی‎Cached15 سپتامبر 2016 ... View Full Version : تحلیل و طراحی بانک اطلاعات ... ساخت زیر جدول در sql · راهنمایی در طراحی بانک اطلاعاتی یک سایت مهدکودک · دیتابیس بیمه ...